Marka Klif została uhonorowana w tegorocznym konkursie Power of content marketing. To nie pierwsze wyróżnienie w tym konkursie jakie Klif otrzymał za wydawany dwa razy w roku magazyn custom publishing.
Złote Szpalty Roku zostały przyznane Magazynowi Mody Klif w 2016 roku, a w poprzednich latach magazyn otrzymał liczne wyróżnienia. Podczas tegorocznej jubileuszowej X Gali Power of content marketing jurorzy nagrodzili to wydawnictwo brązową nagrodą. O palmę pierwszeństwa Klif walczył z dwoma innymi centrami handlowymi, krakowską Bonarką i Posnanią. Złota nie przyznano.
Magazyn Klif, wzorowany na wiodących wydawanych na świecie pismach fashion, nieprzerwanie od 50 już edycji zapewnia wysokiej jakości treści i kompozycje zdjęciowe, które przedstawiają aktualne trendy dyktujące zachowania zakupowe klientów. Wydawany w dwóch wersjach, dla Domu Mody Klif w Warszawie oraz dla Galerii Klif w Gdyni, trafia do wyselekcjonowanej grupy odbiorców: stałych klientów, wyższego managementu, klientów wybranych hoteli, salonów spa, prywatnych klinik medycznych i mieszkańców wyselekcjonowanych osiedli w mieście i okolicach.
- Nagrodę otrzymaliśmy za konsekwentne trzymanie standardów pisma modowego oraz eleganckie sesje fotograficzne. Uzasadnienie jurorów jest dla nas bardzo ważne i motywujące do podejmowania wysiłków w dalsze śledzenie trendów i adaptowanie ich na polski rynek
- komentuje Katarzyna Milewska, Leasing Manager, która odebrała statuetkę w imieniu Klifów.
W marcu i we wrześniu wraz z wchodzącymi nowymi trendami wiosna-lato oraz jesień-zima, Magazyn Klif staje się przewodnikiem po nowościach lansowanych przez polskie i światowe domy mody. Pokazuje aktualne tendencje, najnowszą ofertę najemców fashion oraz beauty, a także wskazuje najważniejsze wydarzenia społeczno-kulturalne na lokalnych rynkach. Kontent uzupełniają zdjęcia kompozycyjne i sesyjne.
Magazyn Mody Klif jest jednym z elementów szerszej strategii content marketingowej, która wprowadzona została, by wzmocnić pozycjonowanie marki Klif jako eksperta w dziedzinie mody wśród mieszkanek Trójmiasta i Warszawy. To pozycja skierowana do wymagających czytelników, którzy interesują się światem mody i cenią produkty z najwyższej półki.
Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalty Roku) jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska już od dziesięciu lat. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. W konkursie oceniane są projekty digital oraz print. Jury, oceniające nadesłane prace, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.