Ruszyła wiosenna kampania marki KOMFORT. Szeroka obecność w telewizji, prasie oraz kanałach online to sposób na prezentację podłogowych inspiracji zgodnych z najnowszymi trendami.
Od 1 marca w głównych stacjach TV oraz kanałach tematycznych możemy obejrzeć dwa nowe spoty reklamowe. Akcja rozgrywa się w sklepach Komfort, które są prawdziwą wizytówką marki. Ich wnętrza są nowoczesne, stylowe oraz funkcjonalne. Bohaterami są młodzi ludzie, którzy poszukują inspiracji do zmian swojego otoczenia i aranżacji podłogi.
Marka wciąż się zmienia, podążając za potrzebami swoich Klientów oraz zmieniającymi się trendami w wystroju wnętrz. Równolegle do starannie budowanej oferty produktowej i otwarć nowych salonów przeprowadzany jest remodeling istniejących już sklepów. KOMFORT inspiruje do zmian i pobudza wyobraźnię swoich Klientów, a tym samym umożliwia spełnianie marzeń o modnym i nowoczesnym wnętrzu.
- Wychodząc naprzeciw wymaganiom współczesnych konsumentów postanowiliśmy oprzeć naszą kampanię na motywie „od inspiracji do realizacji”. Chcemy pokazać, że w sklepach Komfort znajdziesz wszystko – kreatywny pomysł i wszystkie elementy, które umożliwią jego realizację m.in.: modne dywany, wyselekcjonowaną kolekcję paneli podłogowych, podłóg drewnianych czy wykładzin. Ponadto na etapie realizacji zapewniamy fachowe doradztwo i montaż
– informuje Magdalena Budziszewska, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Sklepach Komfort.
Kolejnym z elementów zaplanowanej kampanii jest wiosenna gazetka, w której Klienci znajdą największe hity produktowe. To swoisty przegląd kolekcji, gdzie na szczególną uwagę zasługują dwa wiosenne trendy – Indigo i Botanic. Dywany oraz dekoracje z tych linii odmienią i ożywią niejedno wnętrze.