Konferencja Next Day - Consumer of the Future już 29 września!

2020-09-23 | 15:55

Konsument po pandemii i 360-stopniowe spojrzenie na jego potrzeby, czyli konferencja Next Day - Consumer of the Future odbędzie się już 29 września. 

Kim będzie konsument po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym" i „pokoronawirusowym" lękiem? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie na jednym z najciekawszych wydarzeń 2020 r., jakim będzie konferencja Next Day – Consumer of the Future. 

Multiformatowe wydarzenie oferuje uczestnikom elastyczne kanały odbioru prezentowanych treści, takie jak: live-online, VoD, konsultingową sesję Q&A, podcasty oraz raport, w którym znajdą się pokonferencyjne merytoryczne materiały poszerzone o treści redakcyjne, analizy, wywiady i komentarze. Uczestnicy konferencji, wykupując pełny dostęp, otrzymają ponad 10 godzin wysoce merytorycznych i zarazem inspiracyjnych wystąpień oraz dyskusji z udziałem liderów ze świata biznesu.

Next Day to więcej niż konferencja

To wydarzenie, podczas którego prezentowane będą nowe metatrendy i kreatywne rozwiązania. To spotkanie inspiracyjne i wideoprodukcje merytoryczne, które skłaniać będą dzisiejsze firmy do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych.

Trzy czołowe tytuły branżowe –„Media Marketing Polska", „Handel" oraz „Food Service" – po raz pierwszy połączą swoje zasoby merytoryczne i wspólnie z najlepszymi ekspertami w swoich dziedzinach opowiedzą o tym, jak będą wyglądać świat i gospodarka w kolejnych latach z perspektywy konsumenta. Konsolidacja wiedzy eksperckiej z branż: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa pozwoli na 360-stopniowe spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby od strony produktowej, poprzez dystrybucję, komunikację, na konsumpcji i stylu życia kończąc. Next Day – Consumer of the Future – oglądasz, kiedy chcesz, słuchasz, kiedy chcesz, czytasz, kiedy chcesz.

Program konferencji

Next Day rozpocznie się od wspólnej ogólnodostępnej online'owej sesji live na socialmediowych kanałach poszczególnych magazynów – „Media Marketing Polska", „Handel" oraz „Food Service". Będzie to inspirujący poranek wypełniony wystąpieniami i dyskusjami dotyczącymi najaktualniejszych metatrendów w całej gospodarce. Druga część dnia to sesja webinarowa, w której uczestnicy mają możliwość interakcji z prelegentami podczas konsultingowej sesji Q&A. Następnie uczestnicy po zalogowaniu się na stronie otrzymają dostęp do wykupionych treści merytorycznych (udostępnionych w blokach tematycznych w zależności od zakupionego wcześniej pakietu).

Sesja online

  • 10:00 - 10:20 - Michalina Szczepańska, Handel / Tomasz Wygnański, MMP / Agata Godlewska, Food Service

Powitanie i wstęp merytoryczny

• konsument: gdzie jest, czego szuka, czego potrzebuje
• co będzie kluczowe z punktu widzenia marketerów, ludzi mediów, restauratorów, detalistów i producentów FMCG: wielkie znaki zapytania i "pewniaki"

  • 10:30 - 11:10 - Nowa rola miast, ulic i centrów handlowych. Przemysław Chimczak, ThinkCo / Marta Cegielnik, Colliers International / Marcin Materny, Echo Investment 

• Jak zmieniające się potrzeby użytkowników wpłyną na podejście do handlu?
• Synergia w projektach mixed-use - jak powinna wyglądać relacja zewnętrznych i wewnętrznych przestrzeni handlu?
• Czy w efekcie pandemii ulice handlowe zyskają na znaczeniu?
• Czy centra handlowe czeka rewolucja?
• Jaka powinna być w tym rola włodarzy miast?

  • 11:20 - 11:50 - Przyszłość gospodarki subskrypcji - do czego jeszcze kupimy dostęp? Michalina Szczepańska, Handel / Maciej Kroenke, PWC

• Własność versus kupowanie dostępu - do jakich jeszcze branż zawita ekonomia subskrypcji?
• Na ile pandemia koronawirusa przyspieszyła zainteresowanie dostępem, a nie własnością?
• Na ile wartych miliardy marek i biznesów jest tu jeszcze miejsce?
• Co będziemy posiadać, a do czego "zaledwie" mieć dostęp?
• A może posiadanie to w ogóle relikt przeszłości?

  • 12:00 - 12:30 - Lojalność nowej generacji, Dorota Haller, Huawei

• Jak wykorzystać wiedzę o konsumencie
• Zwyczaje zakupowe online i offline
• Jak pandemia wpłynęła na shopperów

  • 12:40 - 13:20 - Innowacja dziś - Nielsen Breakthrough Innovation. Michalina Szczepańska, Handel / Wojciech Bortkiewicz, CEDC International / Prof. UW dr hab. Krzysztof Klincewicz, University of Warsaw / Marek Rudek, Nielsen

• Innowacja dziś: Jak wprowadzić innowacje na rynek, żeby odniosła sukces?
• Jak koronawirus zmienił rozwój innowacji?
• Dlaczego większość innowacji kończy się porażką?
• Jak zmienia się podejście konsumenta do innowacji - czy potrzebuje ich w niepewnych czasach?

Webinary Live

  • 14:00 - 14:40 - Co sprawdza się na rynku chińskim, czyli które z azjatyckich rozwiązań w handlu staną się w Polsce standardem za 10 lat. Bartosz Ziółek, Amber Consulting

• Co dziś pomaga detalistom w Chinach?
• Co może sprawdzić się w kolejnych latach w Polsce?
• Jak różne rozwiązania zaadaptować do polskich warunków?
• Jak zmienił się sklep w Chinach w związku z pandemią?

  • 14:55 - 15:35 - Nowe Social Media. Co mówi nam TikTok o kierunku zmian na platformach społecznościowych

Bartek Sibiga, DDOB.

  • 16:00 - 16:40 - Menu na wyjście z kryzysu – jak analizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego (od produktów przez koszty pracownicze i inne – podstawowe dla biznesu). Paweł Gruba, V4B.pl

• Nie liczysz, przegrywasz! Dlaczego w restauracji potrzebne są analizy.
• Najczęstsze błędy w gastronomi, które wpływają na zły wynik finansowy.
• Dlaczego należy monitorować i jak polecać dania, które mają lepsze wyniki.
• Skuteczne narzędzia pomagające zwiększyć sprzedaż.
• Odprawa czyli jeden z najważniejszych dziennych rytuałów skutecznego Managera wpływająca na wynik finansowy.

Blok tematyczny HANDEL

  • Konsument przyszłości zmieniony przez COVID - czego potrzebuje, czego poszukuje, co go interesuje? Marek Rudek, Nielsen

• Czego poszukuje konsument doświadczony przez pandemię koronawirusa?
• Jak odmieniły się jego potrzeby i oczekiwania?
• Jak ewoluują jego zachowania i nawyki?
• Czego się obawia?
• Do jakiej rewolucji doszło i jakiej możemy się jeszcze spodziewać?
• Jak konsument może się zmieniać przez kolejne miesiąca i lata?

  • Innowacja jutro - Michalina Szczepańska, Handel / Andrzej Gantner, Polska Federacja Producentów Żywności

Maciej Herman, Lotte Wedel / Marek Sypek, Stock Polska

• Innowacja jutro: Czy sztuczna inteligencja będzie odpowiadać za innowacje?
• Jak zmieniać portfolio, by pozostać liderem?
• Jak przygotować to portoflio na niestabilne czasy - czarne łabędzie, jak pandemia koronawirusa?
• Co musi mieć produkt, by osiągnąć sukces w kolejnej dekadzie?
• Jak liderzy swoich kategorii już przygotowują się na jutro?
• Jak powiązać innowacje i strategię z zarządzaniem lękiem/niepokojem konsumentów, niepewnych jutra?

  • Handel i sklep przyszłości. Michalina Szczepańska, Handel / Krzysztof Tokarz, prezes Grupy Specjał / Bartosz Ziółek, Amber Consulting

• Jak wygląda sklep przyszłości - czy to sklep stacjonarny będący zaledwie salonem flagowym uzupełniającym e-sklep, czy naszpikowana elektroniką regularnie odwiedzana placówka, która rozpoznaje klienta i jego historię zamówień?
• Jaka będzie rola internetu rzeczy, lodówek i innych inteligentnych urządeń w rewolucji w handlu?
• Jak będą odbywać się dostawy towarów z handlu internetowego: pod ziemią czy nad?
• Jaki jest czas dostaw do klienta: w godzinę od zamówienia, czy w odnawialnej subskrypcji?

Blok tematyczny MEDIA MARKETING POLSKA

  • Gaming - polska specjalność. Michal Kramarz, Google for Startups

• Najciekawsze projekty startupowe w Polsce. 
• Gaming jako laboratorium nowych rozwiązań. 
• Czego mogą nas nauczyć startupy? 
• Gaming a pandemia.

  • Czy to koniec reklamy jaką znamy? Nowa rola agenci reklamowej, nowa rola reklamy. Jak pandemia wpłynęła na rynek reklamowy. Michał Wolniak, VMLY&R Poland

Nowe "premium"? Czy innowacja, ekologia i lokalność to nowe wyznaczniki produktów z wyższej półki?

• Co dzisiaj buduje wysoką wartość produktów i marek?
• Jak w obliczu pandemii zareagowały marki premium?
• Czy kryzys doprowadzi do polaryzacji rynku wartość vs. premium?
• Na ile start-upy są wyzwaniem dla dużych marek?

Blok tematyczny FOOD SERVICE

  • Tylko kreatywni przetrwają – dlaczego każdy kryzys to szansa, pod warunkiem że będzie kreował; przykłady i rozwiązania zapewniające przetrwanie. Dawid Kaźmierczak, 180heartbeats Jung V Matt

• Kreatywność w kryzysie – czyli dlaczego to właśnie w kryzysie powinniśmy działać intensywniej i inaczej niż do tej pory.
• Odważ się być pierwszym – przykłady nieszablonowych, pionierskich działań branży gastronomicznej w czasie Covid-19.
• Jedyną pewną jest zmiana – na jakie zmiany możemy reagować najszybciej i najtaniej.
• Wirtualni/Realni goście przy moim stole – jak werbować i zaspokajać potrzeby swoich gości w kanałach social media.
• Nowe normalne na naszym stole – jakie rozwiązania po pandemii Covid-19 wejdą na stałe do branży gastronomicznej, jak będzie kształtowała się ich komunikacja w erze post-covid.

  • Food Halle i inne przestrzenie gastronomiczne, czyli jedzenie jako rozrywka na rynku nieruchomości. Kuba Janicki, OPUS B / Marcin Prowalski, Hala Lipowa w Krakowie / Piotr Dorak, Nocny Market i Lunapark w Warszawie

• „Najpierw mieliśmy foodtrucka” - czyli od wieczornych food marketów do biznesowych food halli.
• Jakie znaczenie ma dziś food service dla rynku nieruchomości.
• Najciekawsze miejsca do tworzenia food halli i food marketów.
• Jakie brandy są oczekiwane przez zarządców food halli, a jakie chcą się tam znaleźć?
• Hall vs. Street - śmiertelni wrogowie czy serdeczni przyjaciele?

  • Wirtualne kuchnie i delivery – jak działają te rozwiązania w nowych realiach i jak do nich dołączyć? Ola Lazar, FoodForward; Gastronauci.pl / Jeroen Bakker, Munchies Group and Hospitalityedge.eu / Stanisław Magdij, Bierhalle

• Delivery obowiązkowym kanałem sprzedaży? Czyli nowa post-pandemiczna rzeczywistość funkcjonowania restauracji
• Jak prowadzić dostawy: samodzielnie czy z pośrednikami, plusy i minusy obydwu rozwiązań
• Do kogo i z jaką ofertą na wynos docieramy czyli kim jest Twój gość i co zamawia najchętniej
• Kuchnie wirtualne – fenomen światowy a czy polski?
• Wizja przyszłości zdigitalizowanej restauracji

  • Przyszłość rynku żywności i napojów: zdrowie planetarne, ultra-personalizacja oraz nowy wymiar rolnictwa. Spojrzenie na kluczowe trendy, które w istotny sposób będą kształtowały globalny rynek spożywczy z uwzględnieniem wpływu pandemii COVID-19 na preferencje konsumentów i działania marek. Honorata Jarocka, Mintel Londyn / Maciej Otrębski, RoślinnieJemy / Piotr Grabowski, FoodTech.ac

• Potrzeby współczesnych konsumentów i ich zmieniające się priorytety. Dane konsumenckie dla Polski i świata
• Firma Zmiana – działania w obszarze społecznej i środowiskowej odpowiedzialności biznesu.
• Inteligentne Diety – holistyczne podejście do zdrowia z uwzględnieniem indywidualizacji potrzeb, również w gastronomii.
• Rolnictwo High-Tech – o nowym wymiarze rolnictwa, w tym farmach wertykalnych i składnikach produkowanych laboratoryjnie.
• Wpływ COVID-19 na prognozy i przyszłość rynkową.

Dla kogo jest Next Day?

Organizatorzy do udziału w konferencji zapraszają:

Przedstawicieli rynku retail & FMCG – prezesów, właścicieli firm, przedstawicieli działów marketingu i trade marketingu, sprzedaży, badań oraz rozwoju:

• detalistów
• działających w e-commerce
• producentów i przetwórców żywności, kosmetyków
• dostawców rozwiązań dla handlu i e-handlu, w tym firmy technologiczne i IT – operatorów płatności,
• dostawców oprogramowania
• producentów oraz dystrybutorów odzieży i akcesoriów
• dostawców wyposażenia sklepów
• operatorów logistycznych

Przedstawicieli rynku mediowo-reklamowego:

• marketerów • agencje reklamowe
• domy mediowe • agencje digital
• agencje social media • nadawców Tv i wydawców internetowych
• studia produkcyjne • producentów kontentu • firmy badawcze

Przedstawicieli branży HoReCa:

• właścicieli i menedżerów restauracji, hoteli, firm cateringowych
• szefów kuchni
• producentów i dostawców rozwiązań dla HoReCa
• osoby związane zawodowo z gastronomią oraz zainteresowane tematyką kulinarną

Więcej informacji dostępnych na stronie https://nextdaysummit.pl/ 

Partnerami i patronami konferencji są: 
Coca-Cola HBC Polska / Echo Investment / Nielsen / Jet Line / California Wines / Wypożyczalnia Gastronomiczna - Gastro Magic Service / Polska Izba Handlu / Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji / Rzeczpospolita / Wirtualna Polska / Korpo Voice / Shopping Mall Marketing / Papaja.pl / KUKBUK / OOH magazine / Głos Mordoru / Chefs For Change Polska / Mobile Trends / newsgastro.pl / Newspoint / GastroWiedza.pl / Social Press / Warsaw Foodie / Have a Bite Warszawa / RoślinnieJemy / Restaurant Week Polska / Galeriehandlowe.pl / Nowosciproduktowe.pl

Tagi: Next Day
Oceń artykuł:

Źródło: Media Marketing Forum

Zobacz także

Konferencja Next Day - Consumer of the Future już 29 września!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.