MediaMarktSaturn rozszerza ofertę usług

2020-10-14 | 14:00

MediaMarktSaturn, wiodąca w Europie sieć sprzedaży detalicznej w branży elektroniki użytkowej, wykonała kolejny ważny krok w kierunku poszerzenia kompetencji w zakresie obsługi klienta. Jako „autoryzowany serwis Apple” firma będzie oferować w swoich sklepach szybkie naprawy iPhone’ów, z wykorzystaniem oryginalnych części zamiennych Apple. Nowa usługa została uruchomiona 5. października w Niemczech. Do końca 2021 roku  powinna być dostępna również w pozostałych dwunastu krajach europejskich, w których firma jest obecna.

Konsekwentne poszerzanie zakresu oferowanych usług i rozwiązań stanowi główny element naszej strategii. Przy naszym podejściu omnichannel chcemy zaoferować naszym klientom możliwie najlepszą obsługę we wszystkich kanałach dystrybucji – za pośrednictwem aplikacji, przez Internet, a przede wszystkim w naszych sklepach – w samym sercu naszego modelu biznesowego. Uzyskanie statusu autoryzowanego serwisu Apple stanowi kolejny ważny krok na drodze do stania się firmą konsekwentnie ukierunkowaną na klienta

– mówi Ferran Reverter, Prezes MediaMarktSaturn Retail Group.

Od 2018 roku klienci sklepów MediaMarkt i Saturn mogą szybko i łatwo zlecić naprawę swoich smartfonów w tak zwanych „punktach ekspresowych napraw” (SmartBars). Certyfikowany serwis Apple’a korzysta podczas napraw z oryginalnych części zamiennych, otrzymuje też dostęp do narzędzi i szkoleń dostarczanych przez markę Apple. Dzięki takim autoryzowanym naprawom gwarancja producenta zachowuje ważność. Gwarantuje to również krótki czas naprawy, bez konieczności umawiania się na konkretny termin.  

MediaMarktSaturn bardzo mocno koncentruje się na obsłudze klienta i na doradztwie. Firma oferuje usługi, takie jak ochrona urządzenia w przypadku smartfonów czy przedłużone gwarancje dla wszystkich dostępnych produktów,  wprowadza również aplikację dla pracowników, dzięki której zespoły w sklepach będą mogły jeszcze sprawniej udzielać klientom profesjonalnych i zindywidualizowanych porad. 

W celu dalszego wzmocnienia zorientowania na klienta firma inwestuje w sposób ukierunkowany w rozwój swoich pracowników. MediaMarktSaturn wdraża w całej firmie program treningowy pod hasłem „Passion4Customer.”

Robimy wszystko, co możliwe, abyśmy dla naszych klientów byli firmą pierwszego wyboru

– wyjaśnia Reverter.

Tagi: Media Markt Ferran Reverter MediaMarktSaturn Retail Group
Oceń artykuł:

Źródło: MediaMarkt

Zobacz także

MediaMarktSaturn rozszerza ofertę usług

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.