NEINVER - czołowy inwestor, deweloper i zarządca na europejskim rynku outletów - ponownie otworzył cztery centra położone w okolicach Madrytu i Barcelony. Tym samym spółka wznowiła działalność wszystkich obiektów w swoim portfolio w Europie.
NEINVER zamknął w marcu 16 centrów outlet, którymi zarządza w pięciu europejskich krajach. Cztery parki handlowo-rozrywkowe położone w Hiszpanii i Polsce pozostawały częściowo otwarte, zezwalając na działanie podmiotom, zapewniającym podstawowe potrzeby. Pierwsze otwarte zostały centra w Niemczech (20 kwietnia). Doświadczenia z rynku niemieckiego umożliwiły wypracowanie nowych rozwiązań i praktyk dla zapewnienia przez spółkę najwyższych standardów zdrowotnych i bezpieczeństwa we wszystkich swoich obiektach w Europie.
W ramach realizacji całościowego planu ponownego otwarcia, NEINVER wypełnił, a nawet przekroczył obowiązujące wytyczne. Spółka wdrożyła kompleksowe działania dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa, opracowane w konsultacji z krajowymi urzędami regulacyjnymi i organami ochrony zdrowia w każdym z państw, w których prowadzi działalność. NEINVER współpracował również blisko z właścicielami poszczególnych marek, tak by zagwarantować maksimum bezpieczeństwa zarówno odwiedzającym,
jak i pracownikom.
Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że otwarte zostały wszystkie obiekty w naszym portfolio. Jak obserwujemy po ponownym otwarciu, rośnie zapotrzebowanie na naszą ofertę outletową. We wszystkich centrach notujemy systematyczny wzrost wartości sprzedaży i liczby odwiedzających, z tygodnia na tydzień. Na wiążące prognozy jest jednak zbyt wcześnie, dlatego koncentrujemy uwagę na ciężkiej pracy, by przywrócić jak najlepsze doświadczenia zakupowe naszym klientom
– skomentował Daniel Losantos, Prezes Grupy.
Jak dodaje prezes Losantos, dzięki wprowadzonym procedurom bezpieczeństwa, NEINVER może skupić się na bliskiej współpracy z partnerami biznesowymi – przedstawicielami marek, by zrozumieć ich aktualne potrzeby i zaoferować jak najlepsze rozwiązania w celu stopniowego powrotu do poziomu aktywności sprzed zamknięcia.
- Nasze centra outlet wykazały się niezwykłą odpornością na poprzednie recesje, dzięki prowadzonemu przez spółkę modelowi intensywnego zarządzania, atrakcyjnej ofercie zakupowej, a także potrzebie podzielanej przez wszystkie marki w większym stopniu, niż kiedykolwiek wcześniej, by sprzedać nagromadzony przez nie towar – dodaje Daniel Losantos.
NEINVER współpracuje blisko z najemcami w ustalaniu odpowiedniego poziomu opłat, a także oferowaniu im różnego rodzaju zwolnień. Spółka szuka rozwiązań
w porozumieniu z każdą z marek, opierając się na długotrwałej współpracy i rozpatrując każdy przypadek z osobna, z uwzględnieniem konkretnej sytuacji każdego z centrów
i różnorodnych regulacji w poszczególnych krajach.
Zakończone remonty i postępy w pracach budowlanych
W czasie zamknięcia centrów, NEINVER kontynuował prace renowacyjne w Getafe The Style Outlets w Madrycie, które dzięki zakończeniu 100 procent prac, zostało właśnie otwarte. Getafe The Style Outlets wznawia działalność ze wzmocnioną ofertą zakupową, powiększoną o 12 nowych marek oraz kilkoma odnowionymi, powiększonymi lokalami.
Podczas „lockdownu” NEINVER nie ustawał w wysiłkach nad sprawnym prowadzeniem prac na budowie Amsterdam The Style Outlets – projektu joint-venture spółek NEINVER i Nuveen Real Estate. Zamierzone cele, prowadzące do otwarcia nowego obiektu, zostały w tym czasie osiągnięte. Dzięki projektowi w Holandii, NEINVER rozszerza swój zasięg o bardzo atrakcyjny rynek, wprowadzając flagowy projekt, który ma szansę stać się wyjątkową destynacją zakupową w skali całego kraju.