Galeria Jurajska zakończyła I kwartał 2017 roku na mocnym plusie zarówno w frekwencji, jak i w obrotach.
Więcej klientów
Pierwsze trzy miesiące 2017 roku okazały się dla Galerii Jurajskiej rekordowe pod względem frekwencji. Od stycznia do marca centrum handlowe odwiedziło aż 1,55 miliona osób. To o ponad 2% więcej niż przed rokiem. Najlepszy okazał się miesiąc zamykający kwartał. W marcu centrum handlowe odwiedziło aż o 6,92% więcej klientów niż w tym samym miesiącu rok temu.
Footfall nie przestaje nas zaskakiwać. Po rekordach jakie przyniósł najlepszy w naszej historii 2016 rok, z dużym optymizmem patrzymy także na 2017. Tym bardziej, że w tym roku szykujemy kolejne nowości, które mają szansę przyciągnąć nowych klientów, dotąd nie robiących zakupów w naszym centrum handlowym
– mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Mocne otwarcie roku, zdaniem przedstawicieli galerii, to efekt kierunku jaki ostatnio obrała Jurajska. – Centrum handlowe nieustannie się zmienia. Już 3 rok mocno inwestujemy, nie tylko w nowoczesny wygląd, ale także liczne udogodnienia dla klientów np. nowy punkt informacyjny, poczekalnie dla klientów czy bezpłatne usługi stylistki. Procentują także zmiany w ofercie i mocne jej ukierunkowanie na modę, wyposażenie wnętrz oraz sport – mówi Roman Bugajczyk.
Oferta nakręca ruch i obroty
I rzeczywiście, oferta Jurajskiej nieustannie się rozwija. Pod koniec 2016 roku w galerii powstało studio fitness Calypso, na początku 2017 roku aż 9 najemców zmodernizowało swoje salony, powiększając je lub zmieniając wystrój. Na taki krok zdecydowały się m.in. sklepy Big Star, Deichmann, Ochnik, Jubitom, Giacomo Conti, Intimissimi, ECCO oraz Coccodrillo. Do grona najemców dołączyły natomiast salony TEZENIS oraz 50style.
– Jurajska rozwija się dziś wielotorowo. Z jednej strony nasi najemcy inwestują w swoje biznesy w galerii, pozyskujemy także nowych partnerów, z drugiej strony sama galeria mocno inwestuje w komfort zakupów. To z kolei przekłada się na zadowolenie klientów, a także budowę lojalności dotychczasowych – wylicza Bugajczyk.
Ale powodów do zadowolenia Galerii Jurajskiej dostarcza nie tylko frekwencja, także obroty. Te, pomimo braku operatora spożywczego, utrzymują się na mocnym plusie. – Otwarcie finansowe 2017 roku wypada bardzo korzystnie dla najemców. Trend zapoczątkowany jeszcze w 2016 roku wciąż się utrzymuje – mówi dyrektor Galerii Jurajskiej.
Nowy operator spożywczy Jurajskiej
Wzrost obrotów, ale także frekwencji Galeria Jurajska przewiduje w związku z wejściem nowego operatora spożywczego – Biedronki. Portugalska sieć detaliczna w galerii uruchomi swój mający 1318 m kw. supermarket. Pierwszy w tej części Częstochowy. – Liczymy, że nowy sklep przyciągnie kolejne rzesze klientów, tym razem wybierające Galerię Jurajską ze względu na atrakcyjną i przystępną cenowo ofertę spożywczą – mówi.
Wybór Biedronki na nowego najemcy zajął Galerii Jurajskiej kilka miesięcy. – Ponad pół roku prowadziliśmy rozmowy z różnymi sieciami, poszukując partnera, który spełni wszystkie oczekiwania naszych klientów, a jednocześnie będzie marką doskonale znaną i rozpoznawalną. Biedronka, działająca już w różnych galeriach handlowych w Polsce, a także przy znanych deptakach handlowym, okazała się być najemcą idealnie wpisującym się w nasze oczekiwania – mówi Roman Bugajczyk.