Jest to trzecia należąca do grupy LPP marka, która otworzyła salon w Blue City. Wcześniej spółka uruchomiła tu sklepy House oraz Sinsay.
- Cieszymy się, że LPP ma w naszym centrum kolejny salon należącej do niej marki. Obserwujemy, że w Blue City przybywa klientów młodych, do których swoją ofertę kieruje Cropp. Decydując się na obecność Cropp w Blue City, wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom. W tym roku w Blue City pojawi się jeszcze kilka nowych sklepów czołowych marek, których obecność w centrum z pewnością miło zaskoczy naszych klientów
– mówi Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu Blue City.
Cropp to marka, która specjalizuje się w szeroko pojętej modzie ulicznej, ułatwiając klientom kreację własnego stylu. Oferuje kolekcję damską i męską uzupełnioną o szeroką gamę akcesoriów i butów. Marka czerpie inspiracje ze współczesnej kultury i muzyki. Jej projektanci współpracują z artystami sztuk wizualnych, ilustratorami i graficiarzami z całego świata.
Wnętrze sklepu w Blue City jest nowoczesne i wyróżnia się ciekawymi akcentami kolorystycznymi. Odzwierciedla to, co jest dla marki ważne i z czym marka czuje się związana.