W ramach przeprowadzonych analiz i badania potrzeb lokalnej społeczności, Centrum Handlowego HIT w Nowym Dworze Mazowieckim przeprowadziło ankiety dotyczące oczekiwań zakupowych klientów oraz ich preferencji w stosunku do wybranych sieci handlowych. Internauci przesłali ponad 600 ankiet online.
Oczywiście, otwarcie każdego nowego punktu sprzedaży poparte jest wiedzą, doświadczeniem i pełną analityką potencjału biznesowego danego rynku, a działy ekspansji sieci handlowych poszukują tylko najlepszych lokalizacji o określonych preferencjach. Warto zatem poznać kilka faktów związanych prowadzeniem biznesu w CH HIT oraz rezultatem akcji badawczej przeprowadzonej przez inwestora.
Centrum Handlowe HIT to:
Zasięg oddziaływania:
Lokalizacja:
Kopalnia wiedzy!
Podczas przeprowadzanych badań, w pierwszej kolejności inwestor badał reakcję potencjalnych klientów nt. nowych marek modowych poprzez profil na Facebooku. Następnie z racji ogromnego zasięgu i zainteresowania fanów zorganizowany został oparty o ankiety konkurs “Twój pomysł na nowe marki w CH HIT”. Finał konkursu odbył się podczas Dnia Dziecka, w dniu 3. czerwca wraz z możliwością oddania tego dnia głosu przez odwiedzających centrum (ankiety były dostępne na tablecie). Efekt: ponad zebranych 600 ankiet! Pełne wyniki udostępniane są zainteresowanym w ciągu 24h - wystarczy uzupełnić formularz kontaktowy, znajdujący się na stronie www.centrumhit.pl
Przebieg głosowania zobaczyło 17 tys. osób, a w jego rezultacie największym zainteresowaniem cieszyła się marka Reserved, która zdobyła dwa razy więcej głosów niż inne marki. Wyniki zostały porównane z ankietami on-line, przeprowadzonymi głównie w grupie wiekowej 40 > x > 20 lat. Jak można zauważyć na poniższym wykresie pokazały one także zainteresowanie użytkowników innymi markami.
Wyniki ankiety
Komunikację nt. komercjalizacji V-XI
Wyniki ankiet i zasięgi na Facebooku mówią same za siebie. Wraz z Najemcami jesteśmy bardzo zadowoleni. Organizowane konkursy dot. nowych marek i aktualnej oferty we współpracy z lokalami dają świetne efekty.
Eventy towarzyszące rekomercjalizacji
Cykl został rozpoczęty w dniu 3 czerwca organizacją Dnia Dziecka, który przyniósł znaczący wzrost footfallu i szerokie zainteresowanie Partnerów lokalnych. Kolejne eventy już wkrótce.
Przeprowadzenie akcji pro-sell “Zostań klientem VIP!”
Paragony za zakupy klienci będą mogli wymieniać na vouchery na usługi lub nagrody rzeczowe.
Nowa strona Centrum Handlowego HIT
Nowoczesna i przejrzysta, ale przede wszystkim widoczna w Google na frazy typu “nazwa marki + nowy dwór” (np. “Rossmann nowy dwór”) będzie zachęcać klientów lokalnych i turystów do odwiedzenia Centrum Handlowego HIT. Zapraszamy na nową stronę pod adresem www.centrumhit.pl
Lokalne akcje z brandhero i zdjęciami
Prowadzona we współpracy z Najemcami akcja “Zostań brandhero CH HIT!” zakłada wywiady z pracownikami obiektu nt. mody czy majsterkowania oraz wywiady z mieszkańcami oferując karty klienta VIP. Kolejną akcją centrum będzie mecenat nad pięknymi zdjęciami znad zakola Wisły i Twierdzy Modlin, wystawa w CH HIT oraz promocja Nowego Dworu Mazowieckiego na portalach turystycznych. Zdjęcia te mają zasięg x > 20 tys.
Wsparcie w komunikacji pomiędzy kierownictwem obiektu, a najemcami zapewnia agencja AdAstra, której przedstawiciele regularnie pojawiają się w Centrum Handlowym HIT.
Zapraszamy do kontaktu!
Aleksandra Sadura
Dyrektor Działu Komercjalizacji i Zarządzania
Tel. 733 548 550, asadura@nomar.waw.pl
Współpraca przy redakcji:
Łukasz Dragosz
Business Development, agencja 360° AdAstra
Tel. 881 705 749, lukasz.dragosz@ad-astra.pl