Marki modowe inwestują w lokale w Jurajskiej

2019-04-15 | 10:00

Znane zagraniczne marki odzieżowe zwiększają powierzchnię najmu w Galerii Jurajskiej. Tylko w tym roku na taki ruch zdecydował się już m.in. Levi’s oraz Orsay. W planach jest także otwarcie pierwszego w Częstochowie salonu Guess.

Coraz więcej dotychczasowych najemców Galerii Jurajskiej decyduje się na wynajem większych lokali. Marki chętnie zajmują sąsiadujące ze sklepem metry lub decydują się na relokację salonu na większą powierzchnię. Od początku 2018 roku taki ruch wykonało aż 16 najemców.

Także kwiecień przynosi podobne zmiany, zwłaszcza w segmencie modowym oferty Jurajskiej. Tylko w tym miesiącu dwie marki przeniosły się do większych lokali. Levi’s zwiększył powierzchnię najmu z 103 m kw. do 142 m kw., przeprowadzając się w ramach poziomu 1 galerii.

Z kolei niemiecka marka Orsay relokowała się z lokalu mającego 150 m kw. do nowego salonu mającego aż 246 m kw. Przeprowadzka nastąpiła w ramach poziomu 2. W obu przypadkach zmiana wiązała się także z modernizacją i odświeżeniem wizerunku sklepu.

W przypadku Jurajskiej możemy już dziś mówić o pozytywnym trendzie wśród najemców. Systematycznie rośnie liczba obecnych partnerów biznesowych, którzy decydują się na zwiększenie powierzchni najmu w centrum, a tym samym na rozwój swojej działalności, poszerzenie oferty czy modernizację konceptu handlowego 

– mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Wpływ na to mają zarówno wewnętrzne plany marek dotyczące rozwoju i ekspansji, ale także wyniki jakie marki osiągają w Jurajskiej, w tym stale rosnące obroty. Te ostatnie w wielu przypadkach przesądzają o tym, że to właśnie u nas salon ma być powiększony, jak to nieraz miało miejsce w ostatnich miesiącach 

– dodaje.

Nie bez znaczenia pozostają także inne elementy. Od lat tworzymy naszym najemcom otoczenie biznesowe, które sprzyja rozwojowi i budowaniu mocnej lokalnej pozycji marki. Stale inwestujemy w nową infrastrukturę, modernizację pasaży handlowych, customer experience i nowe technologie. Najemcy doceniają te zmiany. Co więcej, upatrują w nich także szansę dla swojego interesu i swojego rozwoju

– zauważa Borecka-Suda.

Do inwestycji najemców przekonują także inne argumenty. Jurajska nieprzerwanie od 10 lat notuje rosnącą liczbę klientów, a każdy rok przynosi nowy rekord. Także 2018 rok pomimo niedziel niehandlowych centrum zakończyło z ponad 5 proc. wzrostem obrotów i rekordową liczbą 7,2 mln klientów. 

I kwartał 2019 również przyniósł galerii znaczący, bo ponad 6,7 proc. wzrost odwiedzających – i znów – pomimo jeszcze większej liczby niedziel niehandlowych. Galeria także jest jednym z nielicznych obiektów w regionie, który jest w 100% wynajęty. Ten wynik centrum osiągnęło w listopadzie ubiegłego roku!

Galeria wiąż umacnia swoją pozycję, nie tylko pozyskując nowych klientów, ale także mając bardzo szerokie grono stałych odbiorów. Jednocześnie stale zwiększamy zasięg oddziaływania naszej galerii, będąc już centrum pierwszego wyboru, nie tylko w Częstochowie, ale i w ościennych miastach. Zyskują na tym marki, które mają dostęp do niezwykle chłonnego lokalnego rynku o ogromnym potencjale 

– mówi Borecka-Suda.

Zyskują także sami klienci centrum handlowego. 

Każde powiększenie lokalu niesie za sobą najczęściej poszerzenie oferty, a tym samym większy wybór czy dostęp do pełnej rozmiarówki. Tak też było w przypadku marek LPP, które w zeszłym roku powiększyły większość swoich sklepów w galerii

- dodaje.

Ale w Jurajskiej inwestują nie tylko dotychczasowi najemcy. Także nowe marki przygotowują się do wejścia do galerii. Centrum handlowe właśnie podpisało umowę z Guess. Nowa marka wkrótce ma rozpocząć prace nad swoim lokalem, a otwarcie sklepu zaplanowano na ostatni weekend maja – informuje dyrekcja centrum.

Tagi: Anna Borecka-Suda Galeria Jurajska
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

Marki modowe inwestują w lokale w Jurajskiej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.