Labo Print jest prężnym i kompleksowym producentem oraz dostawcą rozwiązań dla szeroko pojętej branży reklamowej. Firma obecna będzie w IX edycji projektu Shopping Mall Marketing 2020.
Labo Print od lat wyznacza nowe kierunki, budując silną markę dobrze znaną w Polsce i rozpoznawalną w całej Europie. Przedsiębiorstwo zajmuje 7,2 tys. mkw. powierzchni produkcyjno-magazynowej oraz 1,3 tys. mkw. powierzchni biurowej, a także posiada piętnaście nowoczesnych urządzeń i w samym 2018 roku inwestuje blisko siedem milionów złotych w park maszynowy.
Stały rozwój kolejnych segmentów produkcyjnych, roczny zadruk metrów kwadratowych równy powierzchni 252 boisk piłkarskich, ogólnoeuropejski zasięg dostaw, systematyczny dwucyfrowy procentowo wzrost przychodów rok do roku to niezaprzeczalne fakty, którymi Labo Print może się pochwalić.
Szeroka gama sprawdzonych rozwiązań reklamowych, własne działy graficzne i konstruktorskie, ogromny wybór gotowych produktów, dedykowani doradcy i wreszcie kompleksowość, to elementy które we współpracy z firmą najczęściej podkreślają jej Klienci. Miano Drukarni Wielkoformatowej, które jeszcze kilka lat temu dobrze nas charakteryzowało, dziś już przestało być wystarczające. Jesteśmy prężnym i kompleksowym producentem i dostawcą rozwiązań reklamowych dla szeroko pojętej branży reklamowej i od lat wyznaczamy nowe kierunki, budując silną markę znaną w Polsce i cenioną w całej Europie.