McLaren Warszawa Concept Pop-Up Store w Europejski Boutiques

2020-07-16 | 11:00

Europejski, prestiżowy budynek przy Krakowskim Przedmieściu, mieszczący hotel Raffles Europejski Warsaw, nowoczesne biura, restauracje i butiki luksusowych marek, wzbogaca swoją ofertę i zaprasza razem z firmą Auto Fus Group do McLaren Warszawa Concept Pop-Up Store. Otwarcie showroomu tej ekscytującej brytyjskiej marki uświetnia polska premiera najnowszego modelu – McLarena 765LT.

W Europejski Boutiques, oprócz pierwszego w Polsce salonu pod szyldem Hermès, działa już flagowy salon W.KRUK, oferujący biżuterię oraz zegarki marek takich jak Rolex, Cartier, Jaeger-LeCoultre, Panerai i Breitling, a także sklepy Lamarqueuse, Perfect Vision oraz autorski HE Concept Store. Razem z butikami zlokalizowanymi przy Pl. Piłsudskiego: Redford & Grant oferującym odzież, obuwie, akcesoria, i biżuterię takich marek jak Dior, Valentino, Celine, Tom Ford i Prada oraz Hermitage Boutique z wyrobami jubilerskimi i zegarkami światowych gigantów tego sektora: Audemars Piquet i Bulgari, tworzą kluczowy luksusowy hub stolicy. Do grona marek zlokalizowanych w najbardziej prestiżowym rejonie Warszawy dołącza właśnie Auto Fus Group z superluksusowymi samochodami sportowymi i supersamochodami brytyjskiej marki McLaren.

Z okazji inauguracji McLaren Warszawa Concept Pop-Up Store, marka zaprezentuje się w spektakularnej odsłonie. Przez pierwsze 3 dni goście będą mogli zobaczyć nowego McLarena 765LT, który zostanie pokazany w Polsce po raz pierwszy.  O wyjątkowości tego modelu świadczy m.in. jego limitowana dostępność – jedynie 765 sztuk opuści fabrykę w Woking, ekstremalnie niska waga – 1229 kg (tzw. sucha waga) oraz niewiarygodne osiągi – prędkość 100 km/h osiąga w 2,8 sek, zaś 200 km/h w 7,2 sek. Maksymalna prędkość McLarena 765LT to 330 km/h.

McLaren to producent luksusowych samochodów będących symbolami rekordowych osiągów i doznań rodem z torów Formuły 1. Dreszcz jaki wywołuje sama nazwa marki, dźwięk silnika i wydechu McLarena to emocje, których poszukują nasi goście. Marzyliśmy o rozszerzeniu portfolio Europejski Boutiques o prawdziwie drapieżną markę, budzącą pożądanie klientów z całej Polski. To musiał być „kipiący mocą” McLaren

- mówi Katarzyna Lemańska, Dyrektor Wynajmu i Marketingu w HESA, będącej inwestorem budynku Europejski.

Europejski – powrót legendy
Hotel Europejski powstał w 1857 r. z inicjatywy hrabiego A. Przeździeckiego. Jako pierwszy w Polsce, w ramach jednego obiektu oferował swoim gościom usługi hotelowe i handlowe. Mieściły się tu butiki, księgarnie, restauracje i wiele innych punktów. Europejski pełnił także rolę centrum kulturalnego i towarzyskiego. Po drugiej wojnie światowej budynek został odebrany właścicielom (spółce akcyjnej H.E.S.A.), na mocy tzw. Dekretu Bieruta i służył za siedzibę Akademii Wojskowo-Politycznej.

W 1954 r. pod przewodnictwem firmy Orbis przywrócono Europejski do pierwotnej roli. W 2005 roku, po 14 latach procesu, mającego na celu odzyskanie praw do nieruchomości, Europejski wrócił do prawowitych właścicieli. W 2018 roku obiekt przy Krakowskim Przedmieściu rozpoczął nowy rozdział swojej historii.

Dziś Europejski to kompleks, w którym funkcjonuje hotel Raffles Europejski Warsaw z luksusowymi apartamentami i pokojami o standardzie „pięciu gwiazdek plus”, inspirująca przestrzeń biurowa klasy A+ z zapierającymi dech w piersi widokami na Pałac Prezydencki czy Plac Piłsudskiego, a także przestrzeń butikowa „Europejski Boutiques” z licznymi sklepami luksusowych marek. W Europejskim działają także dwie restauracje – Europejski Grill i EPOKA, uwielbiany przez warszawiaków Long Bar, palarnia cygar Humidor, słodki raj – cukiernia Lourse’a, fitness club, SPA oraz podziemny parking dla 85 aut. Europejski to także dom sztuki. W pokojach i w lobby hotelu Raffles Europejski Warsaw możemy podziwiać prywatną kolekcję dzieł sztuki współczesnych polskich artystów, powstałą pod kuratelą Andy Rottenberg i Barbary Piwowarskiej.

Tagi: Europejski Boutiques McLaren Auto Fus Group Katarzyna Lemańska HESA
Oceń artykuł:

Źródło: Europejski Boutiques

McLaren Warszawa Concept Pop-Up Store w Europejski Boutiques

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.