Trzy centra outletowe Designer Outlet, zlokalizowane w Warszawie, Gdańsku oraz Sosnowcu, rozwijają się w szybkim tempie. Obiekty są modernizowane, a ich oferta ewoluuje w odpowiedzi na rosnące oczekiwania klientów i najemców. Jak podkreśla w rozmowie Thomas Reichenauer, Współzałożyciel i Dyrektor Generalny ROS Retail Outlet Shopping – dla klientów chcemy być miejscem zakupowym numer jeden, do którego zawsze warto się wybrać z uwagi na bogatą ofertę i fantastyczną atmosferę.
Pepco to marka z ugruntowaną pozycją rynkową, rozwijająca się dynamicznie w wielu krajach Europy i będąca blisko swoich klientów. Obecna już na szesnastu rynkach i posiadająca niemal 3000 sklepów stacjonarnych słucha odbiorców, a także zmienia się i ewoluuje adekwatnie do ich potrzeb. Piotr Korek, European Property Director w Pepco, opowiada m.in. o strategii rozwoju marki, jej społecznym zaangażowaniu i wprowadzanych zmianach.
Początek 2022 roku dla spółki EMOTIVO to otwarcie Funzeum w gliwickim CH Europa Centralna, a także realizacja pierwszego w Polsce eventu „Formula Drive” – podczas którego można było poprowadzić bolid Formuły 1. Obecnie firma kończy budowę 10 hektarowego toru off-road, pod Warszawą. Jak podkreśla Piotr Kaptór, Dyrektor Operacyjny w spółce EMOTIVO – dla nas od dawna kluczem do sukcesu jest cierpliwość i mrówcza praca.
Ratyński Design & Build jest firmą znaną z tego, że szybko i sprawnie realizuje zlecenia w zakresie kompleksowej aranżacji przestrzeni komercyjnych. Marka od wielu lat działa na terenie Polski, a w ostatnim czasie pomaga sieciom handlowym w Pozyskaniu partnerów biznesowych poza granicami naszego kraju. O metodach działania przedsiębiorstwa i jego realizacjach opowiada Mariusz Ratyński, Dyrektor Zarządzający Ratyński Design & Build.
Jak wynika z Monitora Programów Lojalnościowych 2021 ARC Rynek i Opinia, w ubiegłym roku blisko 2/3 dorosłych Polaków deklarowało uczestnictwo w co najmniej jednym programie lojalnościowym. Odsetek osób korzystających z programów lojalnościowych wzrósł o 5 punktów procentowych w porównaniu z rokiem 2020. Wzrost zainteresowania programami lojalnościowymi przez klientów w tym roku może być odpowiedzią na rosnące ceny w zasadzie wszystkich produktów i usług. Coraz więcej firm w Polsce dostrzega, że konsumenci szukają czegoś więcej, niż tylko dobrej ceny. Pytamy zatem ekspertów o to – czego, poza najniższą ceną, oczekują dzisiejsi konsumenci przystępujący do programów lojalnościowych i jakie doświadczenia zakupowe powinien nieść ze sobą dobrze opracowany program? Na pytania odpowiadają:
15 zwycięskich par – klientów gliwickiego FORUM z okazji 15-lecia centrum handlowego wyjedzie na wycieczkę do Paryża. Poza konkursem, który ruszy we wrześniu, najważniejsze dla klientów FORUM są dziś informacje o kierunku jego rozwoju. To właśnie rozwój czyni to miejsce przyjaznym, komfortowym, stale wzbogacającym tenant-mix, a także otwartym na społeczność lokalną i podejmującym ważne inicjatywy społeczne.
Millenium Hall to największe Centrum Kulturalno-Handlowe na Podkarpaciu, gdzie od 11 lat w naturalny sposób przenikają się na wielu płaszczyznach rozrywka, kultura, sport, z codziennymi potrzebami mieszkańców. Tutaj można załatwić sprawy urzędowe czy medyczne, ale przede wszystkim dokonać zakupów spośród największej oferty w regionie. To właśnie Millenium Hall mieszkańcy Podkarpacia wskazują jako najchętniej odwiedzane miejsce, co potwierdzają imponujące i niepodważalne wyniki.
Nowoczesna technologia, która podąża za potrzebami klienta to nie tylko doskonały sposób na podniesienie wartości marki, ale także nakierowanie jej na intuicyjność oraz skuteczność biznesową i wizerunkową. Dobór odpowiednich rozwiązań digital musi opierać się na analizie przestrzeni, a także zachowań klientów, ponieważ to wybrana technologia powinna realizować ich potrzeby. W jaki sposób się do tego przygotować?
Odpowiadając na trendy rynkowe oraz w związku z dywersyfikacją portfolio produktowego, w 2013 roku marka Hikvision rozpoczęła produkcję ekranów LED, co stało się przyczynkiem do rozwoju nowej gałęzi biznesu, jaką jest Commercial Display.
PickUpWall Retailo to rozwiązanie pozwalające na przygotowanie zamówienia do samodzielnego odbioru przez Klienta. Szafa z personalizowaną dla Klienta liczbą i rozmiarem skrytek, dedykowana aplikacja do obsługi zamówień i czytnik kodów QR umożliwia bezdotykowe odbieranie przesyłek i skrócenie procesu odbioru do kilku sekund.
Każdy obiekt handlowy potrzebuje rozwiązań, które pozwolą na elastyczne dostosowanie oferty do wymagań klientów. Wybór profesjonalnych rozwiązań ekspozycyjnych i odpowiednich narzędzi stanowi jeden z ważniejszych czynników przekładających się na atrakcyjność określonego obiektu handlowego. Takim narzędziem są nowoczesne projektory, które wydobywają ze sklepowych ekspozycji to, co najpiękniejsze i skutecznie zachęcają do dokonania zakupów.
Budynki to ciągle zmieniające się twory, które ewoluują i nieustannie starają się dogonić potrzeby człowieka. Pozornie wydawać by się mogło, że budynek to zamknięty i dokończony twór. Zmieniający się świat, trendy i rozwój pokazuje jednak, że tak nie jest. Firmy z branży konstrukcyjnej, budowlanej i FM są świadkami przemian, jakie zachodzą w obiektach, począwszy od napraw i wymian przez modernizacje i rozbudowy.
Niesłabnące działania ekspansyjne, mające na celu osiągnięcie liczby 450 sklepów w Polsce jeszcze przed końcem roku, a także intensywne, warte ponad 5 000 000 euro, działania pomocowe dla uchodźców z Ukrainy – tak prezentuje się bilans dotychczasowych działań sieci sklepów KiK w 2022 roku. Robert Boguszewski, dyrektor generalny sieci sklepów KiK, opowiada o planach rozwoju marki na kolejne miesiące.
Według badania E-commerce w Polsce 2021 firmy Gemius, największym problem dla kupujących w Internecie (dla 34 proc.) jest długie oczekiwanie na dostawę produktu. Mówiąc wprost, dowodzi to, że w wielu e-sklepach nadal niewydolne są procesy logistyczne.
Sklepy, butiki i biura obsługi to miejsca, w których klienci mają bezpośredni kontakt z marką i produktami. Przestrzenie te bywają odwiedzane dzień w dzień przez setki osób. Jakość powietrza oraz unoszący się w nich zapach mogą wpłynąć na klienta pozytywnie lub pozostawić go obojętnym.
Działamy 27 lat produkując eventy. Od wielu lat zastanawiamy się jak pracować bardziej ekologicznie, zwłaszcza w kontekście produkcji scenografii.