Marki VRG gotowe na Black Friday

2021-11-26 | 20:08

W ramach kampanii Black Friday wszystkie marki VRG uruchamiają na najbliższy weekend dla klientów oferty specjalne. W przeciwieństwie do 2020 roku tym razem akcja promocyjna może odbywać się zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. W ubiegłym roku w ostatni weekend listopada marki VRG biły w e-commerce rekordy obrotów i liczby zarejestrowanych transakcji.

Black Friday czy też szerzej Black Week, czyli sprzedażowe kampanie promocyjne organizowane w ostatni weekend listopada, to już tradycyjnie sygnał, że na dobre zaczyna się sezon świątecznych zakupów. Jak pokazują dane z raportu Black Friday Global statystyczny Polak kupuje w okresie Black Week 4 rzeczy. Najpopularniejsze kategorie to ubrania, buty i kosmetyki.

– W ubiegłym roku w weekend Black Friday nasze marki odzieżowe, Vistula, Bytom i Wólczanka, notowały rekordową sprzedaż - 2, a czasem i 3 krotnie wyższą, niż w standardowy piątek listopada. Działo się to w warunkach lockdownu sieci stacjonarnej – od 7 listopada sklepy były zamknięte. W tym roku liczymy na dobre obroty w obu kanałach, online i offline

– mówi Radosław Jakociuk, wiceprezes zarządu VRG odpowiedzialny za działalność operacyjną i piony marek.

Promocję 40 proc. na wybrane produkty uruchamia Vistula. Analogiczną przecenę przygotowała też Wólczanka. Obie marki mają w ofercie kolekcje świąteczne oraz sylwestrowe, w tym coraz bardziej rozbudowaną ofertę damską. Dodatkowo w Wólczance obowiązuje obecnie możliwość zwrotu i wymiany produktów nawet do 100 dni. W Bytomiu zniżki wyniosą od 40 do nawet 70 proc. na całą kolekcję jesień/zima 2021/2022. Z kolei Deni Cler proponuje klientom rabat progresywny: 20 proc. przy zakupie 1 szt. oraz  30 proc. przy zakupie 2 szt. i więcej.  

W.KRUK da kupującym 15 proc. rabatu na biżuterię z białymi lub czarnymi kamieniami oraz na białe i czarne akcesoria (przy zakupach za minimum 99 zł). Promocja potrwa do końca listopada. Dodatkowo, w sklepie online marki jubilerskiej pojawiły się świąteczne wyprzedaże na szeroką gamę biżuterii złotej i srebrnej (w tym asortyment z kolekcji ambasadorskiej Magdy Mołek) oraz rozszerzoną kolekcję zegarków luksusowych.

– Nasze sklepy internetowe są dobrze przygotowane. Rok temu sprostaliśmy oczekiwaniom klientów i obsłużyliśmy sprawnie rekordowy ruch w tym kanale. Wiemy, że od strony logistycznej jesteśmy w stanie bez problemu przyjmować skoki ruchu na poziomie kilkuset procent 

– mówi Aneta Kazanowska, dyrektor sklepów internetowych VRG.
 
Na koniec bieżącego roku VRG celuje w ok. 20 proc. udział online w sprzedaży. Udany Black Friday może mieć znaczenie dla osiągnięcia tego wyniku. Na koniec października udział e-commerce w całości sprzedaży odzieżowo – jubilerskiej grupy wyniósł 19,6 proc.
Jednak na Black Friday inwestycje w ruch i obroty online się nie skończą. VRG kończy prace nad uruchomieniem wirtualnych przymierzalni w e-sklepach marek odzieżowych. Mają one za zadanie ułatwić dobór rozmiaru.

- Wirtualna przymierzalnia pozwoli na zestawienie klientom wybranych ubrań z sylwetką. Pokaże, jak będą prezentować się w danym asortymencie – bez konieczności wychodzenia z domu. Dla klienta to rozwiązanie oznacza łatwiejszy wybór i większą trafność zakupów. Dla nas – mniej zwrotów do obsłużenia – podkreśla Aneta Kazanowska.

 

Tagi: VRG S.A. Aneta Kazanowska Kampanie marketingowe Radosław Jakociuk
Oceń artykuł:

Źródło: VRG

Marki VRG gotowe na Black Friday

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.