Marka DeeZee wchodzi ze sklepem online na 4 nowe rynki

2020-05-18 | 09:00

DeeZee – jeden z największych sklepów internetowych z obuwiem damskim w Polsce (deezee.pl) i jednocześnie jedna z najszybciej rosnących marek w Grupie CCC - otwiera swoje dedykowane sklepy online na czterech nowych rynkach zagranicznych: na Węgrzech, w Czechach, Słowacji oraz Rumunii. Dotychczas, poza rodzimym rynkiem, marka DeeZee posiadała sklep online na Ukrainie (deezee.com.ua) i platformę deezee.eu z możliwością dystrybucji na rynki europejskie.

DeeZee kieruje ofertę głównie do młodszych klientek poszukujących najnowszych trendów modowych w przystępnej cenie. W 2019 roku marka wypracowała przychody na poziomie ok. 130 mln zł, co oznacza ponad 100-proc. dynamikę przychodów rok do roku. Równocześnie to jedna z najszybciej rozwijających się marek w ofercie CCC. Obecnie DeeZee posiada łącznie sześć platform e-commerce (Polska, Ukraina, Węgry, Czechy, Słowacja, Rumunia) i jest dostępna także w sklepach CCC (stacjonarnych i online) oraz na eobuwie.pl.

Dzięki dołączeniu do Grupy CCC mieliśmy okazję skokowo rozszerzyć swoją działalność, a dodatkowo, dzięki wejściu do kanału offline, sprawdzić jak marka DeeZee zostanie odebrana na nowych rynkach. Klientki pokochały DeeZee w Europie, a także na Bliskim Wschodzie, gdzie pojawiła się nawet specjalna kolekcja trafiająca w gusta tamtejszych klientek. Obecne otoczenie rynkowe i trwająca od tygodni pandemia w dużej mierze stały się katalizatorem naszego rozwoju, w tym intensyfikacji ekspansji zagranicznej

- mówi Dominika Żak, Prezes Zarządu i założycielka DeeZee.

W pierwszej kolejności wybraliśmy rynki, które są modowo podobne do polskiego, a także charakteryzują się dużą dynamiką wzrostu kanału e-commerce. Jest to ogromne wyzwanie technologiczne i organizacyjne, ale wierzymy, że jest to słuszny kierunek rozwoju. Chcemy, by przychody ze sprzedaży zagranicznej stanowiły coraz większy udział w naszych wynikach. 

W październiku 2019 uruchomiliśmy testowo pierwszy zagraniczny sklep na Ukrainie, który dynamicznie się rozwija - sprzedaż na tym rynku stanowi obecnie już 10% całkowitej sprzedaży spółki, co pokazuje, że potrafimy szybko i z sukcesem zaistnieć na nowym rynku

- dodaje Maciej Marchwicki, Członek Zarządu DeeZee odpowiedzialny za ekspansję.

Kolekcja SS jest w większości spójna dla wszystkich nowych rynków. Wyjątkowy design obuwia DeeZee połączony z efektywną strategią marketingową, w tym silną obecnością w social mediach pozwala na rozbudowywanie zaangażowanej międzynarodowej społeczności skupionej wokół marki. Wszystkie kanały społecznościowe DeeZee skupiają niemal 2 mln użytkowników, a samo konto marki na Instragramie ma obecnie ponad pół miliona obserwujących, co czyni je największym obuwniczym profilem modowym w Polsce. 

DeeZee radzi sobie świetnie zarówno w okresie prosperity jak i w szczególnie trudnych obecnych warunkach rynkowych. Szeroka i przemyślana aktywność marki w mediach społecznościowych wpisuje się w nową strategię komunikacyjną CCC, stawiającą na modowość i dotarcie do młodszej grupy klientów poszukujących najnowszych trendów w przystępnej cenie. Przewagi konkurencyjne DeeZee są szczególnie ważne w obliczu obecnych zmian rynkowych i docieraniu do klienta poprzez kanał online

– mówi Marcin Czyczerski, Prezes CCC S.A. 

Spółka DeeZee istnieje od 2005 r. Przełomowym był dla niej rok 2018, kiedy trafiła do Grupy CCC obejmującej obecnie 75 proc. udziałów w spółce. Dzięki tej współpracy rozwój DeeZee przyśpieszył, marka pojawiła się na rynkach zagranicznych oraz się w sklepach stacjonarnych CCC i na platformie eobuwie.pl.

Tagi: DeeZee Dominika Żak Marcin Czyczerski Grupa CCC Maciej Marchwicki
Oceń artykuł:

Źródło: CCC

Marka DeeZee wchodzi ze sklepem online na 4 nowe rynki

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.