Modivo to mutlibrand z modą premium, który wyróżnia bogata oferta - aż 70 tys. produktów od niemal 250 marek, w tym włoskich, sportowych, casualowych: m.in.: Guess, Pinko, Tommy Hilfiger, Versace Jeans Couture, Victoria Beckham, Max Mara, Michael Kors oraz Liu Jo. Oprócz imponującego portfolio, markę charakteryzuje innowacja, czyli połączenie zakupów online z offline. Modivo właśnie rusza z nową kampanią na sezon jesień-zima 2020/2021, poprzez którą chce zapoznać klientów ze swoją wizją - dostęp do kilkudziesięciu tysięcy marek w jednym miejscu.
Stylizacje codzienne i na wielkie wyjścia - każdy znajdzie tu coś dla siebie. To pierwsza tak duża kampania Modivo, której emisja będzie dostępna także za granicą: w Bułgarii, Grecji, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech. Modivo wyróżnia obszerne portfolio marek oraz asortyment oparty o współczesne trendy.
1 października wystartowała pierwsza wizerunkowa kampania telewizyjna Modivo. Spot reklamowy poza Polską jest dostępny w 5 innych krajach: Rumunia, Węgry, Grecja, Słowacja i Bułgaria. Przesłanie i główne hasło to: Twój wybór - jedno miejsce MODIVO. Chcemy pokazać naszym klientom ogromny wachlarz produktów i marek premium, które oferujemy. Bohaterowie spotu promującego kolekcję na jesień i zimę to barwne osoby, które swój indywidualizm wyrażają za pomocą stylizacji. Podkreślamy, że każdy z nas jest inny, dzieli nas styl życia i oczywiście gust, natomiast łączy chęć wygody i oszczędności czasu. Dlatego niezależnie od tego czy marzymy o minimalistycznym płaszczu z wielbłądziej wełny z Max Mary, czy bomberce w kolorowy print od Versace Jeans Couture - wszystkie te produkty znajdziemy na modivo.pl oraz w nowo otwartym sklepie stacjonarnym marki w Warszawie
- mówi Marcin Grzymkowski, Prezes eobuwie.pl.
W mediaplanach kampanii telewizyjnej wykorzystane są 30-sto i 15-sto sekundowe spoty, billboardy sponsorskie. Dodatkowym wsparciem będzie kampania OOH na wielkim formacie i prestiżowych Backlightach. Modivo pojawi się również w prasie, w tytułach lifestylowych oraz premium. Od strony produkcyjnej za projekt odpowiada Papaya Films. Pełna nowa kolekcja dostępna jest już na modivo.pl i wszystkich jej zagranicznych odsłonach.