MARCELL VON BERLIN to marka odzieżowa oferująca wyroby typu „progressive high-end”, która uosabia miejski urok niemieckiej stolicy, wyrażając go w swój, prowokacyjny sposób. Po Berlinie i Los Angeles marka debiutuje w Warszawie. Po praz pierwszy w Polsce kolekcje sygnowane „MARCELL VON BERLIN” można kupić wyłącznie w HE Concept Store w Europejskim.
Na DNA marki składa się mieszanka stylu ulicznego i wysokiego krawiectwa. Charakter marki to odzwierciedlenie różnorodności Berlina, pełni panujących w nim kontrastów i kreatywności, szybkiego tempa zmian i kosmopolitycznego charakteru. Projekty MARCELL VON BERLIN cechują się wyrafinowanym wyczuciem kunsztu i często wykonane są z innowacyjnych tkanin. Kombinacje materiałów obejmują neopren, cekiny czy siateczkę, które w połączeniu tworzą progresywne looki, oparte na mocnych sylwetkach, intensywnych kolorach i charakterystycznych nadrukach. Marka MARCELL VON BERLIN powstała w Berlinie w 2012 roku. Tam do dziś są opracowywane wszystkie projekty. Co roku wypuszcza na rynek kolekcje „ready-to-wear” dla kobiet i mężczyzn oraz kolekcję „couture”. Wspólnym mianownikiem dla obu linii jest wysoka jakość materiałów i nienaganne wykonanie. Choć rodowód marki wywodzi się z Berlina, założyciel marki, projektant Marcell Pustul zafascynowany atmosferą Los Angeles, zamieszkał tam i obecnie kursuje między dwiema metropoliami, czerpiąc inspirację z wibracji obydwu miast.
Marka nadal silnie związana jest z Berlinem, ale klimat Los Angeles miał wpływ na kolekcję jesień-zima 20/21 i sprawił, że jest ona subtelniejsza i w pewnym sensie dojrzalsza”. – podkreśla Marcell Pustul.Zalety marki doceniło wiele gwiazd. Wśród fanów MARCELL VON BERLIN są między innymi: Robbie Williams, Sofia Richie, Shawn Mendes, Alessandra Ambrosio i Jennifer Lopez. Po Berlinie i Los Angeles marka debiutuje w Warszawie. Po praz pierwszy nad Wisłą kolekcje sygnowane „MARCELL VON BERLIN” można kupić wyłącznie w HE Concept Store w Europejski Boutiques.
Autentyczny, kreatywny i progresywny
Twórcą marki jest Marcell Pustul, który jak nikt inny rozumie modę uliczną. Uwielbia łączyć pasję do ekstrawaganckiej mody z miejską nonszalancją rodem z Berlina. Pustul jest prawdziwym obywatelem świata. Ma włoskie korzenie, ale urodził się i wychował w Polsce (jego babcia i mama były krawcowymi). Swoją pasję do mody odkrył bardzo wcześnie. W wieku zaledwie 17 lat przyciągnął go Nowy Jork, gdzie studiował projektowanie odzieży w renomowanej Parson School. Tym samym dołączył do grona znamienitych absolwentów szkoły, którymi są Tom Ford, Marc Jacobs i Alexander Wang.
- Moje serce bije dla mody od zawsze. Już jako małe dziecko byłem zafascynowany tym, jak gra cięć i tkanin staje się na ciele dziełem sztuki. Dla mnie moda to nie tylko projektowanie ubrań, ale tworzenie czegoś co jest wyjątkowe i niezwykłe
- Marcell Pustul, założyciel i główny projektant Marcell von Berlin.
HE Concept Store
HE Concept Store to klimatyczne miejsce, które jest nie tylko strefą zakupów z ofertą dla kobiet i mężczyzn, lecz także przestrzenią, do której warto zajrzeć na wystawę, koncert, degustację lub spotkać się z przyjaciółmi.HE Concept Store zajmuje przestrzeń na poziomie -1, w strefie Europejski Boutiques, z wejściem od strony Krakowskiego Przedmieścia. Jest to jedyna autorska przestrzeń w Warszawie, w której przeważającą część asortymentu wykonali czołowi, polscy artyści, projektanci mody i rzemieślnicy. Większość produktów została zaprojektowana z myślą o HE Concept Store i jest dostępna tylko w nim. Całości oferty dopełniają wyroby zagranicznych marek, dotychczas niedostępnych w Polsce. Wszystkie łączy doskonały design i wysoka jakość wykonania.W HE Concept Store można kupić ubrania i akcesoria zaprojektowane przez Dawida Wolińskiego, Łukasza Jemioła, Rodrigo de la Garza, Violę Piekut, oraz Macieja Zienia. Nie zabrakło biżuterii, m.in. Berries & Co, Beller czy Mokobelle. Znajdziemy tu też akcesoria marki Kaskaas, kolekcje torebek Molehill, Mandel oraz Hollie Warsaw. Wśród ceramiki i innych niebanalnych dodatków do wnętrz dostaniemy ręcznie robioną porcelanę Dominiki Dondé, przedmioty wykonane techniką majolikową z nieborowskiej manufaktury Majolika Nieborów oraz fotografie autorstwa Szymona Brodziaka.
Oferta HE Concept Store oferuje designerskie gadżety podróżne, technologiczne i do domu, które zostały osobiście wyszukane i sprowadzone z Francji przez twórców miejsca. Przedmioty z tej sekcji można znaleźć w Polsce po raz pierwszy i wyłącznie w HE Concept Store. Poza selekcją ubrań, akcesoriów, plakatów oraz dodatków do wnętrza, w HE Concept Store znajdziemy także książki. Wśród nich perełki – albumy o sztuce, architekturze, historii, Warszawie i o samym Hotelu Europejskim. Autorką spektakularnego projektu wnętrz HE Concept Store jest Magdalena Kijanko, architekt, absolwentka warszawskiej ASP, która od 10 lat prowadzi w Warszawie autorską pracownię projektową, Studio Modulare. Jej ostatnie prace związane są głównie z Europejskim. W przypadku HE Concept Store dwoma najsilniejszymi czynnikami twórczymi były dla niej eklektyzm, oddający przenikanie się mody, sztuki i designu oraz chęć stworzenia miejsca wibrującego mieszanką stylów. Dominującymi kolorami w palecie użytych barw są oksydacja, połysk złota i miedzi oraz starzone lustro. Wśród detali projektantka wykorzystuje elementy antyku i vintage, instalacje artystyczne oraz ręcznie wykonane tapety. Meble i dywany powstały ze specjalnie wyselekcjonowanych materiałów i tkanin.