METRO PROPERTIES z sukcesem zakończyło wdrażanie aplikacji iMall we wszystkich zarządzanych przez spółkę Centrach Handlowych.
iMall to nowoczesna platforma komunikacji on-line łącząca Najemców z Zarządcą obiektu za pośrednictwem intuicyjnie zaprojektowanej aplikacji mobilnej. Jej główną zaletą jest nieograniczony dostęp do ważnych informacji i danych, przyspieszenie procesów decyzyjnych, optymalizacja współpracy między firmami i dostawcami usług zaangażowanymi w życie obiektu handlowego oraz realna oszczędność czasu.
To narzędzie do komunikacji i zarządzania, które umożliwia weryfikację procesów zarówno w poszczególnych centrach handlowych, jak i w całej sieci. Ale przede wszystkim to nowoczesny instrument pracy dla Najemcy. Ułatwia mu kontakt z Zarządcą i usprawnia przyjmowanie dostaw
- mówi Paweł Kurcz, Head of Property/ Centermanagement METRO PROPERTIES.
Dzięki prostej budowie i intuicyjnej funkcjonalności, najemca ma możliwość elektronicznych awizacji, rezerwacji nośników reklamowych, dodawania i monitoringu ogłoszeń, zgłaszania usterek czy po prostu czatu on-line.
iMall to narzędzie, które swoją wyjątkowość szczególnie zyskuje w czasie pandemii, kiedy z natury rzeczy musimy ograniczać bezpośrednie kontakty międzyludzkie. Dzięki aplikacji Najemca w zasadzie nie musi fizycznie kontaktować się z Zarządcą, ponieważ wszystkie kluczowe dla niego aktywności może załatwić za pomocą swojego telefonu komórkowego
- mówi Urszula Porębska, Dyrektor Marketingu METRO PROPERTIES.
iMall to świetna apka. Teraz praktycznie wszystkie sprawy z Dyrekcją Centrum załatwiam nie wychodząc ze sklepu. Awizacje, dostawy, usterki- wszystko to zgłaszam z poziomu swojego smartfona. To wielka wygoda i spora oszczędność czasu
- dodaje Maciej Nowaczyk, właściciel sklepu O!Zoo w M1 w Poznaniu.
Aplikacja została opracowana wraz z docelowymi użytkownikami i jest wartościowym narzędziem, zawierającym wszystko to, co potrzebne by Najemcy i firmy serwisowe mogły jeszcze łatwiej prowadzić swój biznes w tak złożonym środowisku jakim jest Centrum Handlowe. Aktualnie wdrożona w 9 Centrach Handlowych M1, cieszy się powiedzeniem u przeszło 1000 Najemców. Rozwiązanie jest dedykowane dla wszystkich firm zarządzających obiektami handlowymi, bez względu na ich powierzchnię, wielkość czy architekturę.