Marka SiGelato to najnowszy koncept Sweet Gallery, czyli jednego z największych franczyzodawców w Polsce. Firma pozyskuje partnerów biznesowych do współpracy w całym kraju i rozwija się zarówno w małych, jak i dużych miastach.
Koncept powstał pod okiem sycylijskiego mistrza lodziarstwa, który od kilkudziesięciu lat związany jest z branżą lodową, ponieważ jego dziadek i tata prowadzili lodziarnię na Sycylii. Lody SiGelato są sprzedawane w mobilnych przyczepach gastronomicznych przy centrach i galeriach handlowych, a także w parkach i na deptakach.
Firma ma własną linię produkcyjną i samodzielnie wyrabia lody według receptur opracowanych we współpracy z mistrzem sycylijskiego lodziarstwa Salvatore. Zgłębianie sztuki tworzenia lodów rzemieślniczych i praca nad ich smakami trwała prawie rok. W ramach konceptu firma Sweet Gallery wypracowała kilkadziesiąt wyjątkowych smaków, które są oparte na świeżym polskim mleku i naturalnych, najwyższej jakości składnikach. Smaki będą rotowały w lodziarniach, w zależności od lokalizacji i upodobań klientów.
Franczyzodawca nawiązał współpracę z sycylijskimi rolnikami, u których zaopatruje się w owoce i orzechy, z których tworzy lody. Przykładem jest sorbet cytrynowy ze świeżych zbiorów cytryn oraz pistacja z Bronte, która pochodzi od nazwy sycylijskiego miasteczka Bronte, które leży u podnóża wulkanu Etna i słynie z uprawy najlepszych na świecie pistacji.
Lodziarnie SiGelato opierają się na sprzedaży impulsowej i niezmiennie przyciągają olbrzymie rzesze wielbicieli lodów. Klienci coraz chętniej odwiedzają zewnętrzne punkty sprzedaży, ponieważ wpływają one na większy komfort przebywania w otwartej przestrzeni.
Mobilne lodziarnie SiGelato są zlokalizowane na zewnątrz obiektów handlowych, dzięki czemu przyciągają wielu pieszych z okolicy. Sycylijski design wpływa korzystnie na wizerunek galerii, ponieważ ożywia ich otoczenie i przyczynia się do zwiększenia przepływu klientów.
Obiekty handlowe chętnie wchodzą we współpracę z siecią, aby wzbogacić swoją ofertę o wyjątkowe sycylijskie lody i stworzyć zewnętrzną strefę relaksu, w której klienci galerii będą mogli odpocząć. Firma odnotowała bardzo duży wzrost zainteresowania, ponieważ najemcy doceniają design punktów SiGelato i smak serwowanych w nich lodów.