MOHITO to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych w Polsce i nie tylko. Obecnie marka posiada ponad 290 salonów stacjonarnych w całym kraju, swoje produkty sprzedaje także w 18 krajach europejskich. Łączna powierzchnia salonów posiadanych przez firmę to około 94 000 m2, co równa się prawie 14 pełnowymiarowym boiskom piłkarskim.
Salon MOHITO w zabrzańskim centrum zajmuje powierzchnię 342 m2, a jego wystrój został zaprojektowany zgodnie z najnowszym konceptem marki. Jest więc jasno oraz przestrzennie.
– MOHITO to propozycja dla kobiet ceniących niebanalną miejską elegancję. Swobodna, pewna siebie, sensualna, kochająca życie – tak projektanci polskiej marki widzą każdą z nas. Look, który proponują jest zgodny ze światowymi trendami mody. W kolekcjach odnajdziemy klasyczne i nowoczesne kroje, bogatą gamę kolorów, autorskie printy i znane wzory
– mówi Marta Marcinek, młodsza specjalistka ds. marketingu MOHITO.
MOHITO należy do grupy odzieżowej LPP, która powstała ponad 30 lat temu, a obecnie zarządza pięcioma markami: Reserved, Sinsay, House, Cropp oraz MOHITO. Kolekcje firmy docierają do blisko 40 krajów. W Europie Środkowo-Wschodniej LPP posiada najnowocześniejsze Centrum Dystrybucyjne o powierzchni 100 tys. m2.