BoBoQ Poland specjalizuje się w produkcji dwóch głównych składników do "Bubble Tea": koncentratów owocowych i molekularnych kulek. Firma dynamicznie rozwija się na polskim rynku, posiadając własny sklep internetowy oraz stacjonarne punkty sprzedaży, zlokalizowane w centrach i galeriach handlowych. Mirosław Graj, Prezes Zarządu BOBOQ Sp. z o.o. opowiada o specyfice i zaletach produktu oraz strategii rozwoju sieci na polskim rynku. czytaj więcej
Z badania "Postawy ekologiczne Polek i Polaków" przeprowadzonego przez Blue Media w ub. roku dowiadujemy się m.in., że zdecydowana większość rodaków jest zgodna w kwestii dotyczącej kryzysu klimatycznego, a mianowicie tego, że ewidentnie mamy z nim do czynienia. Nie da się bowiem nie zauważyć zmian klimatycznych spowodowanych w znacznej mierze zanieczyszczeniami wód, gleby i powietrza, wynikających z postępu cywilizacyjnego. Jako konsumenci przykładamy jednak coraz większą wagę do tego co jemy, z jakich materiałów wykonane są kupowane przez nas ubrania i z jakich środków transportu korzystamy... Jednocześnie stopniowo da się zaobserwować wzmożoną aktywność przedsiębiorstw związaną z działaniami na rzecz ochrony środowiska i odpowiadającą na preferencje klientów w tym zakresie. Pytamy branżowych ekspertów m.in. o to, jak oceniają obecną świadomość ekologiczną ogółu społeczeństwa oraz w jaki sposób branża handlu i nieruchomości handlowych może realnie wpłynąć na poprawę ochrony środowiska naturalnego. czytaj więcej
Jedną z podstawowych decyzji strategicznych jest wybór lokalizacji dla biznesu. Nie jest to wcale proste zadanie. Wiele branż jest wysoce konkurencyjnych, przez co próg wejścia i znalezienie white spotów (miejsc, w których brakuje konkretnej usługi lub widoczny jest potencjał do wzrostu) jest zwyczajnie trudne. Inne rodzaje przedsiębiorstw mierzą się dodatkowo z szeregiem regulacji prawnych, które uniemożliwiają im swobodne szukanie punktów na mapie, będących późniejszym ich oddziałem. Brak danych na temat lokalizacji i, co ważniejsze, niezrozumienie zachowania i potrzeb potencjalnych klientów w tym miejscu jest prostą drogą do nieudanych inwestycji. Z pomocą może przyjść rozwiązanie z zakresu Location Intelligence, które sprawdzi się zarówno dla dużych firm, jak i sektora MŚP. czytaj więcej
Super Prezenty to przede wszystkim niesamowite przeżycia, które zostają w pamięci na zawsze. Jak podkreśla Katarzyna Michałowska, Country Manager Super Prezenty - rozwój sytuacji związanej z pandemią COVID-19 otworzył przed marką zupełnie nowe możliwości, a jedyne co trzeba była zrobić, to zacząć myśleć nieszablonowo. czytaj więcej
Maksymalizacja stopy zwrotu z nieruchomości dla właściciela, zapewnienie przestrzegania warunków umów najmu w zakresie m. in. czynszu i kosztów eksploatacyjnych, przygotowanie zestawień kosztów usług zewnętrznych i raportów dotyczących stanu nieruchomości. Na właścicielach obiektów ciąży szereg obowiązków wynikających z prawa, a także tych wobec najemców czy związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości. Naprzeciw oczekiwaniom zarządców i wynajmujących przychodzi REZONE - aplikacja do zarządzania wynajętymi nieruchomościami, która zapewnia wielopoziomowe usprawnienie ich pracy. Jakie funkcjonalności oferuje? czytaj więcej
O tym, jak sklep jest odbierany przez klienta, często decydują drobiazgi: rodzaj oświetlenia, elementy wystroju, a nawet kolorystyka. Takimi trudnymi do uchwycenia szczegółami mogą być także: jakość powietrza, temperatura, wentylacja. Czy to oznacza, że pozytywne doświadczenia zakupowe to wyłącznie kwestia przypadku? Tak nie musi być – sprawdź, jakie rozwiązania wykorzystują właściciele i najemcy galerii handlowych, aby zapewnić klientom optymalne warunki. czytaj więcej
Od importu pięciu herbat owocowych, aż po intensywny rozwój własnych sklepów stacjonarnych, zlokalizowanych w najlepszych obiektach handlowych - tak w wielkim skrócie można przedstawić koncept marki Five o'clock. Bartosz Siess oraz Magnus Brzezicki, właściciele marki Five o'clock opowiadają o rozwoju firmy na polskim rynku, specyfice branży oraz strategii działania, pozwalającej na efektywne budowanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa oraz kształtowanie świadomości brandu wśród konsumentów. czytaj więcej
Bieżący nadzór i automatyczne rozliczenia mediów to popularne zagadnienie stosowane nie tylko w przedsiębiorstwach produkcyjnych i w „mieszkaniówce”, ale również w obiektach użyteczności publicznej, biurowcach oraz w dużych centrach handlowych. czytaj więcej
Aby marka była silna, musi być powtarzalna - to teza, którą często podkreśla i z którą w pełni identyfikuje się firma Immofinanz. Firma, posiadając ugruntowaną pozycję w sektorze nieruchomości handlowych idzie o krok dalej i wprowadza koncept Top on STOP spełniący wysokie założenia zrównoważonego rozwoju. O aktualnej pozycji parków handlowych, działaniach komunikacyjnych marki oraz strategii rozwoju przedsiębiorstwa rozmawiamy z Magdaleną Kowalewską, Country Manager Operations Poland w IMMOFINANZ. czytaj więcej
Teatr plenerowy, pikniki rodzinne na świeżym powietrzu, akcje pro sale promujące ekologię oraz wspierające lokalnych artystów, a przede wszystkim nieustanna troska o bezpieczeństwo klientów i pracowników centrum handlowego. Do tego pomoc placówkom medycznym oraz najbardziej potrzebującym osobom. Magnolia Park wie, jak skutecznie działać w trakcie pandemii. czytaj więcej
PickUpWall Retailo to kolektomat - urządzenie pozwalające na przygotowanie przesyłki do samodzielnego odbioru przez klienta, działające na podobnej zasadzie jak popularne Paczkomaty. Usługa wdrożona przez Retailo w kontekście zachodzących zmian rynkowych cieszy się coraz większym zainteresowaniem. O zaletach rozwiązania, dedykowanego dla sieci sklepów detalicznych opowiada Tomasz Sąsiadek, CEO Retailo Sp. z o.o. czytaj więcej