Komercjalizacja 2.0 - HIT w Nowym Dworze Mazowieckim

2017-06-08 | 09:00

W ramach przeprowadzonych analiz i badania potrzeb lokalnej społeczności, Centrum Handlowego HIT w Nowym Dworze Mazowieckim przeprowadziło ankiety dotyczące oczekiwań zakupowych klientów oraz ich preferencji w stosunku do wybranych sieci handlowych. Internauci przesłali ponad 600 ankiet online.

Oczywiście, otwarcie każdego nowego punktu sprzedaży poparte jest wiedzą, doświadczeniem i pełną analityką potencjału biznesowego danego rynku, a działy ekspansji sieci handlowych poszukują tylko najlepszych lokalizacji o określonych preferencjach. Warto zatem poznać kilka faktów związanych prowadzeniem biznesu w CH HIT oraz rezultatem akcji badawczej przeprowadzonej przez inwestora.

Centrum Handlowe HIT to:

  • 13 000 GLA
  • 50 sklepów
  • 82% komercjalizacji obiektu
  • 400 miejsc parkingowych

Zasięg oddziaływania:

  • do 10 min. - 37 800 osób
  • do 20 min. - 151 800 osób
  • do 30 min. - 169 800 osób

Lokalizacja:

  • W sąsiedztwie CH HIT znajduje się centrum Nowego Dworu Mazowieckiego i popularna turystycznie Twierdza Modlin.
  • Brak innej galerii handlowej w promieniu 30 minut jazdy autem czyni obiekt lokalnie bezkonkurencyjnym.
  • W zasięgu 15 min jazdy autem znajduje się 90% potencjalnych klientów.
  • 22% potencjalnych klientów może dotrzeć w 15 min spacerem.

Kopalnia wiedzy!

Podczas przeprowadzanych badań, w pierwszej kolejności inwestor badał reakcję potencjalnych klientów nt. nowych marek modowych poprzez profil na Facebooku. Następnie z racji ogromnego zasięgu i zainteresowania fanów zorganizowany został oparty o ankiety konkurs “Twój pomysł na nowe marki w CH HIT”. Finał konkursu odbył się podczas Dnia Dziecka, w dniu 3. czerwca wraz z możliwością oddania tego dnia głosu przez odwiedzających centrum (ankiety były dostępne na tablecie). Efekt: ponad zebranych 600 ankiet! Pełne wyniki udostępniane są zainteresowanym w ciągu 24h - wystarczy uzupełnić formularz kontaktowy, znajdujący się na stronie www.centrumhit.pl

Przebieg głosowania zobaczyło 17 tys. osób, a w jego rezultacie największym zainteresowaniem cieszyła się marka Reserved, która zdobyła dwa razy więcej głosów niż inne marki. Wyniki zostały porównane z ankietami on-line, przeprowadzonymi głównie w grupie wiekowej 40 > x > 20 lat. Jak można zauważyć na poniższym wykresie pokazały one także zainteresowanie użytkowników innymi markami.

Wyniki ankiety

HIT - Komercjalizacja i ankiety dla mieszkańców nt. nowych marek - moda

 

 

Plan marketingowy Centrum Handlowego HIT
w terminie V - XI 2017 r. zakłada m.in.:

Komunikację nt. komercjalizacji  V-XI
Wyniki ankiet i zasięgi na Facebooku mówią same za siebie. Wraz z Najemcami jesteśmy bardzo zadowoleni. Organizowane konkursy dot. nowych marek i aktualnej oferty we współpracy z lokalami dają świetne efekty.

Eventy towarzyszące rekomercjalizacji
Cykl został rozpoczęty w dniu 3 czerwca organizacją Dnia Dziecka, który przyniósł znaczący wzrost footfallu i szerokie zainteresowanie Partnerów lokalnych. Kolejne eventy już wkrótce.

Przeprowadzenie akcji pro-sell “Zostań klientem VIP!”
Paragony za zakupy klienci będą mogli wymieniać na vouchery na usługi lub nagrody rzeczowe.

Nowa strona Centrum Handlowego HIT
Nowoczesna i przejrzysta, ale przede wszystkim widoczna w Google na frazy typu “nazwa marki + nowy dwór” (np. “Rossmann nowy dwór”) będzie zachęcać klientów lokalnych i turystów do odwiedzenia Centrum Handlowego HIT. Zapraszamy na nową stronę pod adresem www.centrumhit.pl

Lokalne akcje z brandhero i zdjęciami
Prowadzona we współpracy z Najemcami akcja “Zostań brandhero CH HIT!” zakłada wywiady z pracownikami obiektu nt. mody czy majsterkowania oraz wywiady z mieszkańcami oferując karty klienta VIP. Kolejną akcją centrum będzie mecenat nad pięknymi zdjęciami znad zakola Wisły i Twierdzy Modlin, wystawa w CH HIT oraz promocja Nowego Dworu Mazowieckiego na portalach turystycznych. Zdjęcia te mają zasięg x > 20 tys.

Wsparcie w komunikacji pomiędzy kierownictwem obiektu, a najemcami zapewnia agencja AdAstra, której przedstawiciele regularnie pojawiają się w Centrum Handlowym HIT.

Zapraszamy do kontaktu!

Aleksandra Sadura
Dyrektor Działu Komercjalizacji i Zarządzania
Tel. 733 548 550, asadura@nomar.waw.pl

Współpraca przy redakcji:

Łukasz Dragosz
Business Development, agencja 360° AdAstra
Tel. 881 705 749, lukasz.dragosz@ad-astra.pl

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: agencja 360° AdAstra

Zobacz także

Komercjalizacja 2.0 - HIT w Nowym Dworze Mazowieckim

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.