Leroy Merlin laureatem EB Stars za najlepszą kampanię Employer Branding

2018-10-12 | 14:50

Kampania rekrutacyjna Leroy Merlin „Dołącz do najlepszego zespołu Leroy Merlin!” zdobyła nagrodę główną w konkursie EB Stars w kategorii Kampania Employer Branding 2018.

W konkursie EB Stars, organizowanym przez Employer Branding Institute, przyznawane są nagrody za najlepsze działania w zakresie Employer Brandingu. Konkurs odbył się już po raz dziesiąty. W tym roku we wszystkich kategoriach zostało zgłoszonych aż 78 projektów, opracowanych przez ponad 50 firm. Do konkursu stanęły zarówno największe, jak i mniejsze firmy.

W tym roku uczestnicy stanęli w szranki w siedmiu kategoriach: Najlepszej Kampanii EB z budżetem do 100 tysięcy złotych i powyżej 100 tysięcy złotych, Najlepszych Wewnętrznych Inicjatyw Employer Branding, Najlepszym Video, Najlepszych Działaniach Online (w tym Digital), Najlepszej Kampanii Candidate Experience, Najlepszej Stronie Kariery oraz Najlepszych Wydarzeniach i Akcjach Rekrutacyjnych Offline. Komisja przyznała także specjalną Nagrodę Jury projektowi, który szczególnie wyróżnił się i zasłużył na uznanie.

Leroy Merlin dostało główną nagrodę w kategorii najlepsza kampania pow. 100 tysięcy złotych za kampanię „Dołącz do najlepszego zespołu Leroy Merlin!”.

- Bardzo cieszymy się z tej nagrody. Jest ona ukoronowaniem naszej wielomiesięcznej pracy. Nie udałoby się jej zrealizować bez zaangażowania naszych pracowników ze sklepów i centrali. To była praca zespołowa, którą można porównać do gry w drużynie piłkarskiej, która jest motywem przewodnim naszej kampanii „Dołącz do najlepszego zespołu Leroy Merlin!” 

– komentuje Magdalena Rusiecka, Dyrektor HR Leroy Merlin Polska.

Kampania z udziałem pracowników Leroy Merlin wystartowała w marcu bieżącego roku. Jest ona pierwszą w Polsce kampanią rekrutacyjną, która zachęca kandydatów do aplikowania, bazując na sponsoringu Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Zgodnie z obecnymi trendami jest to kampania 360 stopni, która, poza standardowymi działaniami, wykorzystuje także reklamę radiową, mobilną, video i media społecznościowe.

Kampania została zrealizowana we współpracy z firmą HRK.

Tagi: Kampanie marketingowe Leroy Merlin Magdalena Rusiecka Employer Branding
Oceń artykuł:

Źródło: Leroy Merlin

Zobacz także

Leroy Merlin laureatem EB Stars za najlepszą kampanię Employer Branding

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.