Mój Empik świętuje 1. urodziny w gronie 2,2 mln użytkowników

2017-08-22 | 11:00

Pierwszy w Polsce tak innowacyjny, uczący się program lojalnościowy kończy rok. W tym czasie Mój Empik zarejestrował ponad 2,2 mln użytkowników, poprzez karty przechodzi już blisko 50% wartości transakcji a 200 tys. użytkowników aplikacji mobilnej posiada wirtualną kartę Mój Empik.

Wśród sukcesów programu Empik wymienia również zdobycie dwóch prestiżowych nagród: Loyalty Awards 2016 oraz European Selligent Award w kategorii Loyalty. W najbliższym czasie firma będzie się koncentrować na dalszym doskonaleniu procesu personalizacji oferty na podstawie preferencji każdego z użytkowników (historii zakupów i przeglądania asortymentu na stronie www lub w aplikacji) oraz na budowaniu atrakcyjnych promocji na różne kategorie. Wkrótce startuje również 2. edycja akcji wsparcia bibliotek szkolnych „Tysiąc powodów by czytać”, na którą Empik przeznacza część kwoty z każdej transakcji z kartą.

„Rzeczywiste promocje, a nie małe upusty. Przejrzysta strona internetowa i przejrzysta aplikacja. Często miłe niespodzianki przy kasie, kiedy okazuje się, że jest do zapłacenia mniej ;-)”, „Bardzo przydatny program. Można otrzymać wiele fajnych promocji oraz informacje o nowościach”, , „Super promocje dla posiadaczy karty Mój Empik, dodatkowe rabaty dla klubowiczów. Dostępność produktów i ich duży wybór”, „Przede wszystkim BARDZO trafione i nienachalne reklamy przesyłane drogą mailową” – to tylko przykładowe oceny programu Mój Empik ze strony jego użytkowników, których jest już ponad 2,2 mln. – Wykorzystujemy informacje o dotychczasowych zakupach oraz o zachowaniu użytkownika na stronie (oglądalności danych produktów czy kategorii) do określenia preferencji i zainteresowań osób należących do programu, aby w konsekwencji idealnie dopasowywać do nich oferowane produkty i informacje – podkreśla Barbara Fitał, Menadżer Programu Mój Empik i dodaje: – Częstotliwość komunikacji jest ściśle monitorowana, nie chcemy zasypywać odbiorców zbyt dużą liczbą informacji.

Personalizowana oferta oznacza, że do klientów trafiają informacje o tytułach czy wydarzeniach, które rzeczywiście mogą ich zainteresować. – Na przykład przesyłamy do odbiorcy zapowiedź kolejnego wydania czytanego przez niego regularnie miesięcznika, informację o premierowym tytule ulubionego autora, zapraszamy na spotkania z jego idolem w Empiku, ale również na indywidualne ekskluzywne spotkania z twórcami. Empik organizuje bowiem dla posiadaczy kart konkursy, w których do tej pory można było wygrać spotkania  m.in. z Davidem Lagercrantzem – autorem kontynuacji kultowej trylogii Millenium czy z zespołem Depeche Mode – mówi Barbara Fitał.
 
Już blisko 50% sprzedaży przechodzi przez karty Mój Empik, średni paragon uczestnika programu jest wyższy o 25% od regularnego paragonu a 200 tysięcy użytkowników aplikacji mobilnej ma wirtualne karty. – Jesteśmy zadowoleni z tych wyników osiągniętych w zaledwie rok po uruchomieniu Mojego Empiku a tempo zapisów nawet przewyższa nasze pierwotne założenia – mówi Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Grupy Empik. I podkreśla, że  innowacyjny program Empiku doceniają również eksperci z Polski i świata. – Mój Empik zdobył do tej pory dwa prestiżowe wyróżnienia: Loyalty Awards 2016 dla najlepszego debiutującego programu lojalnościowego w Polsce oraz European Selligent Award w kategorii Loyalty. Prezes zapowiada, że Mój Empik będzie się koncentrować na dalszym doskonaleniu procesu personalizacji oferty i odpowiadania na indywidualne gusta kulturalne odbiorców a także na wprowadzaniu kolejnych innowacyjnych rozwiązań dla użytkowników – premiera kolejnej usługi już wkrótce.
 
Szybki przyrost uczestników programu i częste wykorzystywanie przez nich karty – czy to elektronicznej czy  tradycyjnej plastikowej –  zarówno podczas zakupów w salonach, w aplikacji i na stronie www oznacza większe środki na wsparcie bibliotek szkolnych. Z każdej transakcji Empik przekazuje bowiem środki na zakup nowości dla wybranych bibliotek i dzięki temu wspiera czytelnictwo wśród najmłodszych.  –  To dla nas bardzo ważne, żeby dzieci miały dostęp do nowości wydawniczych i mogły zaprzyjaźniać się z książkami. Chcemy, żeby złapały bakcyla czytania i odkryły, że to wspaniała forma spędzania wolnego czasu – mówi Ewa Szmidt-Belcarz. Zgłoszenia placówek do programu będą przyjmowane od 4 września. 10 bibliotek, które uzyska najwięcej głosów w internetowym konkursie na stronie www.empik.com/biblioteki otrzyma po tysiąc wybranych książek. Stąd nazwa akcji „Tysiąc powodów by czytać”.

Tagi:
Oceń artykuł:

Fot: archiwum Galeriehandlowe.pl Źródło: Empik

Mój Empik świętuje 1. urodziny w gronie 2,2 mln użytkowników

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.