Magazyn Galerie Handlowe Online wrzesień-listopad 2022 jest już dostępny!

2022-09-06 | 08:00

Nowy Magazyn Galerie Handlowe jest już online, a w nim wywiady z przedstawicielami ROS, Retail Outlet Shopping, Pepco Polska, Emotivo oraz Ratyński Design&Build. Ponadto, jak zawsze interesujące opinie ekspertów – tym razem w kontekście programów lojalnościowych.


Nasze działania cechuje konsekwencja

Trzy centra outletowe Designer Outlet, zlokalizowane w Warszawie, Gdańsku oraz Sosnowcu, rozwijają się w szybkim tempie. Obiekty są modernizowane, a ich oferta ewoluuje w odpowiedzi na rosnące oczekiwania klientów i najemców. Jak podkreśla w rozmowie Thomas Reichenauer, Współzałożyciel i Dyrektor Generalny ROS Retail Outlet Shopping – dla klientów chcemy być miejscem zakupowym numer jeden, do którego zawsze warto się wybrać z uwagi na bogatą ofertę i fantastyczną atmosferę.

Bardzo niskie ceny i kluczowa jakość to kluczowa siła sklepów Pepco

Pepco to marka z ugruntowaną pozycją rynkową, rozwijająca się dynamicznie w wielu krajach Europy i będąca blisko swoich klientów. Obecna już na szesnastu rynkach i posiadająca niemal 3000 sklepów stacjonarnych słucha odbiorców, a także zmienia się i ewoluuje adekwatnie do ich potrzeb. Piotr Korek, European Property Director w Pepco, opowiada m.in. o strategii rozwoju marki, jej społecznym zaangażowaniu i wprowadzanych zmianach.

Nie mamy zamiaru zwalniać tempa

Początek 2022 roku dla spółki EMOTIVO to otwarcie Funzeum w gliwickim CH Europa Centralna, a także realizacja pierwszego w Polsce eventu „Formula Drive” – podczas którego można było poprowadzić bolid Formuły 1. Obecnie firma kończy budowę 10 hektarowego toru off-road, pod Warszawą. Jak podkreśla Piotr Kaptór, Dyrektor Operacyjny w spółce EMOTIVO – dla nas od dawna kluczem do sukcesu jest cierpliwość i mrówcza praca.

Nie chcemy być najwięksi na rynku, ale najlepsi w jakości świadczonych usług

Ratyński Design & Build jest firmą znaną z tego, że szybko i sprawnie realizuje zlecenia w zakresie kompleksowej aranżacji przestrzeni komercyjnych. Marka od wielu lat działa na terenie Polski, a w ostatnim czasie pomaga sieciom handlowym w Pozyskaniu partnerów biznesowych poza granicami naszego kraju. O metodach działania przedsiębiorstwa i jego realizacjach opowiada Mariusz Ratyński, Dyrektor Zarządzający Ratyński Design & Build.


Ponadto w numerze:

Lepszy od konkurencji – czyli jaki powinien być kreatywny i efektywny program lojalnościowy?

Jak wynika z Monitora Programów Lojalnościowych 2021 ARC Rynek i Opinia, w ubiegłym roku blisko 2/3 dorosłych Polaków deklarowało uczestnictwo w co najmniej jednym programie lojalnościowym. Odsetek osób korzystających z programów lojalnościowych wzrósł o 5 punktów procentowych w porównaniu z rokiem 2020. Wzrost zainteresowania programami lojalnościowymi przez klientów w tym roku może być odpowiedzią na rosnące ceny w zasadzie wszystkich produktów i usług. Coraz więcej firm w Polsce dostrzega, że konsumenci szukają czegoś więcej, niż tylko dobrej ceny. Pytamy zatem ekspertów o to – czego, poza najniższą ceną, oczekują dzisiejsi konsumenci przystępujący do programów lojalnościowych i jakie doświadczenia zakupowe powinien nieść ze sobą dobrze opracowany program? Na pytania odpowiadają:

  • Krzysztof Sajnóg, Dyrektor Marketingu, Blue City
  • Dariusz Sinkiewicz, CEO Travel Essentials w spółce Lagardere Travel Retail Polska
  • Jarosław Wasiłek, Dyrektor Działu KomercjalizacjiCD Locum
  • Maciej Ptaszyński, Dyrektor Generalny, Polska Izba Handlu
  • Andrzej Słomka, Dyrektor Zarządzający w Jet Line
  • Wojciech Tulwin, Dyrektor ds. Marketingu i PR, Recman
  • Anna Szcześniak, Starszy Specjalista ds. Marketingu, NoVa Park
  • Wojciech Wieroński, CFO, MediaMarktSaturn Polska

15 lat minęło jak jeden dzień… a Forum ciągle rośnie

15 zwycięskich par – klientów gliwickiego FORUM z okazji 15-lecia centrum handlowego wyjedzie na wycieczkę do Paryża. Poza konkursem, który ruszy we wrześniu, najważniejsze dla klientów FORUM są dziś informacje o kierunku jego rozwoju. To właśnie rozwój czyni to miejsce przyjaznym, komfortowym, stale wzbogacającym tenant-mix, a także otwartym na społeczność lokalną i podejmującym ważne inicjatywy społeczne.

Millenium Hall – nieodłączny element życia mieszkańców Podkarpacia

Millenium Hall to największe Centrum Kulturalno-Handlowe na Podkarpaciu, gdzie od 11 lat w naturalny sposób przenikają się na wielu płaszczyznach rozrywka, kultura, sport, z codziennymi potrzebami mieszkańców. Tutaj można załatwić sprawy urzędowe czy medyczne, ale przede wszystkim dokonać zakupów spośród największej oferty w regionie. To właśnie Millenium Hall mieszkańcy Podkarpacia wskazują jako najchętniej odwiedzane miejsce, co potwierdzają imponujące i niepodważalne wyniki.

Technologia w wydaniu premium. Otwarcie pierwszego w Polsce showroomu Lantre – resellera marki Apple

Nowoczesna technologia, która podąża za potrzebami klienta to nie tylko doskonały sposób na podniesienie wartości marki, ale także nakierowanie jej na intuicyjność oraz skuteczność biznesową i wizerunkową. Dobór odpowiednich rozwiązań digital musi opierać się na analizie przestrzeni, a także zachowań klientów, ponieważ to wybrana technologia powinna realizować ich potrzeby. W jaki sposób się do tego przygotować?

Hikvision – Commercial Display

Odpowiadając na trendy rynkowe oraz w związku z dywersyfikacją portfolio produktowego, w 2013 roku marka Hikvision rozpoczęła produkcję ekranów LED, co stało się przyczynkiem do rozwoju nowej gałęzi biznesu, jaką jest Commercial Display.

PickupWall Retailo – przyśpiesz rewolucję omnichanel w Twojej firmie

PickUpWall Retailo to rozwiązanie pozwalające na przygotowanie zamówienia do samodzielnego odbioru przez Klienta. Szafa z personalizowaną dla Klienta liczbą i rozmiarem skrytek, dedykowana aplikacja do obsługi zamówień i czytnik kodów QR umożliwia bezdotykowe odbieranie przesyłek i skrócenie procesu odbioru do kilku sekund.

Jak cię widzą…

Każdy obiekt handlowy potrzebuje rozwiązań, które pozwolą na elastyczne dostosowanie oferty do wymagań klientów. Wybór profesjonalnych rozwiązań ekspozycyjnych i odpowiednich narzędzi stanowi jeden z ważniejszych czynników przekładających się na atrakcyjność określonego obiektu handlowego. Takim narzędziem są nowoczesne projektory, które wydobywają ze sklepowych ekspozycji to, co najpiękniejsze i skutecznie zachęcają do dokonania zakupów.

Rozwój przestrzeni to FIT-OUT

Budynki to ciągle zmieniające się twory, które ewoluują i nieustannie starają się dogonić potrzeby człowieka. Pozornie wydawać by się mogło, że budynek to zamknięty i dokończony twór. Zmieniający się świat, trendy i rozwój pokazuje jednak, że tak nie jest. Firmy z branży konstrukcyjnej, budowlanej i FM są świadkami przemian, jakie zachodzą w obiektach, począwszy od napraw i wymian przez modernizacje i rozbudowy.

450 sklepów na 10-lecie marki KiK w Polsce

Niesłabnące działania ekspansyjne, mające na celu osiągnięcie liczby 450 sklepów w Polsce jeszcze przed końcem roku, a także intensywne, warte ponad 5 000 000 euro, działania pomocowe dla uchodźców z Ukrainy – tak prezentuje się bilans dotychczasowych działań sieci sklepów KiK w 2022 roku. Robert Boguszewski, dyrektor generalny sieci sklepów KiK, opowiada o planach rozwoju marki na kolejne miesiące.

Kiedy warto pomyśleć o outsourcingu logistyki?

Według badania E-commerce w Polsce 2021 firmy Gemius, największym problem dla kupujących w Internecie (dla 34 proc.) jest długie oczekiwanie na dostawę produktu. Mówiąc wprost, dowodzi to, że w wielu e-sklepach nadal niewydolne są procesy logistyczne.

Aromamarketing – rozpylanie emocji

Sklepy, butiki i biura obsługi to miejsca, w których klienci mają bezpośredni kontakt z marką i produktami. Przestrzenie te bywają odwiedzane dzień w dzień przez setki osób. Jakość powietrza oraz unoszący się w nich zapach mogą wpłynąć na klienta pozytywnie lub pozostawić go obojętnym.

Ekologiczne scenografie eventowe? Czy to możliwe?

Działamy 27 lat produkując eventy. Od wielu lat zastanawiamy się jak pracować bardziej ekologicznie, zwłaszcza w kontekście produkcji scenografii.


Czytaj Online Magazyn Galerie Handlowe

Tagi: centra handlowe Magazyn Galerie Handlowe
Oceń artykuł:

Fot: Redakcja Źródło: Redakcja

Magazyn Galerie Handlowe Online wrzesień-listopad 2022 jest już dostępny!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.