Do dyspozycji Czytelników został właśnie oddany najnowszy numer miesięcznika Galerie Handlowe. W listopadowym wydaniu Magazynu rozmawiamy z kluczowymi przedstawicielami branży retail, a eksperci zrzeszeni w Radzie Programowej podzielili się swoimi opiniami dotyczącymi postrzegania polskich marek za granicą.
ASM Sales Force Agency jest jednym z wiodących podmiotów branży w Europie. W swojej działalności stawia na elastyczność i innowacyjność. Zawsze bacznie przygląda się trendom i zmianom na rynku. Dzięki połączeniu nowych technologii z uważną analizą i obserwacją prowadzoną przez człowieka, osiąga maksymalną efektywność podejmowanych działań. Swoją ofertę kieruje zarówno do międzynarodowych koncernów, jak i małych dostawców. Bo, jak twierdzi Patryk Górczyński, Dyrektor Zarządzający ASM Sales Force Agency, nie jest sztuką wydać budżet, sztuką jest wypracować satysfakcjonujące ROI.
Choć za światową stolicę mody uchodzi w powszechnej opinii Paryż, Nowy Jork i Mediolan, a nawet Londyn, a Polska nigdy nie kojarzyła się z ojczyzną wielkich projektantów, to marki z polskim rodowodem coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej. Najlepsze torebki i obuwie już niekoniecznie robią Włosi, a Wittchen i Gino Rossi. Z kolei piękna bielizna nie wychodzi jedynie spod ręki Francuzów, bo równie nowoczesne wzory projektuje Esotiq. Nie sposób również nie wspomnieć o LPP, która ze swoją czołową marką Reserved podbija właśnie Izrael. Coraz więcej polskich firm zdobywa rynki zagraniczne i odnosi spektakularne sukcesy. Także kolejne marki znad Wisły zapowiadają swoją ekspansję. O postrzeganiu polskich marek za granicą zarówno przez klientów indywidualnych, jak i potencjalnych partnerów biznesowych, o czynnikach decydujących o popularności naszych rodzimych produktów oraz o różnicach w prowadzeniu biznesu za granicą wypowiadają się eksperci zrzeszeni w Radzie Programowej Magazynu Galerie Handlowe.
Powstało ponad 12 lat temu, od tego czasu przeszło rozbudowę i kilka modernizacji, kilkakrotnie zwiększyło powierzchnię handlową i usługową, zmieniając się w nowoczesne miejsce odnoszące ogromny sukces na rynku centrów i galerii handlowych. Mowa o CH Plaza Rzeszów – jednym z najstarszych i najdłużej działających rzeszowskich obiektów handlowych. Jak zarządzać, rozwijać i skąd czerpać nowe pomysły, które docenią klienci, pytamy Richarda Keen, Managing Director w Keen Property Management, zarządzającego CH Plaza Rzeszów.
Kolejny etap stylowej transformacji Atrium Promenada zakończony! 44 nowe salony i 13 200 m2 nowej powierzchni z bogatą ofertą modową i nową strefą food courtu. Intensywne prace związane z zakończeniem kolejnego etapu transformacji jednego z flagowych centrów handlowych Grupy Atrium dobiegły końca. 17 października do dyspozycji klientów Atrium Promenada oddano zupełnie nową strefę food court – Republikę Smaku, a także Aleję Fontann z flagowymi sklepami i salonami modowymi.
Hexeline to firma rodzinna, a jej charakter wymaga współpracy i wspólnego podejmowania decyzji. Na jej czele stoi Halina Zawadzka, główna projektantka i właścicielka marki. Za marketing i rozwój sieci salonów odpowiada córka, Katarzyna. Obie uwielbiają książki i muzykę filmową. W pracy najważniejszy jest dla nich wzajemny szacunek, a różnorodność poglądów, wizji i spojrzeń jedynie zbliża i daje niesamowite efekty. Wspólnie tworzą markę, która skupia się na wysokiej jakości swoich projektów i dzięki temu jest doceniana przez rosnące grono polskich klientek. Dziś rozmawiamy z Haliną Zawadzką o rynku odzieży damskiej i perspektywach rozwoju.
Doświadczenia zawodowe Mikołaja Wasilkowskiego od samego początku skupiały się wokół sektora technicznej ochrony mienia. W branży przeszedł praktycznie wszystkie szczeble kariery – od serwisanta, przez kierownika działu technicznego, dyrektora handlowego, aż do funkcji, którą pełni dziś. Nowości rynkowe, uczestnictwo w targach branżowych, wizyty u producentów, a przede wszystkim budowanie bezpośrednich relacji z klientami, pozwoliły mu zdobywać kolejne doświadczenia i przekuwać często innowacyjne pomysły w sukces. O najnowszych produktach dedykowanych sektorowi Retail rozmawiamy z Mikołajem Wasilkowskim, Prezesem Zarządu NOVA Sp. z o.o.
Cosmo Group stawia w swojej działalności na innowacyjne produkty i bezpośredni kontakt z klientkami. Rozmawia z nimi i wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Dzięki temu dywersyfikuje swoją ofertę i tworzy kosmetyki dedykowane kolejnym grupom docelowym. Dziś to już nie tylko marki NeoNail i MyLaQ, czyli lakiery hybrydowe i produkty do stylizacji paznokci. Cosmo Group tworzy również kosmetyki kolorowe w segmencie premium, czyli NEO Make Up. O kolejnych projektach i rozwoju koncernu rozmawiamy z Arturem Błażejewskim – CEO Cosmo Group.
Przez 20 lat polski rynek nieruchomości komercyjnych stał się atrakcyjny dla światowych funduszy, które coraz częściej inwestują w miastach regionalnych. Rynek nieruchomości handlowo-usługowych, rekreacyjnych czy też przemysłowych coraz bardziej się nasyca, a wraz z nim rośnie liczba firm świadczących usługi dla branży. Według Tadeusza Robinskiego, Prezesa KR Group, cena tych usług będzie tylko jednym z kryteriów wyboru. Dlatego w swojej firmie skupia profesjonalistów i inwestuje w rozwój zespołów merytorycznie zaangażowanych w obsługę.
W sercu warszawskiej Białołęki, od ponad 8 lat prężnie rozwija się kompleks handlowy Marywilska 44, zajmując obszar ponad 80 tys. m kw. Z końcem 2017 roku otwarty został nowy obiekt – Park Handlowy Marywilska 44 – wzbogacając ofertę kompleksu o asortyment aranżacji wnętrz i ogrodów.
Atrium Polska ma przyjemność ogłosić otwarcie nowych przestrzeni w Atrium Targówek – 25 października w centrum została zainaugurowana nowa aleja modowa z 32 sklepami w najświeższych konceptach handlowych i premierową ofertą aż 27 marek, zarówno polskich jak i międzynarodowych, nieobecnych wcześniej w centrum. Odnowiona została równocześnie strefa food court. Obiekt po modernizacji zyskał 8 600 m kw. nowej powierzchni najmu, która obecnie wynosi 60 600 m kw. Centrum w nowej odsłonie wyróżnia się najbardziej rozbudowaną i komplementarną w tej części Warszawy ofertą handlową, usługową i rozrywkową, oferując swoim klientom inspirujący świat nowych możliwości spędzania czasu.
Branża gastronomiczna, a w szczególności dostaw jedzenia, to temat wymagający wiedzy, doświadczenia i wyczucia. Dziś kształtuje ją trend convenience, korzystając z wprowadzonego zakazu handlu w niedzielę i rozwijając się w oparciu o najnowsze technologie. Nie ma jednej sprawdzonej recepty na sukces, więc Bartosz Sala, prezes PizzaPortal.pl, codziennie uczy się czegoś nowego. Zmiana jest jedynym stałym elementem jego pracy.