Nowe centrum handlowe, w którym znajduje się 40 lokali handlowych o łącznej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej 19 800 m2 oraz parking na 1 000 samochodów, jest dominującym obiektem handlowym w regionie. Obok operatora spożywczego Lidl, pozostali najemcy to miks krajowych i międzynarodowych marek, takich jak Sinsay, CCC, HalfPrice, Reserved, New Yorker, Martes Sport, KiK, Pepco i Media Expert. Nowa inwestycja sąsiaduje z marketem budowlanym Leroy Merlin, który został otwarty w styczniu tego roku oraz restauracją McDonald's, która ma zostać otwarta 30 listopada 2022 roku.
Nowe centrum handlowe jest dogodnie zlokalizowane w pobliżu centrum Kołobrzegu i drogi ekspresowej S6 i jest łatwo dostępne samochodem, transportem publicznym i rowerem. Obiekt położony jest w północnej części polski, liczący 47 000 mieszkańców Kołobrzeg jest jedną z najpopularniejszychnadmorskich miejscowości turystycznych, która przyciąga ponad 450 000 odwiedzających z Polski i z zagranicy każdego roku.
Grzegorz Pękalski, Członek Zarządu Karuzela Holding, powiedział: "Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy kontynuować naszą współpracę z Mitiska REIM, jednym z europejskich liderów w dziedzinie nieruchomości typu convenience. Ten najnowszy projekt jest największym, jaki otworzyliśmy w Polsce i został pomyślnie zrealizowany pomimo początkowych wyzwań budowlanych wynikających z ograniczeń związanych z pandemią Covid-19."
Mateusz Szymczak, Investment Manager Mitiska REIM w Polsce, komentuje: "To nowe centrum handlowe typu convenience jest największym w mieście, jak i w regionie i wprowadza nową jakość handlową zarówno dla klientów, jak i najemców".
Sylvie Geuten-Carpentier, Partner Zarządzający w Mitiska REIM, dodaje: "Klienci sklepów nadal preferują parki handlowe i centra typu convenience dla swoich codziennych zakupów, a my nadal obserwujemy silny wzrost odwiedzialności klientów w całym naszym polskim portfolio."
Finansowanie dla nowego centrum handlowego zostało zapewnione przez konsorcjum banków AION i mBank.