Pierwsze 6 miesięcy tego roku to dla przedstawicieli centrum handlowego M1 w Bytomiu okres obfitujący w wiele pozytywnych zmian.Pojawiły się nowe sklepy, a część przeszła remodeling. Ponadto, jak zawsze na klientów czekało sporo akcji marketingowych.
Do grona najemców w ostatnim czasie dołączyły Rossmann, CCC, Pepco oraz Alior Bank. Tym samym wskaźnik komercjalizacji centrum obecnie wynosi 99,8%. - W pierwszym półroczu odnotowaliśmy kilkunasto procentowy wzrost frekwencji i z każdym miesiącem notujemy coraz lepsze wyniki. Jest to odzwierciedleniem atrakcyjnego doboru najemców w centrum oraz przemyślanej strategii działań marketingowych - mówi Jakub Zdebelak, zastępca dyrektora centrum handlowego M1 Bytom.
Aktywności marketingowe centrum skupiają się przede wszystkim na wspieraniu sprzedaży najemców z naciskiem na tzw. okresy martwe. Tutaj wartym zaznaczenia jest niesłabnąca, a wręcz rosnąca popularność akcji sztandarowej tj. „Loterii z samochodem,” oraz po raz pierwszy organizowana i bardzo udana akcja pt. „Licytacja zabawek” z okazji Dnia Dziecka, podczas której konwersja ze zwróconych w licytacji paragonów wyniosła ponad 50%.
Jak podkreśla Jakub Zdebelak: - W kolejnych miesiącach przedstawiciele centrum będą nadal dążyć do utrzymania systematycznego wzrostu odwiedzin oraz jeszcze szerzej komunikować fakt, iż w M1 Bytom pojawiło się wiele atrakcyjnych sklepów.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o M1 Bytom.