Moc kobiecości w najnowszej kampanii Moliera2.com

2021-01-21 | 11:00

Styczeń to jeden z najciekawszych miesięcy w modzie. To właśnie teraz luksusowe marki prezentują najnowsze kolekcje w ramach światowych fashion weeków w Paryżu, Mediolanie czy Londynie. Moliera2.com wkracza w niego z kampanią outdoorową na wielkim formacie, do której zdjęcia wykonała jedna z najbardziej rozchwytywanych w Polsce fotografek Marta Wojtal. Przykuwające wzrok fotografie z udziałem utalentowanej modelki Julii Suryś, to chęć zainspirowania kobiet i zachęta do eksperymentowania z własnym stylem.

Nowa kampania to spotkanie najgorętszych trendów wprost ze światowych stolic mody z kobiecością. To odwaga, przebojowość i nieszablonowość. 

W najnowszej kampanii podkreślamy, że każda kobieta jest niezwykła! Dzięki wewnętrznej sile i pewności siebie jest w stanie inspirować innych. Moda to nadzwyczajna przestrzeń, dzięki której każda z nas może wyrażać własne ja, podkreślać swoją indywidualność. Tworząc tę kampanię nawiązaliśmy współpracę z kobietami, które na co dzień inspirują swoją osobowością i stylem - niezwykle charyzmatyczną fotografką Martą Wojtal, modelką o wielu talentach Julią Suryś oraz innymi świetnymi osobowościami. Efektem są zdjęcia, które udowadniają, że każda z nas jest wyjątkowa na swój własny sposób

- mówi Maria Fus, Marketing & PR Director Moliera2.com.

Moliera2.com chce również inspirować kobiety do eksperymentowania ze stylem. W tym sezonie czarny top z kokardą Self-Portrait łączy się ze skórzanymi spodniami Alexandre Vauthier oraz metalicznymi botkami Off-White tworząc wyrazisty look. Kobietom podążającym za obecnymi trendami z pewnością przypadnie do gustu czarna sukienka mini T-Dress. Zestawiona ze srebrną torebką z kryształami Benedetta Bruzziches oraz szpilkami z kokardami Mach & Mach stworzą oryginalną stylizację karnawałową. 

Zdjęcia wizerunkowe do najnowszej kampanii, w której udział wzięła modelka Julia Suryś, zostały wykonane przez fotografkę Martę Wojtal, która w swojej twórczości doskonale łączy modę z artyzmem. Dzięki niezaprzeczalnemu talentowi, efekty pracy Marty mogliśmy podziwiać w najpopularniejszych magazynach w Polsce. Wykonana przez nią sesja zdjęciowa została utrzymana między innymi w czarno-białej estetyce, która oddaje hołd latom 90. To właśnie wtedy światowi twórcy tacy jak Peter Lindbergh czy Patrick Demarchelier pokazywali kobiety odważne, przebojowe i świadome własnych możliwości. 

Wraz z początkiem stycznia br. kampania wizerunkowa Moliera2.com została zaprezentowana w formie reklamy zewnętrznej w kilkudziesięciu kluczowych lokalizacjach w całej Polsce m.in. w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu czy Bydgoszczy. Kampania idealnie wpisała się w tkankę miejską za sprawą nośników wielkoformatowych firmy Braughman Group Media.

Tagi: Moliera2.com Maria Fus
Oceń artykuł:

Źródło: Moliera2.com

Zobacz także

Moc kobiecości w najnowszej kampanii Moliera2.com

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.