METRO PROPERTIES zakończyło wdrażanie aplikacji iMall

2020-07-23 | 11:00

METRO PROPERTIES z sukcesem zakończyło wdrażanie aplikacji iMall we wszystkich zarządzanych przez spółkę Centrach Handlowych. 

iMall to nowoczesna platforma komunikacji  on-line łącząca Najemców z Zarządcą obiektu za pośrednictwem intuicyjnie zaprojektowanej aplikacji mobilnej. Jej główną zaletą jest nieograniczony dostęp do ważnych informacji i danych, przyspieszenie procesów decyzyjnych, optymalizacja współpracy między firmami i  dostawcami usług zaangażowanymi w życie obiektu handlowego oraz realna oszczędność czasu.

To narzędzie do komunikacji i zarządzania, które umożliwia weryfikację procesów zarówno w poszczególnych centrach handlowych, jak i w całej sieci. Ale przede wszystkim to nowoczesny instrument pracy dla Najemcy. Ułatwia mu kontakt z Zarządcą i usprawnia przyjmowanie dostaw

- mówi Paweł Kurcz, Head of Property/ Centermanagement METRO PROPERTIES.

Dzięki prostej budowie i intuicyjnej funkcjonalności, najemca ma możliwość elektronicznych awizacji, rezerwacji nośników reklamowych, dodawania i monitoringu ogłoszeń, zgłaszania usterek czy po prostu czatu on-line.

iMall to narzędzie, które swoją wyjątkowość szczególnie zyskuje w czasie pandemii, kiedy z natury rzeczy musimy ograniczać bezpośrednie kontakty międzyludzkie. Dzięki aplikacji Najemca w zasadzie nie musi fizycznie kontaktować się z Zarządcą, ponieważ wszystkie kluczowe dla niego aktywności może załatwić za pomocą swojego telefonu komórkowego

- mówi Urszula Porębska, Dyrektor Marketingu METRO PROPERTIES.

iMall to świetna apka. Teraz praktycznie wszystkie sprawy z Dyrekcją Centrum załatwiam nie wychodząc ze sklepu. Awizacje, dostawy, usterki- wszystko to zgłaszam z poziomu swojego smartfona. To wielka wygoda i spora oszczędność czasu

- dodaje Maciej Nowaczyk, właściciel sklepu O!Zoo w M1 w Poznaniu.  

Aplikacja została opracowana wraz z docelowymi użytkownikami i jest wartościowym narzędziem, zawierającym wszystko to, co potrzebne by Najemcy i firmy serwisowe mogły jeszcze łatwiej prowadzić swój biznes w tak złożonym środowisku jakim jest Centrum Handlowe. Aktualnie wdrożona w 9 Centrach Handlowych M1, cieszy się powiedzeniem u przeszło 1000 Najemców. Rozwiązanie jest dedykowane dla wszystkich firm zarządzających obiektami handlowymi, bez względu na ich powierzchnię, wielkość czy architekturę. 

Tagi: M1 Poznań METRO Properties Urszula Porębska Paweł Kurcz Maciej Nowaczyk O!Zoo
Oceń artykuł:

Źródło: METRO PROPERTIES

METRO PROPERTIES zakończyło wdrażanie aplikacji iMall

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.