Imponująca liczba odwiedzających, kilkudziesięciu nowych najemców, odważny projekt społeczny, kultowy już festiwal disco polo, nowa strefa gastronomiczna – tak w dużym skrócie wyglądał rok 2019 w Kompleksie Handlowym MARYWILSKA 44. 2019 okazał się bardzo dobrym rokiem, dla MARYWILSKA 44. W tym czasie, w porównaniu z 2018 rokiem, wzrósł footfall. Kompleks w 2019 roku odwiedziło ponad 5,5 mln osób.
- 2019 to był rok wyjątkowych zmian i wyzwań, stojących przed Kompleksem Handlowym MARYWILSKA 44. Wyznaczyliśmy w nim sobie kilka najważniejszych celów do zrealizowania, m.in. utrzymanie wysokich wyników odwiedzalności, czy projekty z zakresu odpowiedzialności społecznej biznesu. Zrealizowaliśmy te zadania – jesteśmy jednym z nielicznych obiektów w Polsce, który w 2019 roku podołał wyzwaniom narzuconym przez rynek i nowo powstałą konkurencję, kończąc rok na plusie zarówno z rekordową liczbą odwiedzających, jak zadowalającymi przychodami. Z całą pewnością naszym niepodważalnym atutem jest to że jesteśmy dostępni dla naszych klientów również w niedziele wolne od handlu
- mówi Małgorzata Konarska, Prezes Zarządu MARYWILSKA 44 Sp. z o.o.
Na sukces w 2019 roku złożyło się wiele spójnych działań, zmiany na mapie najemców,a także rozwijanie customer experience. Finałem intensywnej komercjalizacji, prowadzonej zgodnie z pozycjonowaniem obiektu, precyzyjnie zdiagnozowanymi potrzebami klientów i trendami rynkowymi, było otwarcie w Kompleksie MARYWILSKA 44 kilkudziesięciu nowych sklepów i punktów usługowych. Nowa oferta objęła marki popularne, jak również marki lokalne i te dopiero debiutujące. Wśród najemców pojawiła się m.in. Papugarnia Carmen mieszcząca się w Parku Handlowym MARYWILSKA 44. W nowej przestrzeni czas mogą spędzać całe rodziny, oglądając z bliska najpiękniejsze papugi świata, należące do 30 różnych gatunków. Z końcem roku w naszym najnowszym obiekcie - Parku Handlowym MARYWILSKA 44 otworzył się również Prestiżowy Dom. Jest to nowatorski sklep z ofertą asortymentu wyposażenia wnętrz. W lokalu o powierzchni 535 m2 Klienci znajdą wyjątkowe meble i dodatki od najlepszych projektantów z całego świata.
Do dyspozycji klientów kompleksu handlowego MARYWILSKA 44 została oddana nowoczesna strefa restauracyjna. W wyniku przeprowadzonych prac powiększona została tzw. strefa food court z 840m2 do prawie 1.700m2. Przybyło restauracji oraz punktów spotkań. Nowe lokale gastronomiczne urozmaiciły dotychczasową ofertę m.in. o dania kuchni japońskiej (SUSHI), amerykańskiej oraz pożądane ostatnio dania z grilla. Zostały wydzielone nowe przestrzenie, tak aby zapewnić gościom prywatność np. podczas rodzinnego obiadu, spotkania towarzyskiego czy biznesowego lunchu. Zmienił się także cały wystrój. Pojawiły się nowe typy siedzisk np. wygodne sofy. Wymienione zostały stoliki i krzesła. Efekt podkreśla również nowe oświetlenie. Dzięki zastosowanym meblom i wydzielonym przestrzeniom znacznie zwiększyła się liczba miejsc siedzących. Food court MARYWILSKA 44 w nowej odsłonie to nowoczesna, wygodna przestrzeń w której można sobie zrobić przerwę między zakupami, umówić się ze znajomymi a także popracować. Zakończono również kompleksową modernizację kompleksów sanitarnych.
W ramach działań prospołecznych realizowaliśmy projekt - bezpłatne warsztaty „Fajny czas Mamy”. Celem tego projektu było przekazanie kobietom cennej wiedzy m.in. na tematy związane z opieką nad dzieckiem, jego pielęgnacją i rozwojem. Honorowy patronat nad inicjatywą objął Burmistrz Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy. Partnerami byli: Komitet Ochrony Praw Dziecka, Fundacja NUTRICIA oraz Białołęka jest kobietą. Patroni medialni: Parenting.pl, MiastoDzieci.pl, Rodzice.pl, wRoliMamy.pl, MamaKlub.pl oraz Białołęka – Platforma Sąsiedzka. Każde ze spotkań cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem, wysoki poziom warsztatów udało się zapewnić dzięki wybitnym ekspertom prowadzącym spotkania oraz współpracy najemców CH MARYWILSKA 44, którzy mieli szansę zaprezentować swoją ofertę sprzedażową. W warsztatach uczestniczyło blisko 800 osób.
Tradycyjnie już hucznie świętowaliśmy 9. urodziny Centrum Handlowego MARYWILSKA 44. Na scenie wystąpiły największe gwiazdy muzyki disco polo. Podczas wydarzenia przygotowane zostały liczne konkursy dla naszych klientów z bardzo atrakcyjnymi nagrodami, których fundatorami byli Najemcy Kompleksu Handlowego MARYWILSKA 44. Była to doskonała okazja nie tylko do zabawy, ale również do promocji naszego obiektu. Tego dnia nasz obiekt odwiedziło prawie 40.000 klientów.
- Wysoka frekwencja podczas wydarzeń i rekordowa odwiedzalność w 2019 pokazują, że wielopłaszczyznowe działania, jakie podejmujemy, przynoszą efekty, a Kompleks Handlowy Marywilska 44 ma już swoje ugruntowane miejsce na handlowej mapie Warszawy. Będziemy konsekwentnie realizować wyznaczone cele, jeszcze bardziej dostosowując ofertę do oczekiwań rynku, panujących trendów i potrzeb Klientów
- podsumowuje Małgorzata Konarska, Prezes Zarządu MARYWILSKA 44 Sp. z o.o.