Konsument po pandemii i 360-stopniowe spojrzenie na jego potrzeby, czyli konferencja Next Day - Consumer of the Future odbędzie się już 29 września.
Kim będzie konsument po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym" i „pokoronawirusowym" lękiem? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie na jednym z najciekawszych wydarzeń 2020 r., jakim będzie konferencja Next Day – Consumer of the Future.
Multiformatowe wydarzenie oferuje uczestnikom elastyczne kanały odbioru prezentowanych treści, takie jak: live-online, VoD, konsultingową sesję Q&A, podcasty oraz raport, w którym znajdą się pokonferencyjne merytoryczne materiały poszerzone o treści redakcyjne, analizy, wywiady i komentarze. Uczestnicy konferencji, wykupując pełny dostęp, otrzymają ponad 10 godzin wysoce merytorycznych i zarazem inspiracyjnych wystąpień oraz dyskusji z udziałem liderów ze świata biznesu.
Next Day to więcej niż konferencja
To wydarzenie, podczas którego prezentowane będą nowe metatrendy i kreatywne rozwiązania. To spotkanie inspiracyjne i wideoprodukcje merytoryczne, które skłaniać będą dzisiejsze firmy do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych.
Trzy czołowe tytuły branżowe –„Media Marketing Polska", „Handel" oraz „Food Service" – po raz pierwszy połączą swoje zasoby merytoryczne i wspólnie z najlepszymi ekspertami w swoich dziedzinach opowiedzą o tym, jak będą wyglądać świat i gospodarka w kolejnych latach z perspektywy konsumenta. Konsolidacja wiedzy eksperckiej z branż: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa pozwoli na 360-stopniowe spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby od strony produktowej, poprzez dystrybucję, komunikację, na konsumpcji i stylu życia kończąc. Next Day – Consumer of the Future – oglądasz, kiedy chcesz, słuchasz, kiedy chcesz, czytasz, kiedy chcesz.
Program konferencji
Next Day rozpocznie się od wspólnej ogólnodostępnej online'owej sesji live na socialmediowych kanałach poszczególnych magazynów – „Media Marketing Polska", „Handel" oraz „Food Service". Będzie to inspirujący poranek wypełniony wystąpieniami i dyskusjami dotyczącymi najaktualniejszych metatrendów w całej gospodarce. Druga część dnia to sesja webinarowa, w której uczestnicy mają możliwość interakcji z prelegentami podczas konsultingowej sesji Q&A. Następnie uczestnicy po zalogowaniu się na stronie otrzymają dostęp do wykupionych treści merytorycznych (udostępnionych w blokach tematycznych w zależności od zakupionego wcześniej pakietu).
Sesja online
Powitanie i wstęp merytoryczny
• konsument: gdzie jest, czego szuka, czego potrzebuje
• co będzie kluczowe z punktu widzenia marketerów, ludzi mediów, restauratorów, detalistów i producentów FMCG: wielkie znaki zapytania i "pewniaki"
• Jak zmieniające się potrzeby użytkowników wpłyną na podejście do handlu?
• Synergia w projektach mixed-use - jak powinna wyglądać relacja zewnętrznych i wewnętrznych przestrzeni handlu?
• Czy w efekcie pandemii ulice handlowe zyskają na znaczeniu?
• Czy centra handlowe czeka rewolucja?
• Jaka powinna być w tym rola włodarzy miast?
• Własność versus kupowanie dostępu - do jakich jeszcze branż zawita ekonomia subskrypcji?
• Na ile pandemia koronawirusa przyspieszyła zainteresowanie dostępem, a nie własnością?
• Na ile wartych miliardy marek i biznesów jest tu jeszcze miejsce?
• Co będziemy posiadać, a do czego "zaledwie" mieć dostęp?
• A może posiadanie to w ogóle relikt przeszłości?
• Jak wykorzystać wiedzę o konsumencie
• Zwyczaje zakupowe online i offline
• Jak pandemia wpłynęła na shopperów
• Innowacja dziś: Jak wprowadzić innowacje na rynek, żeby odniosła sukces?
• Jak koronawirus zmienił rozwój innowacji?
• Dlaczego większość innowacji kończy się porażką?
• Jak zmienia się podejście konsumenta do innowacji - czy potrzebuje ich w niepewnych czasach?
Webinary Live
• Co dziś pomaga detalistom w Chinach?
• Co może sprawdzić się w kolejnych latach w Polsce?
• Jak różne rozwiązania zaadaptować do polskich warunków?
• Jak zmienił się sklep w Chinach w związku z pandemią?
Bartek Sibiga, DDOB.
• Nie liczysz, przegrywasz! Dlaczego w restauracji potrzebne są analizy.
• Najczęstsze błędy w gastronomi, które wpływają na zły wynik finansowy.
• Dlaczego należy monitorować i jak polecać dania, które mają lepsze wyniki.
• Skuteczne narzędzia pomagające zwiększyć sprzedaż.
• Odprawa czyli jeden z najważniejszych dziennych rytuałów skutecznego Managera wpływająca na wynik finansowy.
Blok tematyczny HANDEL
• Czego poszukuje konsument doświadczony przez pandemię koronawirusa?
• Jak odmieniły się jego potrzeby i oczekiwania?
• Jak ewoluują jego zachowania i nawyki?
• Czego się obawia?
• Do jakiej rewolucji doszło i jakiej możemy się jeszcze spodziewać?
• Jak konsument może się zmieniać przez kolejne miesiąca i lata?
Maciej Herman, Lotte Wedel / Marek Sypek, Stock Polska
• Innowacja jutro: Czy sztuczna inteligencja będzie odpowiadać za innowacje?
• Jak zmieniać portfolio, by pozostać liderem?
• Jak przygotować to portoflio na niestabilne czasy - czarne łabędzie, jak pandemia koronawirusa?
• Co musi mieć produkt, by osiągnąć sukces w kolejnej dekadzie?
• Jak liderzy swoich kategorii już przygotowują się na jutro?
• Jak powiązać innowacje i strategię z zarządzaniem lękiem/niepokojem konsumentów, niepewnych jutra?
• Jak wygląda sklep przyszłości - czy to sklep stacjonarny będący zaledwie salonem flagowym uzupełniającym e-sklep, czy naszpikowana elektroniką regularnie odwiedzana placówka, która rozpoznaje klienta i jego historię zamówień?
• Jaka będzie rola internetu rzeczy, lodówek i innych inteligentnych urządeń w rewolucji w handlu?
• Jak będą odbywać się dostawy towarów z handlu internetowego: pod ziemią czy nad?
• Jaki jest czas dostaw do klienta: w godzinę od zamówienia, czy w odnawialnej subskrypcji?
Blok tematyczny MEDIA MARKETING POLSKA
• Najciekawsze projekty startupowe w Polsce.
• Gaming jako laboratorium nowych rozwiązań.
• Czego mogą nas nauczyć startupy?
• Gaming a pandemia.
Nowe "premium"? Czy innowacja, ekologia i lokalność to nowe wyznaczniki produktów z wyższej półki?
• Co dzisiaj buduje wysoką wartość produktów i marek?
• Jak w obliczu pandemii zareagowały marki premium?
• Czy kryzys doprowadzi do polaryzacji rynku wartość vs. premium?
• Na ile start-upy są wyzwaniem dla dużych marek?
Blok tematyczny FOOD SERVICE
• Kreatywność w kryzysie – czyli dlaczego to właśnie w kryzysie powinniśmy działać intensywniej i inaczej niż do tej pory.
• Odważ się być pierwszym – przykłady nieszablonowych, pionierskich działań branży gastronomicznej w czasie Covid-19.
• Jedyną pewną jest zmiana – na jakie zmiany możemy reagować najszybciej i najtaniej.
• Wirtualni/Realni goście przy moim stole – jak werbować i zaspokajać potrzeby swoich gości w kanałach social media.
• Nowe normalne na naszym stole – jakie rozwiązania po pandemii Covid-19 wejdą na stałe do branży gastronomicznej, jak będzie kształtowała się ich komunikacja w erze post-covid.
• „Najpierw mieliśmy foodtrucka” - czyli od wieczornych food marketów do biznesowych food halli.
• Jakie znaczenie ma dziś food service dla rynku nieruchomości.
• Najciekawsze miejsca do tworzenia food halli i food marketów.
• Jakie brandy są oczekiwane przez zarządców food halli, a jakie chcą się tam znaleźć?
• Hall vs. Street - śmiertelni wrogowie czy serdeczni przyjaciele?
• Delivery obowiązkowym kanałem sprzedaży? Czyli nowa post-pandemiczna rzeczywistość funkcjonowania restauracji
• Jak prowadzić dostawy: samodzielnie czy z pośrednikami, plusy i minusy obydwu rozwiązań
• Do kogo i z jaką ofertą na wynos docieramy czyli kim jest Twój gość i co zamawia najchętniej
• Kuchnie wirtualne – fenomen światowy a czy polski?
• Wizja przyszłości zdigitalizowanej restauracji
• Potrzeby współczesnych konsumentów i ich zmieniające się priorytety. Dane konsumenckie dla Polski i świata
• Firma Zmiana – działania w obszarze społecznej i środowiskowej odpowiedzialności biznesu.
• Inteligentne Diety – holistyczne podejście do zdrowia z uwzględnieniem indywidualizacji potrzeb, również w gastronomii.
• Rolnictwo High-Tech – o nowym wymiarze rolnictwa, w tym farmach wertykalnych i składnikach produkowanych laboratoryjnie.
• Wpływ COVID-19 na prognozy i przyszłość rynkową.
Dla kogo jest Next Day?
Organizatorzy do udziału w konferencji zapraszają:
Przedstawicieli rynku retail & FMCG – prezesów, właścicieli firm, przedstawicieli działów marketingu i trade marketingu, sprzedaży, badań oraz rozwoju:
• detalistów
• działających w e-commerce
• producentów i przetwórców żywności, kosmetyków
• dostawców rozwiązań dla handlu i e-handlu, w tym firmy technologiczne i IT – operatorów płatności,
• dostawców oprogramowania
• producentów oraz dystrybutorów odzieży i akcesoriów
• dostawców wyposażenia sklepów
• operatorów logistycznych
Przedstawicieli rynku mediowo-reklamowego:
• marketerów • agencje reklamowe
• domy mediowe • agencje digital
• agencje social media • nadawców Tv i wydawców internetowych
• studia produkcyjne • producentów kontentu • firmy badawcze
Przedstawicieli branży HoReCa:
• właścicieli i menedżerów restauracji, hoteli, firm cateringowych
• szefów kuchni
• producentów i dostawców rozwiązań dla HoReCa
• osoby związane zawodowo z gastronomią oraz zainteresowane tematyką kulinarną
Więcej informacji dostępnych na stronie https://nextdaysummit.pl/
Partnerami i patronami konferencji są:
Coca-Cola HBC Polska / Echo Investment / Nielsen / Jet Line / California Wines / Wypożyczalnia Gastronomiczna - Gastro Magic Service / Polska Izba Handlu / Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji / Rzeczpospolita / Wirtualna Polska / Korpo Voice / Shopping Mall Marketing / Papaja.pl / KUKBUK / OOH magazine / Głos Mordoru / Chefs For Change Polska / Mobile Trends / newsgastro.pl / Newspoint / GastroWiedza.pl / Social Press / Warsaw Foodie / Have a Bite Warszawa / RoślinnieJemy / Restaurant Week Polska / Galeriehandlowe.pl / Nowosciproduktowe.pl