Lokal ma powierzchnię 45 m2 i posiada miejsca siedzące dla maksymalnie 9 osób. Bistro jest zlokalizowane w centralnym miejscu miasta i dlatego od początku powstawał z myślą głównie o dostawach i odbiorach osobistych. Do lokalu przynależy dedykowana strefa pod ogródek letni, dzięki której będziemy mogli w sezonie letnim obsługiwać większą ilość gości na miejscu.
W drugim etapie w lokalu zostaną uruchomione w formie dark kitchen marki Woody’s – Premium Burgers i King Rooster.
- Obecnie jesteśmy największą w Polsce siecią lokali serwujących w 100% roślinne oraz mięsne burgery w jednym miejscu. Wszystkie burgery poza tradycyjną formą w podania w bułce można wybrać w formie FIT – we wrapie, super FIT – w formie sałatki lub podane w bułce bezglutenowej. W planach na najbliższe tygodnie mamy zaplanowane rozpoczęcie prac adaptacyjnych lokali w Warszawie i Mławie. Równolegle prowadzimy zaawansowane rozmowy w temacie otwarcia lokali w Olsztynie, Ostródzie i w Rudzie Śląskiej
- mówi Łukasz Błażejewski - Dyrektor Generalny 7 Street i Meet & Fit.
W menu Meet & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz bogatą ofertą burgerów roślinnych, sałatki oraz soki tłoczone.
Cały czas rozwijamy sieć i poszukujemy partnerów do współpracy w miastach od 20 tysięcy mieszkańców oraz w średnich i dużych miejscowościach. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro Meet & Fit – Slow Food muszą liczyć się z inwestycją około 60-100 tys. zł netto w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie ujęty jest już sprzęt, który można wziąć np. w leasing lub zakupić poprzez kredyt wtedy inwestycyjne nakłady gotówkowe znacznie się zmniejszą.