Nowo wybudowana warszawska galeria, której otwarcie nastąpi 14 września br., poszerzyła grono najemców o niezależny koncept odzieżowy Rina Carezza, który zlokalizowany zostanie na powierzchni 50 m kw. Elegancki butik łączy w swojej ofercie znane marki z Włoch z ubraniami polskich projektantów.
W czwartek 14 września odbędzie się otwarcie pierwszej wielkopowierzchniowej galerii handlowej na warszawskiej Białołęce. Obiekt zapewni klientom dostęp do ponad 200 sklepów znanych i lubianych sieci odzieżowych, obuwniczych, dziecięcych czy elektronicznych, food court z kuchnią z całego świata, a także jedno z najbardziej nowoczesnych kin sieci Cinema City, hipermarket Carrefour, klub fitness Calypso i przychodnię Enel-Med.
Salon będzie pierwszym butikiem Rina Carezza na północy Warszawy i trzecim, który powstanie w stolicy. W butiku dostępne będą kolekcje renomowanych włoskich producentów takich jak TELA, MOTEL oraz ViCOLO. Ofertę dopełnią młode polskie marki. Modne ubrania uzupełnią stylowe włoskie torebki ze skór naturalnych oraz szeroki wybór akcesoriów–zegarków, biżuterii takich marek, jak Nikki Lissoni, Cluse, Paul Hewitt, które dopełnią każdą stylizację.
Warszawska galeria to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwszy tej wielkości obiekt, który zostanie oddany do użytku w stolicy od ponad dekady. Centrum o powierzchni ponad 64 tys. m kw. zlokalizowane jest przy ulicy Światowida.