Marcowo-kwietniowe wydanie Magazynu Galerie Handlowe jest już dostępne!

2021-03-04 | 15:00

W aktualnym wydaniu magazynu Galerie Handlowe Online pytamy branżowych ekspertów m.in. o to jakiego typu działania komunikacyjne obecnie przynoszą najlepsze rezultaty oraz czy i jakie tendencje zostały zaobserwowane w oczekiwaniach klientów i ich zachowaniach? Opinie ekspertów wzbogacone zostały o wywiady z firmami Napollo, VRG oraz Change of Scandinavia Poland.

Rozmowy dedykowane:

Napollo: Wzajemne zrozumienie gwarancją sukcesu

Napollo realizuje głównie parki handlowe, a więc formaty, które najmniej ucierpiały podczas epidemii koronawirusa. Mimo to firma, jako pierwsza w Polsce, wyszła z własną inicjatywą czasowej obniżki czynszów. Ta idea odbiła się szerokim echem na rynku. Ponadto, jak zapewnia Dorota Beltrani, Dyrektor Działu Komercjalizacji i Zarządzania, NAPOLLO ASSET MANAGEMENT Sp. z o. o., firma jest otwarta na propozycje swoich najemców dotyczące wypracowania nowych, wspólnych zasad prowadzenia działalności handlowej, gdyż doskonale zdaje sobie sprawę, że tylko wzajemne zrozumienie zapewni długoterminowy sukces i pozwoli na otwieranie 6 obiektów rocznie.

VRG: Garnitury i koszule to nasze DNA

Choć męskie garnitury i koszule na stałe wpisały się w DNA Grupy VRG to marka odważnie stawia na nowe produkty. W ofercie Vistuli pojawiły się niedawno garnitury dla kobiet i nieformalne dresy. Jak zapewnia Andrzej Jaworski, prezes zarządu VRG S.A., spółka jest otwarta i chce się zmieniać. Śledzi trendy i odpowiada na potrzeby klientów, a wraz ze zmianą ich oczekiwań, zmienia swój asortyment. Wprowadzenie do oferty damskich garniturów to także ukłon w stronę współczesnej kobiety.

Change Lingerie: Kryzys przyniósł innowację na rynku bieliźniarskim

CHANGE Lingerie to marka skandynawska, doskonale znana w Danii, Norwegii, Szwecji oraz w Finlandii. W Polsce posiada 22 salony i odważnie planuje kolejne otwarcia na naszym rynku. Jak podkreśla Tariq Al-Sakkaf, Członek Zarządu, Change of Scandinavia Poland Sp. z o.o. połączenie wysokiej jakości produktu z profesjonalną obsługą brafittingową jest gwarancją sukcesu. CHANGE Lingerie wprowadziła w ostatnim czasie innowacyjną usługę – wirtualny salon brafittingowy. Tym samym jako pierwsza tak duża sieć przeniosła doświadczenie zakupowe z salonów stacjonarnych do Internetu oraz umożliwiła kobietom z każdego zakątka Polski skorzystanie z profesjonalnego
doradztwa online.

Okiem eksperta

Dariusz Sinkiewicz, Lagerdere Retail Polska: Ważnym elementem komunikacji są promocje cenowe
Alpay Gunter, MediaMarkt: Ważny jest konkretny, jasny przekaz sformułowany pod aktualne potrzeby
Krzysztof Sajnóg, Blue City: Komuniację marketingową ukierunkowujemy na działania prosprzedażowe
Marcin Mielcarz, eSmoking World: Najlepsze rezultaty przynoszą „szyte na miarę” komunikaty SMS lub PUSH
Ilona Szafer, Galeria Katowicka: Klienci tęsknią za normalnością i codziennym rytmem działalności centrum handlowego
Przemysław Lutkiewicz, LPP: Konsumenci coraz elastyczniej wybierają miejsca zakupów
Magdalena Kowalewska, Immofinanz: Stopniowo powracamy do organizacji większych eventów
Andrzej Słomka, Jet Line: Wrócić do serc i pamięci klientów jest zdecydowanie trudniej
Marcin Olesia, Promedia: Digitalizacja komunikacji będzie się rozwijała jeszcze szybciej niż dotychczas
Wojciech Tulwin, Recman: Istotna jest regularna komunikacja ze stałymi klientami
Grzegorz Lipnicki, Top Secret: Sieci handlowe ograniczyły zarówno działania ATL, jak i BTL
Tomasz Syller, SPAR: Wszystkie działania powinny być przekierowane na najemców
Łukasz Kowalczyk, VIVE Profit: Centra handlowe stawiają na współpracę i wyrozumiałość wobec najemców
Anna Krajczyńska, NoVa Park: W dobie pandemii najbardziej skuteczny marketing to ten realizowany on-line
Maciej Ptaszyński, PIH: Nowa sytuacja to pole do rozwijania się innowacji
Urszula Porębska, Metro Properties: Klientów obecnie charakteryzują bardzo konkretne preferencje i zachowania zakupowe
Patrycja Duczmal, Forum Gliwice: Centra handlowe to jedne z najbezpieczniejszych obiektów typu publicznego
Anna Waluś, Sarni Stok: Bezpieczeństwo w centrum handlowym ma dziś fundamentalne znaczenie
Mariusz Borkowski, Robotivo: Nowe technologie przychodzą z pomocą w walce z epidemią
Monika Alicka, ST Plaza Management: Przestrzegamy najwyższych światowych standardów bezpieczeństwa
Dominika Maciejak: New Normal, czyli handlowe wyzwania detalistów
Rafał Rychlicki, Geodetic: 10 porad biegłego sądowego. Podział nieruchomości pod inwestycję handlową
Patryk Filipiak i Tomasz Henclewski: Restrukturyzacja jako recepta na kryzys najemców galerii handlowych
Marek Kowalski, FPP: Od kondycji najemców będzie zależeć przyszłość galerii

Ponadto warto zobaczyć:

Forum Gliwice: Nowy rok z nowym certyfikatem BREEAM
Plaza Rzeszów: Rok zmian i nowości. Sinsay w CH Plaza Rzeszów MGH (02/2020)
VIVE Profit: Ambitne cele sieci sklepów VIVE Profit i trochę historii

Tagi: Magazyn Galerie Handlowe
Oceń artykuł:

Zobacz także

Marcowo-kwietniowe wydanie Magazynu Galerie Handlowe jest już dostępne!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.