Wejście interaktywnej platformy MODIVO i połączenie jej z ofertą eobuwie.pl to kolejny krok w stronę digitalizacji zakupów w Magnolia Park, największej na Dolnym Śląsku galerii handlowej. Przymierzalnie MODIVO oferują różnorodny asortyment produktów– od ubrań poprzez obuwie oraz dodatki – dla kobiet, dzieci i mężczyzn. Platforma to łącznie 350 tysięcy artykułów od 650 popularnych marek. W swojej ofercie MODIVO ma również 60 tysięcy starannie wyselekcjonowanych ubrań, butów i akcesoriów znanych brandów z linii premium, takich jak Michael Kors, Tommy Hilfiger, Guess, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein czy Pinko.
– W zarządzanych przez nas centrach handlowych dążymy do zapewniania klientom najlepszego możliwego połączenia oferty usług i doświadczeń zakupowych. Wejście MODIVO do Magnolia Park to kolejny krok w stronę nie tylko zróżnicowania oferty w zakresie zakupów stacjonarnych i online w jednym sklepie, ale także konsekwentne dążenie do rozwoju oferty z segmentu premium
– mówi Anna Fabianowska, Senior Asset Manager w Multi Poland, firmie zarządzającej galerią Magnolia Park.
Przymierzalnie MODIVO dysponują 58 tabletami dostępnymi dla klientów i specjalnymi 10 przymierzalniami ze spersonalizowanym oświetleniem. Na prawie 1700 mkw. salonu eobuwie.pl klienci mogą nie tylko zamówić ubrania i dodatki do przymierzalni oraz wykonać bezpłatnie skan stopy w technologii 3D, ale także skorzystać z bezpłatnego zamówienia, które będzie na nich czekało przez 72 godziny i 100-dniowego terminu zwrotu produktów.
Interaktywna przymierzalnia MODIVO znajduje się w salonie eobuwie.pl na poziomie 0 obok sklepu CCC.