Mirosław Lubarski, współzałożyciel, członek zarządu i dyrektor marketingu w Grupie Polskie Składy Budowlane, jednej z największych organizacji handlowych sektora budowlanego oraz „dom i ogród” w Polsce dołącza do grona ekspertów zrzeszonych w Radzie Programowej Magazynu Galerie Handlowe.
Mirosław Lubarski, ukończył geografię na UMCS w Lublinie, MBA w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Studium Psychologii Przywództwa przy Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Pracował w UMCS, w Przedsiębiorstwie Geologicznym w Kielcach, firmie Nida Gips w Gackach, tłumaczył książki z języka angielskiego. Współzałożyciel, członek zarządu i dyrektor marketingu w Grupie Polskie Składy Budowlane - jednej z największych organizacji handlowych sektora budowlanego oraz „dom i ogród” w Polsce. Wieloletni członek Rady Nadzorczej Euro-Mat, największej europejskiej federacji grup zakupowych w sektorze dystrybucji materiałów budowlanych. Autor cyklicznych opracowań analitycznych tej dziedziny, prelegent i panelista w forach branżowych.
Hobby: podróże i fotografia.
Inne zainteresowania: historia, sztuka, kulinaria, gospodarka, literatura.