MANGO kontynuuje ekspansję międzynarodową, otwierając nowy sklep w Ostrowcu. Salon będzie zlokalizowany w centrum handlowym położonym w handlowej dzielnicy miasta.
Nowy sklep ma 400 mkw. powierzchni handlowej i prowadzi sprzedaż kolekcji damskiej i dziecięcej. Wystrój wnętrza podąża za stylem innych salonów międzynarodowych, polegającym na ujednoliceniu linii odzieżowych. Układ przestrzenny jest uporządkowany i spójny z firmową estetyką. Nowe otwarcie odzwierciedla zainteresowanie MANGO polskim rynkiem, na którym posiada już 20 punktów sprzedaży oraz sklep internetowy mango.com. Firma przewiduje kolejne otwarcie jeszcze przed końcem tego roku.
W ubiegłym roku marka MANGO otworzyła w Warszawie sklep flagowy, będącym jednocześnie pierwszym typu megastore w kraju. Ma on powierzchnię 900 mkw. i jest największym sklepem marki w Polsce. Prowadzi sprzedaż kolekcji damskiej i męskiej.