Włoska marka Boxeur des Rues otworzyła swój pierwszy salon na polskim rynku w poznańskim centrum FACTORY. Następne zaproszą klientów outletów FACTORY w Krakowie i warszawskim Annopolu. To kolejne marka debiutująca na polskim rynku w centrach Grupy NEINVER. Firma jest wiodącym operatorem outletów w Europie oraz liderem tego segmentu w Polsce i Hiszpanii.
Rok 2019 w centrach FACTORY będzie czasem ciekawych debiutów marek modowych w outletowym formacie, zarówno na rynkach lokalnych, jak i w skali ogólnopolskiej. Uważnie przyglądamy się zwyczajom zakupowym i oczekiwaniom klientów, by zaplanowane przez nas zmiany w portfolio zostały przez nich dobrze przyjęte, a w konsekwencji przyniosły odzwierciedlenie w dynamice wzrostu liczby odwiedzin oraz wartości sprzedaży w salonach naszych najemców
– zapowiada Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director NEINVER.
Boxeur des Rues to włoska marka kategorii lifestyle, z odzieżą dla kobiet i mężczyzn oraz ubraniami treningowymi. Inspirację dla projektantów stanowi francuski boks, a proponowane kolekcje stanowią oryginalne połączenie mody „streewearowej” i sportu.
Cenimy współpracę z doświadczonymi i sprawdzonymi partnerami, dlatego na debiut w Polsce wybraliśmy centra z portfolio NEINVER. Nasze relacje biznesowe w innych krajach układają się bardzo dobrze. Polski rynek centrów outlet ma ogromny potencjał, a oferta premium zajmuje w nich coraz większą powierzchnię. Wierzę, że marka Boxeur des Rues zostanie dobrze przyjęta przez klientów i w krótkim czasie na stałe zagości w ich planach zakupowych
– podsumowuje Edoardo De Ponti, Prezes Zarządu Boxeur des Rues.
Salony włoskiej marki z powodzeniem funkcjonują już w outletach NEINVER w Europie, jak również w tradycyjnych centrach handlowych innych operatorów - w Hiszpanii, Włoszech, Szwajcarii, Czechach i Holandii. To szeroka propozycja ubrań dla kobiet i mężczyzn: od kurtek, kamizelek, spodni, swetrów i bluz, po koszulki polo, t-shirty i bieliznę, a także odzież treningową.
Pierwszy outlet marki GANT w Polsce i nowe otwarcia w centrach FACTORY
W warszawskim FACTORY Ursus otwarty został pierwszy w Polsce outletowy salon marki Gant. Na powierzchni 100 m² gromadzi wysokiej jakości ofertę mody damskiej i męskiej kategorii premium. W najbliższych tygodniach do grona najemców pierwszego outletu w Polsce dołączy również biżuteryjna marka Yes oraz restauracja Kuchnie Marche. Z kolei salon marki ONLY zaprasza klientów do wnętrz, przebudowanych w najnowszym koncepcie - ze ścianą imitującą kontener oceaniczny.
Factory Poznań jest gospodarzem pierwszego w Polsce salonu wspomnianej marki Boxeur des Rues oraz pierwszego outletu Tommy Hilfiger w Wielkopolsce. W najbliższych miesiącach klienci zrobią też zakupy w salonach wyprzedażowych marek: Geox, Calvin Klein, Tom Tailor oraz Guess Accessories. NEINVER zakończył remodeling poznańskiego obiektu odświeżając wnętrze centrum.
W drugim warszawskim outlecie zarządzanym przez NEINVER – FACTORY Annopol - na otwarcie czeka salon Boxeur des Rues, a także Guess Accessories, Jack Wolfskin oraz Reebok. Nowo otwarte salony to Under Armour&Keen – marka obecna tylko w outletach FACTORY w Polsce oraz Drogeria SPA. Powierzchnie zwiększyły również salony outdoorowe Regatta i Volcano, a do większej przestrzeni zakupów zaprosi wkrótce New Balance.
W nowym designie prezentuje się również kawiarnia So! Coffee, której wnętrza wyposażone zostały w sprzęt wspierający osoby niepełnosprawne, jak pętla indukcyjna dla osób niedosłyszących, specjalna tablica dla osób niemych, czy przywoływacze dla klientów z ograniczoną sprawnością ruchową.
W FACTORY Kraków klientów zaprasza powiększony salon Tommy Hilfiger o powierzchni ponad 400 m² - zbudowany w nowoczesnym, jasnym koncepcie. W kolejnych miesiącach na południu Polski zadebiutuje Boxeur des Rues. Otwarty zostanie także salon Converse.
FACTORY to największa i najbardziej rozpoznawalna sieć centrów outletowych w Polsce, zlokalizowanych w Warszawie (FACTORY Ursus i FACTORY Annopol), Krakowie i Poznaniu. Na łącznej powierzchni 75 400 m² gromadzą ponad 400 salonów popularnych marek segmentu mid-mass market i premium, w cenach stale obniżonych od 30% do 70%.