Mango otwiera nowe centrum innowacji cyfrowej w Barcelonie

2019-04-10 | 09:00

Celem firmy jest zwiększenie wzrostu e-commerce i rozwijanie wielokanałowych projektów planowanych na najbliższe lata. Firma poszukuje nowych talentów w sferze cyfrowej, między innymi specjalistów ds. marketingu cyfrowego w dziedzinie performance media, product ownerów, projektantów produktu cyfrowego oraz specjalistów ds. advanced analytics.

MANGO otwiera nowe centrum innowacji cyfrowej w dzielnicy 22@ w Barcelonie. Do nowego biura przy ulicy Almogàvers 119 przeniesiono już pierwszą grupę pracowników złożoną z 30 specjalistów w dziedzinie środowiska cyfrowego, do których będą dołączać nowe osoby. Celem na nadchodzące lata jest zbudowanie 100-osobowego zespołu.

Międzynarodowa korporacja z branży mody aktywnie poszukuje inżynierów oprogramowania, specjalistów ds. marketingu cyfrowego w dziedzinie performance media, product ownerów, projektantów produktu cyfrowego, QA, agile coachów i scrum masterów, a także specjalistów ds. advanced analytics, IPA, Devops i DataOps.

Zespół pracujący w nowym biurze, o powierzchni 700 m2, będzie dążył do zwiększenia tempa wzrostu e-commerce firmy oraz rozwijał projekty sprzedaży wielokanałowej, które marka planuje na najbliższe lata. Biuro będzie dysponowało też własnym laboratorium badawczym do testowania prototypów z udziałem prawdziwych klientów, aby dostosować produkt cyfrowy do ich potrzeb.

Firma pragnie zostać cyfrowym liderem na rynku mody i motorem zmian w branży, a do tego konieczne jest zatrudnienie nowych talentów w strategicznych obszarach. MANGO jest w procesie transformacji cyfrowej i poprzez wdrażanie innowacji technologicznych ulepszamy różne procesy. Aktualnie firma działa i rozwija się w sferze cyfrowej zarówno poprzez innowacje w kanałach sprzedaży, jak i korzystanie z big data i chmury, co przynosi korzyści w obszarach związanych z zarządzaniem firmą, od dystrybucji po HR

- mówi Eleny Carasso, dyrektor działów online i klienta MANGO.

Mango prowadzi sprzedaż online w 83 krajach. W 2017 roku sprzedaż za pośrednictwem tego kanału wzrosła o 15,4% i osiągnęła kwotę 339,2 mln euro, co stanowi 15,5% całkowitych obrotów firmy. Celem firmy jest osiągnąć 20% w najbliższym czasie.

Tagi: Mango Eleny Carasso
Oceń artykuł:

Źródło: Mango

Zobacz także

Mango otwiera nowe centrum innowacji cyfrowej w Barcelonie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.