Marka Semilac nie zwalnia tempa. Listopad zamyka z bilansem 9 nowych punktów sprzedażowych. Na jej mapie franczyzowej pojawiły się m.in. nowe miasta, takie jak Olsztyn, Mielec czy Pruszków. Kolejne punkty handlowe zostały otwarte także w Katowicach, Krakowie, Lublinie, Szczecinie i Warszawie.
To był intensywny miesiąc dla marki Semilac. Producent najczęścieji najchętniej wybieranych lakierów hybrydowych w Polsce*, należący do firmy Nesperta, w mijającym miesiącu otworzył aż 9 nowych wysp franczyzowych. Mieszkanki Olsztyna, Mielca i Pruszkowa mogą zakupić produkty Semilac w tamtejszych galeriach, gdzie marka pojawiła się po raz pierwszy w takim formacie. W Warszawie producent lakierów hybrydowych i kosmetyków do makijażu, przekroczył okrągłą liczbę 10 i otworzył swój 11 punkt. Podwójnie cieszyć się mogły Krakowianki, gdzie pojawiły się aż 2 nowe wyspy handlowe. Kolejne lokalizacje otworzyły się też w Katowicach, Lublinie i Szczecinie. Każde stanowisko sprzedażowe zawiera pełen asortyment marki, dzięki czemu klientki mogą zapoznać się szeroką gamą produktów oraz przetestować je w wygodnych warunkach. Dodatkowo, konsumentki mogą w komfortowy sposób skorzystać z pomocy wykwalifikowanych doradców. A wszystko po to, aby ułatwić i przyspieszyć dostęp do produktów marki.
Obecnie produkty Semilac można zakupić w 20 sklepach monobrandowych oraz ponad 100 wyspach handlowych zlokalizowanych w 72 miastach Polski.
Marka Semilac od zawsze stara się być blisko kobiet. Każdego dnia wspiera je w podkreśleniu swojej siły piękna, pomaga uwalniać ich potencjał i odważnie wyrażać siebie. Dlatego dostarczamy dopasowane do aktualnych potrzeb bezpieczne i trwałe produkty, które charakteryzuje wysoka jakość. Prężnie rozwijajmy sieć franczyzową, aby każda kobieta w Polsce miała łatwy i szybki dostęp do naszych produktów oraz profesjonalnej porady i usługi. Niezmiernie cieszymy się, że w listopadzie poszerzyliśmy naszą listę franczyzową, aż o 9 nowych lokalizacji. Mamy nadzieję, że te nowo otwarte punkty sprzedażowe będą tak chętnie odwiedzane, jak pozostałe wyspy
– mówi Tomasz Gołębiewski, prezes Nesperta.
Produkty Semilac, od samego początku wprowadzenia marki na rynek, czyli od 2013 roku, cieszą się ogromną popularnością, a oferta jest stale poszerzana zgodnie z obowiązującymi trendami. W bogatym portfolio występuje ponad 300 odcieni lakierów hybrydowych, docenianych przez klientki i profesjonalistów za jakość i trwałość. Według danych z 2017 roku, aż 67% kosmetyczek korzysta z produktów Semilac*, co świadczy o tym, że specjaliści doceniają szeroką paletę kolorystyczną, wybierając ją w swoich salonach do kompleksowej stylizacji paznokci.
Poza lakierami marka oferuje również profesjonalne żele UV, produkty i akcesoria do pielęgnacji, urządzenia do stylizacji i zdobnictwa paznokci, ale również od niedawna produkty do makijażu – róże, cienie do powiek, pudry, podkłady, pomadki czy produkty do pielęgnacji – kremy i serum do rąk oraz serum stymulujące wzrost rzęs, będące odpowiedzią na rosnące potrzeby konsumentek. Marka Semilac nie ustaje jednak w dalszym rozwoju i do końca roku zamierza wprowadzić nowe produkty zarówno z zakresu stylizacji paznokci, jak i makijażu. Z produktów Semilac korzysta już ponad 2 tysiące salonów kosmetycznych, a także najbardziej prestiżowe szkoły kosmetyczne w Polsce: Wyższa Szkoła Zawodowa Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie, Instytut Kosmetologii Stosowanej w Warszawie oraz Wyższa Szkoła Zdrowia, Urody i Edukacji w Poznaniu. Produkty Semilac są dostępne w 35 krajach na 5 kontynentach, w tym m.in. w: w Belgii, Chorwacji, Danii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Maroko, USA, Irlandii, Norwegii, Rosji, Portugalii, Szwecji, i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Lakiery Semilac posiadają Raport Bezpieczeństwa, Dermatest oraz certyfikat ISO 22716:2007. Wszystkie produkty marki dostępne są w sklepie internetowym www.semilac.pl oraz w sieci punktów franczyzowych.
*Według badań Kantar Millward Brown aż 67% użytkowniczek hybryd wybiera lakiery hybrydowe Semilac. Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie kobiet w wieku 18-65 lat w listopadzie 2017 roku.