MANGO będzie dalej rozwijać swoją sieć handlową w Europie, szczególnie w Polsce, gdzie planuje otworzyć 6 nowych sklepów na przestrzeni 2019 roku. Większość z nich będzie znajdować się w miastach, w których nie było dotąd sklepów stacjonarnych MANGO.
Firma weszła na polski rynek już w 2000 roku, a 2018 rok zakończy z 20 punktami sprzedaży w 14 miastach, wśród których wyróżniają się Warszawa, Kraków, Gdańsk i Poznań.
W tym roku marka otworzyła trzy sklepy w centrach handlowych. Nowe lokale mają powierzchnię między 400 a 500 m². Co ważne, wprowadzają one nową koncepcję architektury wnętrz, w której układ przestrzenny jest uporządkowany i spójny z estetyką marki.
W zeszłym roku MANGO w warszawskich Domach Towarowych Wars Sawa Junior otworzyło pierwszy flagowy sklep w Polsce. Salon ma 900 m² powierzchni i prowadzi sprzedaż kolekcji damskiej oraz męskiej.