Magazyn Galerie Handlowe – lipiec-sierpień 2020 - (130 stron) już online!

2020-07-01 | 11:20

Wraz z początkiem wakacji na rynku ukazało się nowe wydanie Magazynu Galerie Handlowe. Tym razem do Państwa dyspozycji oddajemy 130 stron branżowych informacji, inspirujących rozmów i opinii eksperckich.

W WYDANU M.IN:

Dbamy o skorelowany rozwój kanałów sprzedaży 

Temat z okładki i jednocześnie rozmowa numeru to wywiad z Katarzyną Radwańską, Dyrektor Zarządzającą marką Olsen w Polsce


Nasza działalność jest oparta o wielokanałowość 

Obszerny wywiad z Maciejem Maciantowiczem, Prezesem Zarządu i CEO MM Sport


Oferujemy emocje zamiast rzeczy 

Rozmowa z Jakubem Matuszewskim, Dyrektorem Zarządzającym marką Wyjątkowy Prezent


Posadzki szyjemy na miarę

Rozmowa z Barbarą Radziwon, Dyrektor Zarządzająca Flowcrete Central & Eastern Europe


INTERSPORT 2.0 to nasz kierunek rozwoju 

Wywiad z Arturem Mikołajko, Prezesem Zarządu INTERSPORT Polska S.A.


Modern Retail

Pandemia zmienia zwyczaje zakupowe Polaków. Nowe zachowania klientów zmuszają branżę handlową do szybkiej adaptacji. Zmiany obejmują strukturalne podejście do konsumpcji, komunikacji marketingowej, wyboru kanału sprzedaży, w tym roli e-commerce i sklepów stacjonarnych. Jak zmieniły się i będą nadal zmieniać preferencje konsumentów w kontekście zagrożeń związanych z COVID-19? Na jakich aspektach powinna skupiać się odpowiednia strategia komunikacji z klientami w okresie pandemii? Co z relacjami biznesowymi: najemca - centrum handlowe? - Jakiej formy wsparcia strony oczekują od siebie nawzajem? Wizja centrum handlowego w perspektywie najbliższych lat - czy można się pokusić o prognozę? Swoje opinie w tym zakresie przedstawili m.in. eksperci Rady Programowej Magazynu Galerie Handlowe:

  • Jerzy Osika, Promedia: Gdy wieje silny wiatr, jedni budują mury, a inni stawiają wiatraki
  • Katarzyna Bielecka, Sephora Polska: Handel powinien kierować się potrzebami klientów
  • Przemysław Wojak, Q&A Communications: Wszystko będzie inaczej. Nic się nie zmieni
  • Łukasz Kowalczyk, VIVE Profit: Myślę, że najgorsze w  relacji najemca-centrum handlowe mamy już za sobą
  • Leszek Lange, Geo-Kat: Ostatni czas to wielkie "sprawdzam", czy na pewno znamy naszych klientów
  • Katarzyna Radwańska, Olsen: Nie możemy wykluczyć mniejszej konsumpcji z uwagi na obawy konsumentów
  • Gregor Nawrath, MediaMarktSaturn Polska: Na znaczeniu zyskuje Customer Experience
  • Wojciech Tulwin, Recman: Atrakcyjność galerii handlowych drastycznie spadła
  • Przemysław Lutkiewicz, LPP: Jedno jest pewne – centra handlowe i ich charakter ulegną diametralnej zmianie
  • Krzysztof Sajnóg, Blue City: Omnichannel był faktem już przed pandemią
  • Beata Kurminowicz, Super Prezenty: Obecna sytuacja w sklepach stacjonarnych jest przejściowa
  • Norbert W. Scheele, C&A: Kryzys będzie miał nieprzewidziane konsekwencje dla różnych dziedzin handlu
  • Beata Chojecka-Kuczek, Jet Line: Galeriom może być niełatwo odzyskać szybko klientów
  • Paweł Skwarczowski, EBS SA: Bez porozumienia najemców z centrami handlowymi te drugie nie przetrwają na rynku
  • Marcin Olesiak, Sweet Gallery: Z każdym tygodniem sytuacja się poprawia i wychodzimy z etapu strachu
  • Marek Kowalski, Federacja Przedsiębiorców Polskich: Czynsze w galeriach powinny być niższe, proporcjonalnie do spadku obrotów
  • Anna Krajczyńska, NoVa Park: Polacy wrócili do galerii handlowych i to liczniej niż wcześniej prognozowano
  • Tomasz Wójcik, Psiaedukacja.eu: Nastąpi wielkie spowolnienie gospodarcze i znaczna redukcja oszczędności Polaków
  • Maciej Ptaszyński, Polska Izba Handlu: Struktura handlu w Polsce podlega ostatnio silnym zmianom
  • Mirosław Lubarski, Grupa PSB Handel S.A: Zauważyliśmy zmianę zachowania klientów

ARTYKUŁY EKSPERCKIE I TEMATYCZNE:

  • VIVE Profit: To konsument i trendy dyktują kierunek rozwoju biznesu
  • Admetrics: Efektywność kluczem do sukcesu. Odmrażamy budżety marketingowe
  • Turawa Park: Rozwijanie lokalnych relacji i propagowanie pozytywnego nastawienia
  • Medynski Legal: Jak ratować galerię handlową w czasach pandemii?
  • CBC Poland: Technologie w walce z wirusem. Pomiar temperatury, sprawdzanie maseczki
  • Speedmail: Direct Mailing może pomóc przyciągnąć klientów
  • Petram House: Najem krótkoterminowy ustawowo zakazany

Kliknij w poniższy link i czytaj ONLINE

MAGAZYN GALERIE HANDLOWE - LIPIEC-SIERPIEŃ

 

Tagi: Flowcrete INTERSPORT Polska Magazyn Galerie Handlowe Olsen Wyjątkowy Prezent MM Sport
Oceń artykuł:

Źródło: Redakcja Galeriehandlowe.pl

Zobacz także

Magazyn Galerie Handlowe – lipiec-sierpień 2020 - (130 stron) już online!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.