Mobilny Punkt Odbioru Zamówień IKEA w Zawierciu uruchomiony

2022-06-06 | 09:00

IKEA bliżej mieszkańców Zawiercia i powiatu zawierciańskiego. Od teraz robiąc zakupy online lub przez telefon w ramach usługi „Zamów i odbierz” mogą oni zamówić cały asortyment dostępny na stronie IKEA.pl i wskazać, jako miejsce jego odbioru, Mobilny Punkt Odbioru Zamówień IKEA w Zawierciu. To już 10 miasto w woj. śląskim, w którym popularna marka wprowadziła to rozwiązanie. Koszt usługi, niezależnie od wielkości zamówienia, to 29 zł.

 

Mobilny Punkt Odbioru Zamówień IKEA w Zawierciu zlokalizowany jest na parkingu hipermarketu Kaufland przy ul. Ignacego Paderewskiego 10. Zamówiony towar online można odebrać z samochodu IKEA we wtorki oraz czwartki pomiędzy godz. 16.00 a 19.00, a także w soboty od godz. 9.00 do 12.00.

- Robiąc zakupy za pośrednictwem strony IKEA.pl, Aplikacji mobilnej IKEA lub przez telefon w ramach usługi „Zamów i odbierz” można zamówić cały asortyment dostępny na stronie IKEA.pl.  Niezależnie od wielkości zamówienia - mogą to być na przykład szafy, kuchnia, czy produkty do pokoju codziennego - koszt usługi jest stały i wynosi 29 zł. To dobra, bo bliższa i szybsza, alternatywa dla zakupów w sklepie IKEA w Katowicach

- mówi Magdalena Krokowska-Wicherek, dyrektor regionu IKEA Katowice.

Ponadto, tak jak już wcześniej, towar zamówiony na IKEA.pl oraz w Aplikacji mobilnej IKEA można odebrać także w sklepie IKEA, w Paczkomacie InPost, w Punkcie GLS. Istnieje także możliwość zamówienia produktów bezpośrednio do domu.

- To, co wyróżnia usługę „Zamów i odbierz” w Mobilnym Punkcie Odbioru Zamówień to jej atrakcyjna cena oraz brak ograniczeń, co do wielkości zamówienia. Mamy nadzieję, że podobnie jak w innych miastach, także mieszkańcy Zawiercia i powiatu zawierciańskiego przyjmą ją z zadowoleniem - dodaje Magdalena Krokowska-Wicherek.

W województwie śląskim działa łącznie 10 Punktów Odbioru Zamówień (łącznie z Punktami Mobilnymi). Są one zlokalizowane w Katowicach, Częstochowie, Gliwicach, Bielsku-Białej, Rybniku, Tarnowskich Górach, Tychach, Jastrzębiu-Zdroju, Raciborzu i od teraz także w Zawierciu.

Zachowania klientów nieustannie się zmieniają, co można było szczególnie dostrzec na przełomie 2020 i 2021 roku. Badania[1] pokazują, iż Polki i Polacy coraz chętniej dokonują zakupów online w porównaniu z okresem przed pandemią. Taki stan rzeczy stawia branży handlowej szereg wyzwań, które IKEA od lat chętnie podejmuje, aby wyjść naprzeciw potrzebom swoich klientów.   W celu połączenia dwóch różnych rodzajów doświadczeń zakupowych – online i tradycyjnych, jeszcze w tym roku w sklepie IKEA w Katowicach dostępna będzie usługa „Skanuj i Płać” dla osób korzystających z Aplikacji Mobilnej IKEA i robiących zakupy w tradycyjny sposób. Aplikacja Mobilna IKEA to nie tylko inspiracje i pomysły na urządzanie wnętrz, ale przede wszystkim przydatne narzędzia, z których korzysta już prawie 1,5 mln użytkowników. W Polsce około 30% udziału w codziennym wykorzystaniu aplikacji to klienci z województwa mazowiecki go. Na kolejnej pozycji znajduje się Śląsk z ponad 20% udziałem w sesjach i transakcjach.

Działania związane z transformacją cyfrową, digitalizacją oraz nowymi technologiami są integralną częścią globalnej strategii biznesowej IKEA, mającej na celu tworzenie nowych możliwości i doświadczeń zakupowych dla klientów. Mowa tutaj o omnikanałowości, czyli daniu klientom opcji wyboru najwygodniejszego dla nich miejsca i sposobu zakupów w odpowiedzi na ich wzrastające oczekiwania. Transformacja cyfrowa została znacznie przyspieszona wskutek pandemii, a zachodzące w tym obszarze zmiany to kolejny krok na drodze do zbudowania jeszcze bliższych relacji oraz realizacji ambitnych celów firmy w kierunku tego typu sprzedaży. Na ten moment już 20% klientów IKEA jest klientami omnikanałowymi – korzystającymi z minimum dwóch różnych kanałów sprzedaży.

Rozwiązania w IKEA dostosowane są do potrzeb osób z niepełnosprawnościami tak, by mogły z nich korzystać bez ograniczeń. Szacuje się, że w Polsce zamieszkuje od 3 do 7 mln osób, które potencjalnie mogą doświadczać wykluczenia cyfrowego. W raporcie Dostępności cyfrowej e-commerce 2022[2], opublikowanym przez studio user experience Kinaole, serwis IKEA.com/pl z wynikiem 73% zajął 1. miejsce na tle innych, popularnych w Polsce sklepów internetowych.


[1] https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/raport-e-commerce-w-polsce-2021.html
https://www.pwc.pl/pl/media/2021-02-09-analiza-pwc-prognoza-rozwoju-rynku-ecommerce-w-polsce.html

[2] https://kinaole.co/dostepnosc-ecommerce/?fbclid=IwAR2WDB3-zBvs748j_0poZm-kDZJ3oAtszUkJwmpKscSOJ5Fxr1EUkIEni4E

Tagi: E-commerce / Omnichanel IKEA Magdalena Krokowska-Wicherek
Oceń artykuł:

Źródło: IKEA

Mobilny Punkt Odbioru Zamówień IKEA w Zawierciu uruchomiony

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.