Listopadowa dziewiątka marki Semilac

2018-12-06 | 10:32

Marka Semilac nie zwalnia tempa. Listopad zamyka z bilansem 9 nowych punktów sprzedażowych. Na jej mapie franczyzowej pojawiły się m.in. nowe miasta, takie jak Olsztyn, Mielec czy Pruszków. Kolejne punkty handlowe zostały otwarte także w Katowicach, Krakowie, Lublinie, Szczecinie i Warszawie.

To był intensywny miesiąc dla marki Semilac. Producent najczęścieji najchętniej wybieranych lakierów hybrydowych w Polsce*, należący do firmy Nesperta, w mijającym miesiącu otworzył aż 9 nowych wysp franczyzowych. Mieszkanki Olsztyna, Mielca i Pruszkowa mogą zakupić produkty Semilac w tamtejszych galeriach, gdzie marka pojawiła się po raz pierwszy w takim formacie. W Warszawie producent lakierów hybrydowych i kosmetyków do makijażu, przekroczył okrągłą liczbę 10 i otworzył swój 11 punkt. Podwójnie cieszyć się mogły Krakowianki, gdzie pojawiły się aż 2 nowe wyspy handlowe. Kolejne lokalizacje otworzyły się też w Katowicach, Lublinie i Szczecinie. Każde stanowisko sprzedażowe zawiera pełen asortyment marki, dzięki czemu klientki mogą zapoznać się szeroką gamą produktów oraz przetestować je w wygodnych warunkach. Dodatkowo, konsumentki mogą w komfortowy sposób skorzystać z pomocy wykwalifikowanych doradców. A wszystko po to, aby ułatwić i przyspieszyć dostęp do produktów marki.

Obecnie produkty Semilac można zakupić w 20 sklepach monobrandowych oraz ponad 100 wyspach handlowych zlokalizowanych w 72 miastach Polski.

Marka Semilac od zawsze stara się być blisko kobiet. Każdego dnia wspiera je w podkreśleniu swojej siły piękna, pomaga uwalniać ich potencjał i odważnie wyrażać siebie. Dlatego dostarczamy dopasowane do aktualnych potrzeb bezpieczne i trwałe produkty, które charakteryzuje wysoka jakość. Prężnie rozwijajmy sieć franczyzową, aby każda kobieta w Polsce miała łatwy i szybki dostęp do naszych produktów oraz profesjonalnej porady i usługi. Niezmiernie cieszymy się, że w listopadzie poszerzyliśmy naszą listę franczyzową, aż o 9 nowych lokalizacji. Mamy nadzieję, że te nowo otwarte punkty sprzedażowe będą tak chętnie odwiedzane, jak pozostałe wyspy

– mówi Tomasz Gołębiewski, prezes Nesperta.

Produkty Semilac, od samego początku wprowadzenia marki na rynek, czyli od 2013 roku, cieszą się ogromną popularnością, a oferta jest stale poszerzana zgodnie z obowiązującymi trendami. W bogatym portfolio występuje ponad 300 odcieni lakierów hybrydowych, docenianych przez klientki i profesjonalistów za jakość i trwałość. Według danych z 2017 roku, aż 67% kosmetyczek korzysta z produktów Semilac*, co świadczy o tym, że specjaliści doceniają szeroką paletę kolorystyczną, wybierając ją w swoich salonach do kompleksowej stylizacji paznokci.

Poza lakierami marka oferuje również profesjonalne żele UV, produkty i akcesoria do pielęgnacji, urządzenia do stylizacji i zdobnictwa paznokci, ale również od niedawna produkty do makijażu – róże, cienie do powiek, pudry, podkłady, pomadki czy produkty do pielęgnacji – kremy i serum do rąk oraz serum stymulujące wzrost rzęs, będące odpowiedzią na rosnące potrzeby konsumentek. Marka Semilac nie ustaje jednak w dalszym rozwoju i do końca roku zamierza wprowadzić nowe produkty zarówno z zakresu stylizacji paznokci, jak i makijażu. Z produktów Semilac korzysta już ponad 2 tysiące salonów kosmetycznych, a także najbardziej prestiżowe szkoły kosmetyczne w Polsce: Wyższa Szkoła Zawodowa Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie, Instytut Kosmetologii Stosowanej w Warszawie oraz Wyższa Szkoła Zdrowia, Urody i Edukacji w Poznaniu. Produkty Semilac są dostępne w 35 krajach na 5 kontynentach, w tym m.in. w: w Belgii, Chorwacji, Danii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Maroko, USA, Irlandii, Norwegii, Rosji, Portugalii, Szwecji, i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Lakiery Semilac posiadają Raport Bezpieczeństwa, Dermatest oraz certyfikat ISO 22716:2007. Wszystkie produkty marki dostępne są w sklepie internetowym www.semilac.pl oraz w sieci punktów franczyzowych.

*Według badań Kantar Millward Brown aż 67% użytkowniczek hybryd wybiera lakiery hybrydowe Semilac. Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie kobiet w wieku 18-65 lat w listopadzie 2017 roku.

Tagi: Semilac Rozwój sieci handlowych Tomasz Gołębiewski
Oceń artykuł:

Źródło: Semilac

Zobacz także

Listopadowa dziewiątka marki Semilac

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.