W WYDANU M.IN:
Dbamy o skorelowany rozwój kanałów sprzedaży
Temat z okładki i jednocześnie rozmowa numeru to wywiad z Katarzyną Radwańską, Dyrektor Zarządzającą marką Olsen w Polsce
Nasza działalność jest oparta o wielokanałowość
Obszerny wywiad z Maciejem Maciantowiczem, Prezesem Zarządu i CEO MM Sport
Oferujemy emocje zamiast rzeczy
Rozmowa z Jakubem Matuszewskim, Dyrektorem Zarządzającym marką Wyjątkowy Prezent
Posadzki szyjemy na miarę
Rozmowa z Barbarą Radziwon, Dyrektor Zarządzająca Flowcrete Central & Eastern Europe
INTERSPORT 2.0 to nasz kierunek rozwoju
Wywiad z Arturem Mikołajko, Prezesem Zarządu INTERSPORT Polska S.A.
Modern Retail
Pandemia zmienia zwyczaje zakupowe Polaków. Nowe zachowania klientów zmuszają branżę handlową do szybkiej adaptacji. Zmiany obejmują strukturalne podejście do konsumpcji, komunikacji marketingowej, wyboru kanału sprzedaży, w tym roli e-commerce i sklepów stacjonarnych. Jak zmieniły się i będą nadal zmieniać preferencje konsumentów w kontekście zagrożeń związanych z COVID-19? Na jakich aspektach powinna skupiać się odpowiednia strategia komunikacji z klientami w okresie pandemii? Co z relacjami biznesowymi: najemca - centrum handlowe? - Jakiej formy wsparcia strony oczekują od siebie nawzajem? Wizja centrum handlowego w perspektywie najbliższych lat - czy można się pokusić o prognozę? Swoje opinie w tym zakresie przedstawili m.in. eksperci Rady Programowej Magazynu Galerie Handlowe:
- Jerzy Osika, Promedia: Gdy wieje silny wiatr, jedni budują mury, a inni stawiają wiatraki
- Katarzyna Bielecka, Sephora Polska: Handel powinien kierować się potrzebami klientów
- Przemysław Wojak, Q&A Communications: Wszystko będzie inaczej. Nic się nie zmieni
- Łukasz Kowalczyk, VIVE Profit: Myślę, że najgorsze w relacji najemca-centrum handlowe mamy już za sobą
- Leszek Lange, Geo-Kat: Ostatni czas to wielkie "sprawdzam", czy na pewno znamy naszych klientów
- Katarzyna Radwańska, Olsen: Nie możemy wykluczyć mniejszej konsumpcji z uwagi na obawy konsumentów
- Gregor Nawrath, MediaMarktSaturn Polska: Na znaczeniu zyskuje Customer Experience
- Wojciech Tulwin, Recman: Atrakcyjność galerii handlowych drastycznie spadła
- Przemysław Lutkiewicz, LPP: Jedno jest pewne – centra handlowe i ich charakter ulegną diametralnej zmianie
- Krzysztof Sajnóg, Blue City: Omnichannel był faktem już przed pandemią
- Beata Kurminowicz, Super Prezenty: Obecna sytuacja w sklepach stacjonarnych jest przejściowa
- Norbert W. Scheele, C&A: Kryzys będzie miał nieprzewidziane konsekwencje dla różnych dziedzin handlu
- Beata Chojecka-Kuczek, Jet Line: Galeriom może być niełatwo odzyskać szybko klientów
- Paweł Skwarczowski, EBS SA: Bez porozumienia najemców z centrami handlowymi te drugie nie przetrwają na rynku
- Marcin Olesiak, Sweet Gallery: Z każdym tygodniem sytuacja się poprawia i wychodzimy z etapu strachu
- Marek Kowalski, Federacja Przedsiębiorców Polskich: Czynsze w galeriach powinny być niższe, proporcjonalnie do spadku obrotów
- Anna Krajczyńska, NoVa Park: Polacy wrócili do galerii handlowych i to liczniej niż wcześniej prognozowano
- Tomasz Wójcik, Psiaedukacja.eu: Nastąpi wielkie spowolnienie gospodarcze i znaczna redukcja oszczędności Polaków
- Maciej Ptaszyński, Polska Izba Handlu: Struktura handlu w Polsce podlega ostatnio silnym zmianom
- Mirosław Lubarski, Grupa PSB Handel S.A: Zauważyliśmy zmianę zachowania klientów
ARTYKUŁY EKSPERCKIE I TEMATYCZNE:
- VIVE Profit: To konsument i trendy dyktują kierunek rozwoju biznesu
- Admetrics: Efektywność kluczem do sukcesu. Odmrażamy budżety marketingowe
- Turawa Park: Rozwijanie lokalnych relacji i propagowanie pozytywnego nastawienia
- Medynski Legal: Jak ratować galerię handlową w czasach pandemii?
- CBC Poland: Technologie w walce z wirusem. Pomiar temperatury, sprawdzanie maseczki
- Speedmail: Direct Mailing może pomóc przyciągnąć klientów
- Petram House: Najem krótkoterminowy ustawowo zakazany
Kliknij w poniższy link i czytaj ONLINE