Sklep znajduje się w dawnej lokalizacji, jednak został dwukrotnie powiększony. Obecnie zajmuje powierzchnię równą 1076 mkw., tym samym, Designer Outlet Warszawa może pochwalić się największym salonem Adidas w Polsce.
Powiększony i przearanżowany lokal, zaprojektowany został według najnowszego zamysłu handlowego marki. Koncept Stadium to spójny wygląd i styl, w którym wyraźnie podkreślona została bogata historia marki Adidas.
Jednak głównym założeniem nowej aranżacji sklepu jest przede wszystkim stworzenie we wnętrzu doskonałej atmosfery i najlepszego doświadczenia handlowego, z jakim może spotkać się kupujący. Nowy salon marki Adidas, to autorski kreatywny kierunek budowania postrzegania marki, w który płynnie wplecione zostały najważniejsze zasady handlu. Dzięki temu konceptowi klienci czują się swobodnie i komfortowo w każdym zakątku sklepu.
- Jednym z celów, jakie postawiliśmy przed Designer Outlet Warszawa jest wyznaczanie trendów, wyprzedzanie potrzeb klientów i tworzenie bogatej, unikalnej oferty outletowej. Innowacyjny salon Adidas doskonale wpisuje się w te założenia. Stawiamy na sprawdzone marki, które prężnie rozwijają sprzedaż i właśnie u nas wprowadzają nowe koncepty i rozwiązania. Dbamy o rozwój kategorii sport i outdoor, która jest jedną z najsilniejszych w sprzedaży outletowej. Klienci oczekują nowości w tej ofercie, a my staramy się zaspokajać te potrzeby
– tłumaczy Katarzyna Ciemińska Centre Manager Designer Outlet Warszawa.
W nowym, dwa razy większym salonie Adidas klienci centrum znajdą szeroki wybór obuwia i odzieży sportowej, kolekcje dedykowane różnym aktywnościom, a także designerską linię Originals. Wszystko o 30-70% taniej od cen regularnych.