Firma NEINVER weźmie ponownie udział w 8 edycji projektu wydawniczego Shopping Mall Marketing 2019, obejmując tytuł Sponsora Projektu.
NEINVER jest jedną z czołowych firm na europejskim rynku nieruchomości, wyspecjalizowaną w zarządzaniu pełnym cyklem życia projektów: budowa, najem, finansowanie i zarządzanie szerokim wachlarzem produktów, zwłaszcza w sektorze handlowym i logistycznym. NEINVER działa obecnie w ośmiu krajach: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Hiszpanii, Holandii i Czechach, zarządzając 21 obiektami o łącznej powierzchni handlowej 539 000 m². Od ponad 20 lat, strategia rozwoju Grupy NEINVER opiera się na specjalizacji w sektorze centrów wyprzedażowych, funkcjonujących pod markami The Style Outlets i FACTORY. W Polsce, NEINVER zarządza obecnie siecią centrów outlet FACTORY (Warszawa Ursus, Warszawa Annopol, Kraków, Poznań), parkami handlowymi Futura (Kraków i Wrocław) oraz Galerią Malta w Poznaniu.
O projekcie wydawniczym:
SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.
Edycja 7 (2018) w liczbach: