Lidl Polska z nową kampanią stworzoną z myślą o najmłodszych i ich rodzicach

2022-04-06 | 11:43

Czy masz sucho? Czy jest Ci ciepło? Czy potrafię się o Ciebie zatroszczyć? Jak ubrać Cię na pierwszy spacer? To tylko początek długiej listy wątpliwości, jakie mają młodzi rodzice tuż po pojawieniu się dziecka na świecie. Takie pytania są zupełnie naturalne, wynikają z troski i miłości. Nowa kampania marki Lupilu od Lidl Polska jest odpowiedzią na to, czego najbardziej na starcie młodzi rodzice potrzebują: zrozumienia, dodania im pewności siebie, a przy tym oferty artykułów, których jakości i bezpieczeństwa mogą być pewni.

Lupilu to gama produktów dedykowanych najmłodszym: pieluszki, pantsy, kosmetyki, nawilżane chusteczki, a do tego pierwsze dania dla maluszków – z certyfikatem BIO oraz ubranka dla najmłodszych. Odzież dla dzieci, oferowana w sieci Lidl Polska, można  z powodzeniem prać w 60 stopniach, a w sklepach znajdziemy także ubrania z BIO bawełny, które są przyjazne dla skóry oraz natury.  

Produkty Lupilu znajdziemy w jednym miejscu, a w ramach oferty kupimy wszystko, czego potrzebuje nasze dziecko. Dzięki prostym zakupom zyskamy więcej czasu wolnego, który w rodzicielstwie jest naprawdę ważny.

Kampania Lupilu w nowej odsłonie została zaplanowana na kwiecień. Lupilu to marka własna sieci Lidl Polska obejmująca artykuły dla niemowląt i małych dzieci. W ramach kampanii przewidziano emisję spotu w telewizji, kampanię digital oraz działania w ramach social mediów.

Marki własne już jakiś czas temu podbiły serca Polaków. Konsumenci cenią je za doskonałą jakość i dobrą cenę. Zainteresowanie klientów produktami tej kategorii dynamicznie rośnie. Aby spełnić rosnące oczekiwania najbardziej wymagających klientów, Lidl Polska oferuje serie pieluszek marki własnej – Lupilu PREMIUM i SOFT & DRY.  Zastosowano w nich nowe technologie, które zapewniają lepszy komfort użytkowania oraz bezpieczeństwo potwierdzone certyfikatami, m.in. Instytutu Matki i Dziecka.

Pieluszki Lupilu z serii PREMIUM oraz SOFT & DRY znajdziemy w ofercie online na stronie https://www.lidl.pl/, a także stacjonarnie, we wszystkich sklepach Lidl Polska. Produkty są dostępne w ramach stałego asortymentu sieci.

Tagi: Kampanie marketingowe Lidl
Oceń artykuł:

Źródło: Lidl

Lidl Polska z nową kampanią stworzoną z myślą o najmłodszych i ich rodzicach

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.