Magnolia Park podsumowuje rok 2018

2019-01-29 | 10:00

To był bardzo udany rok. W 2018 r. w Magnolia Park otworzyło się ponad 30 salonów i stoisk. Do grona najemców dołączyły takie marki jak e-obuwie.pl, Zara Home i MRP Home. 2019 r. przyniesie kolejne otwarcia, nowe usługi i produkty, atrakcyjne wydarzenia i kontynuację efektywnych działań marketingowych.

Przez cały ubiegły rok wrocławskie centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjne Magnolia Park odwiedziła ta sama liczba klientów co w zeszłym roku - przy aż 22 zamkniętych niedzielach stanowi to bardzo dobry wynik. Najlepszym miesiącem dla największej galerii handlowej w regionie w minionym roku, pod kątem sprzedaży i odwiedzalności, był grudzień. Ostatni miesiąc roku przyniósł także rekordowy wynik liczby sprzedanych kart podarunkowych.

Bardzo dobre wyniki ruchu i sprzedaży cieszą tym bardziej, że 2018 był rokiem pełnym wyzwań dla całej branży retail. Nowe prawo zmniejszyło liczbę dni handlowych w roku, ale w Magnolia Park zaobserwowano przeniesienie ruchu na inne dni tygodnia.

Na osiągnięcie znakomitych wyników wpływ miało także pojawienie się nowych renomowanych marek, kontynuacja współpracy z dotychczasowymi najemcami, atrakcyjne wydarzenia oraz skutecznie realizowane kampanie marketingowe i wizerunkowe, zarówno billboardowe, jak i internetowe czy radiowe

– ocenia Tomasz Waszkiewicz, Dyrektor Centrum Magnolia Park.

Wielkie debiuty w Magnolia Park    

Magnolia Park może pochwalić się doskonałym tenant mix, który w ubiegłym roku znacznie się rozwinął. Bogata oferta handlowa powiększyła się o 33 lokale i stoiska. Wśród największych otwarć należy wymienić e-obuwie.pl jako unikatowy salon w Polsce w innowacyjnym koncepcie, dającym niespotykane dotąd możliwości połączenia zakupów online z offline. Innym przykładem jest południowoafrykańska marka MPR Home, oferująca artykuły wyposażenia domu, która działalność w Europie zdecydowała się rozpocząć właśnie w Magnolia Park. Do najważniejszych zmian zaliczyć trzeba otwarcie sklepu Zara Home, dwukrotnie powiększone salony Oysho i Zara oraz salony Douglas, C&A i Wojas w nowych odsłonach. Ofertę gastronomiczną poszerzyły natomiast m.in. restauracje Surfer, Gluten Appetit i Salad Story.

Wieloletnia współpraca z renomowanymi markami polskimi i zagranicznymi oraz nowe, spektakularne otwarcia pokazują, że jesteśmy godnym zaufania partnerem biznesowym. Nasza urozmaicona oferta przyciąga klientów, którzy znajdują u nas wszystko, czego potrzebują. Nie tylko robią zakupy, ale także spędzają u nas czas z rodziną i przyjaciółmi, również w niedziele wolne od handlu, korzystając przy tym z takich udogodnień jak darmowy parking na 3,5 tys. samochodów, odnowione pokoje dla rodzica z dzieckiem, plac zabaw, boisko do koszykówki i strefa do street workoutu na ogólnodostępnym patio przed obiektem

–  mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

Dzieje się przez cały rok

Magnolia Park swoją renomę i pozycję lidera na dolnośląskim rynku zawdzięcza także dbałości o customer experience (szukanie udogodnień, wysoki poziom obsługi klienta, dbałość o atmosferę), precyzyjnie lokowanym kampaniom wizerunkowym i promocyjnym oraz licznym wydarzeniom angażujących lokalną społeczność. Najlepsze pod względem frekwencji w 2018 roku były Dzień Dziecka, odwiedziny Świnki Peppy, spotkanie ze Strażakiem Samem i Black Friday. Ten dzień był zresztą najlepszym pod względem frekwencji w historii centrum.

Trzydniowe wydarzenie Black Weekend i inne prosprzedażowe akcje przyczyniły się do tego, że trzeci i czwarty kwartał tego roku były równie dobre pod względem liczby klientów jak analogiczne okresy roku 2017, pomimo mniejszej liczby dni handlowych. To pokazuje, że w Magnolia Park dzieje się przez cały rok. Nowoczesna galeria handlowa to obok domu i pracy trzecie miejsce, w którym chętnie spędzamy czas

– komentuje Tomasz Waszkiewicz.

W 2019 roku klienci na pewno mogą spodziewać się wprowadzenia do oferty nowych marek, zmian aranżacji i rozbudowy wybranych salonów. Magnolia Park planuje interesujące wydarzenia m.in. loterię z atrakcyjną nagrodą wycieczki do egzotycznego kraju. Centrum będzie rozwijać cieszące się popularnością produkty takie jak karta podarunkowa i zakupy ze stylistką. Wizerunek centrum ma wzmocnić najnowsza odsłona kampanii wizerunkowej „Magnolia Inspiruje”, która jest oparta na storytellingu, czyli opowiadaniu historii.

Jej bohaterką jest kobieta, naturalna, spontaniczna, lubiąca zakupy i spotkania z przyjaciółkami. Kobieta, która nie boi się o sobie mówić

- opisuje Marta Kocik, Marketing & PR Manager w Magnolia Park

Magnolia Park zapowiada przy tym kontynuację efektywnych działań w zakresie pozyskiwania nowych najemców, modernizacji infrastruktury, wprowadzania nowych usługi wydarzeń oraz precyzyjnej komunikacji z klientami.

Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50 letnim doświadczeniem w branży.

Tagi: Magnolia Park Marta Kocik Tomasz Waszkiewicz Podsumowania i wyniki finansowe
Oceń artykuł:

Źródło: Magnolia Park

Magnolia Park podsumowuje rok 2018

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.