Magazyn Galerie Handlowe - listopad 2018

2018-11-06 | 10:11

Do dyspozycji Czytelników został właśnie oddany najnowszy numer miesięcznika Galerie Handlowe. W listopadowym wydaniu Magazynu rozmawiamy z kluczowymi przedstawicielami branży retail, a eksperci zrzeszeni w Radzie Programowej podzielili się swoimi opiniami dotyczącymi postrzegania polskich marek za granicą.


Patryk Górczyński, Dyrektor Zarządzający ASM Sales Force Agency: Patrzymy przed siebie

ASM Sales Force Agency jest jednym z wiodących podmiotów branży w Europie. W swojej działalności stawia na elastyczność i innowacyjność. Zawsze bacznie przygląda się trendom i zmianom na rynku. Dzięki połączeniu nowych technologii z uważną analizą i obserwacją prowadzoną przez człowieka, osiąga maksymalną efektywność podejmowanych działań. Swoją ofertę kieruje zarówno do międzynarodowych koncernów, jak i małych dostawców. Bo, jak twierdzi Patryk Górczyński, Dyrektor Zarządzający ASM Sales Force Agency, nie jest sztuką wydać budżet, sztuką jest wypracować satysfakcjonujące ROI.


Made in Poland

Choć za światową stolicę mody uchodzi w powszechnej opinii Paryż, Nowy Jork i Mediolan, a nawet Londyn, a Polska nigdy nie kojarzyła się z ojczyzną wielkich projektantów, to marki z polskim rodowodem coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej. Najlepsze torebki i obuwie już niekoniecznie robią Włosi, a Wittchen i Gino Rossi. Z kolei piękna bielizna nie wychodzi jedynie spod ręki Francuzów, bo równie nowoczesne wzory projektuje Esotiq. Nie sposób również nie wspomnieć o LPP, która ze swoją czołową marką Reserved podbija właśnie Izrael. Coraz więcej polskich firm zdobywa rynki zagraniczne i odnosi spektakularne sukcesy. Także kolejne marki znad Wisły zapowiadają swoją ekspansję. O postrzeganiu polskich marek za granicą zarówno przez klientów indywidualnych, jak i potencjalnych partnerów biznesowych, o czynnikach decydujących o popularności naszych rodzimych produktów oraz o różnicach w prowadzeniu biznesu za granicą wypowiadają się eksperci zrzeszeni w Radzie Programowej Magazynu Galerie Handlowe.


Richard Keen, Managing Director, Keen Property Management: Dobre centrum handlowe tworzy się przez lata

Powstało ponad 12 lat temu, od tego czasu przeszło rozbudowę i kilka modernizacji, kilkakrotnie zwiększyło powierzchnię handlową i usługową, zmieniając się w nowoczesne miejsce odnoszące ogromny sukces na rynku centrów i galerii handlowych. Mowa o CH Plaza Rzeszów – jednym z najstarszych i najdłużej działających rzeszowskich obiektów handlowych. Jak zarządzać, rozwijać i skąd czerpać nowe pomysły, które docenią klienci, pytamy Richarda Keen, Managing Director w Keen Property Management, zarządzającego CH Plaza Rzeszów.


Atrium Promenada w nowej odsłonie


Kolejny etap stylowej transformacji Atrium Promenada zakończony! 44 nowe salony i 13 200 m2 nowej powierzchni z bogatą ofertą modową i nową strefą food courtu. Intensywne prace związane z zakończeniem kolejnego etapu transformacji jednego z flagowych centrów handlowych Grupy Atrium dobiegły końca. 17 października do dyspozycji klientów Atrium Promenada oddano zupełnie nową strefę food court – Republikę Smaku, a także Aleję Fontann z flagowymi sklepami i salonami modowymi.


Halina Zawadzka, właścicielka i projektantka marki Hexeline: Pasja i wizja w ponadczasowej modzie

Hexeline to firma rodzinna, a jej charakter wymaga współpracy i wspólnego podejmowania decyzji. Na jej czele stoi Halina Zawadzka, główna projektantka i właścicielka marki. Za marketing i rozwój sieci salonów odpowiada córka, Katarzyna. Obie uwielbiają książki i muzykę filmową. W pracy najważniejszy jest dla nich wzajemny szacunek, a różnorodność poglądów, wizji i spojrzeń jedynie zbliża i daje niesamowite efekty. Wspólnie tworzą markę, która skupia się na wysokiej jakości swoich projektów i dzięki temu jest doceniana przez rosnące grono polskich klientek. Dziś rozmawiamy z Haliną Zawadzką o rynku odzieży damskiej i perspektywach rozwoju.


Mikołaj Wasilkowski, Prezes Zarządu NOVA Sp. z o.o.: Zastosowanie RFID w sieciach handlowych

Doświadczenia zawodowe Mikołaja Wasilkowskiego od samego początku skupiały się wokół sektora technicznej ochrony mienia. W branży przeszedł praktycznie wszystkie szczeble kariery – od serwisanta, przez kierownika działu technicznego, dyrektora handlowego, aż do funkcji, którą pełni dziś. Nowości rynkowe, uczestnictwo w targach branżowych, wizyty u producentów, a przede wszystkim budowanie bezpośrednich relacji z klientami, pozwoliły mu zdobywać kolejne doświadczenia i przekuwać często innowacyjne pomysły w sukces. O najnowszych produktach dedykowanych sektorowi Retail rozmawiamy z Mikołajem Wasilkowskim, Prezesem Zarządu NOVA Sp. z o.o.


Artur Błażejewski, CEO Cosmo Group: Polki podkreślają swoją osobowość kolorem


Cosmo Group stawia w swojej działalności na innowacyjne produkty i bezpośredni kontakt z klientkami. Rozmawia z nimi i wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Dzięki temu dywersyfikuje swoją ofertę i tworzy kosmetyki dedykowane kolejnym grupom docelowym. Dziś to już nie tylko marki NeoNail i MyLaQ, czyli lakiery hybrydowe i produkty do stylizacji paznokci. Cosmo Group tworzy również kosmetyki kolorowe w segmencie premium, czyli NEO Make Up. O kolejnych projektach i rozwoju koncernu rozmawiamy z Arturem Błażejewskim – CEO Cosmo Group.


Tadeusz Robinski, Prezes KR Group: Cena zawsze będzie tylko jednym z kryteriów wyboru


Przez 20 lat polski rynek nieruchomości komercyjnych stał się atrakcyjny dla światowych funduszy, które coraz częściej inwestują w miastach regionalnych. Rynek nieruchomości handlowo-usługowych, rekreacyjnych czy też przemysłowych coraz bardziej się nasyca, a wraz  z nim rośnie liczba firm świadczących usługi dla branży. Według Tadeusza Robinskiego, Prezesa KR Group, cena tych usług będzie tylko jednym z kryteriów wyboru. Dlatego w swojej firmie skupia profesjonalistów i inwestuje w rozwój zespołów merytorycznie zaangażowanych w obsługę.


Marywilska 44 - miejsce pełne designu

W sercu warszawskiej Białołęki, od ponad 8 lat prężnie rozwija się kompleks handlowy Marywilska 44, zajmując obszar ponad 80 tys. m kw. Z końcem 2017 roku otwarty został nowy obiekt – Park Handlowy Marywilska 44 – wzbogacając ofertę kompleksu o asortyment aranżacji wnętrz i ogrodów.


Premiera 8600 m kw. nowych i przebudowanych wnętrz ATRIUM Targówek

Atrium Polska ma przyjemność ogłosić otwarcie nowych przestrzeni w Atrium Targówek – 25 października w centrum została zainaugurowana nowa aleja modowa z 32 sklepami w najświeższych konceptach handlowych i premierową ofertą aż 27 marek, zarówno polskich jak i międzynarodowych, nieobecnych wcześniej w centrum. Odnowiona została równocześnie strefa food court. Obiekt po modernizacji zyskał 8 600 m kw. nowej powierzchni najmu, która obecnie wynosi 60 600 m kw. Centrum w nowej odsłonie wyróżnia się najbardziej rozbudowaną i komplementarną w tej części Warszawy ofertą handlową, usługową i rozrywkową, oferując swoim klientom inspirujący świat nowych możliwości spędzania czasu.


Bartosz Sala, Prezes PizzaPortal.pl: Czas jest jednym z najcenniejszych zasobów

Branża gastronomiczna, a w szczególności dostaw jedzenia, to temat wymagający wiedzy, doświadczenia i wyczucia. Dziś kształtuje ją trend convenience, korzystając z wprowadzonego zakazu handlu w niedzielę i rozwijając się w oparciu o najnowsze technologie. Nie ma jednej sprawdzonej recepty na sukces, więc Bartosz Sala, prezes PizzaPortal.pl, codziennie uczy się czegoś nowego. Zmiana jest jedynym stałym elementem jego pracy.


Zobacz inne wywiady w Magazynie Galerie Handlowe


Zapytaj o wywiad w miesięczniku


Zobacz rocznik - Shopping Mall Marketing 2018


Poznaj stałych uczestników Magazynu GH


 

Tagi: Magazyn Galerie Handlowe
Oceń artykuł:

Zobacz także

Magazyn Galerie Handlowe - listopad 2018

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.