Outletowy salon z markami luksusowymi otwarty został w warszawskim centrum FACTORY Ursus. Działał będzie w formacie pop-up store, oferując ubrania i obuwie znanych światowych projektantów. FACTORY Ursus to pierwsze i najbardziej rozpoznawalne centrum outletowe w Polsce.
- NEINVER konsekwentnie rozbudowuje portfolio marek premium w outletach w Polsce, obserwując coraz większe zainteresowanie klientów produktami tego segmentu. Kolejnym, ważnym krokiem jest propozycja produktów luksusowych, których zapowiedzią jest otwarty właśnie salon w formacie pop-up store. Przyszły rok w outletach NEINVER obfitował będzie w ciekawe debiuty mocnych marek modowych
- mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director, NEINVER.
Nowy salon marek luksusowych gromadzi oryginalną ofertę modową dla kobiet i mężczyzn: Versace Collection, Versace Jeans, Just Cavalli, Superga oraz Giorgio. Dla klientów FACTORY Ursus dostępne są kurtki, koszule, t-shirty, spodnie, odzież jeansowa, buty i akcesoria – wszystko w outletowych cenach, obniżonych stale aż o 50% ceny regularnej. Salon marek luksusowych otwarty został na 80 m², w sąsiedztwie salonów premium, obecnych w outlecie, jak Calvin Klein, Guess, Guess Accessories, Lacoste, O’Bag, Tommy Hilfiger, Liu Jo i GANT.
- Marki premium już na dobre zadomowiły się w Factory Ursus, zdobywając serca bardziej wymagających klientów. Oferta produktów luksusowych jest ich znakomitym dopełnieniem. Od kilku lat obserwujemy wyraźną zmianę preferencji zakupowych klientów, dla których jakość produktów staje się ważniejsza niż ich ilość. Propozycja marek luksusowych i premium w outlecie daje im możliwość zdobycia ich w bardzo atrakcyjnych cenach
– mówi Piotr Rębacz, dyrektor warszawskiego outletu z portfolio NEINVER.
W mijającym roku do portfolio outletowych salonów w FACTORY Ursus dołączyła włoska marka torebek premium – O’Bag, salony z ofertą modową GANT, BRAX i Albione, a także sportowy Rossignol i salon biżuterii Yes. Ofertę gastronomiczną wzbogaciła restauracja Kuchnie Marche, a jeszcze w tym roku do centrum powróci Tchibo w nowej odsłonie. Nową, większą powierzchnię zyska natomiast sklep Tefal Home&Cook z ofertą artykułów dla domu.
Outlet FACTORY Ursus to najbardziej znane w Polsce, popularne centrum wyprzedażowe, które na prawie 20 000 m² powierzchni gromadzi znane marki sektora mid-mass market i premium, w cenach obniżonych od 30% do 70%. Outlet jest zlokalizowany w lewobrzeżnej części Warszawy, w sąsiedztwie stołecznej obwodnicy, autostrady A2 i zaledwie 15 minut jazdy samochodem od ścisłego centrum. Na kierowców czeka tam 900 miejsc parkingowych.