Nowe marki z segmentu premium oraz ciekawe debiuty na polskim rynku – NEINVER, wiodący operator outletów w Europie, podsumowuje mijający rok w centrach w Polsce. W outletach FACTORY otwartych zostało ponad 20 nowych salonów znanych marek lokalnych i światowych, z segmentu mody, akcesoriów, sportu, artykułów dla domu i gastronomii.
- Celem NEINVER jako zarządcy jest strategiczne zarządzanie portfolio marek, by móc dostosować je do aktualnych potrzeb i oczekiwań naszych partnerów biznesowych oraz klientów. Centra z portfolio NEINVER w Polsce zgromadziły dużą grupę klientów, którzy swoje potrzeby zakupowe są w stanie w pełni zrealizować właśnie w outletach, przeznaczając coraz większe kwoty. Co więcej, postrzegają nasze outlety jako miejsca, w których warto bywać regularnie
- mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce.
- Obserwujemy dużą aktywność silnych marek międzynarodowych, zainteresowanych polskim rynkiem i konsekwentnie wzmacniamy ofertę outletów NEINVER. Stopniowo zwiększamy portfolio topowych marek, w tym salonów premium dążąc do zróżnicowanej oferty
– podsumowuje Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director, NEINVER
Debiuty w outletach NEINVER na polskim rynku
W FACTORY Kraków – największym outlecie na południu kraju – otwarty został pierwszy w Polsce salon Saucony. To światowa marka, która od ponad 120 lat specjalizuje się w produkcji profesjonalnych butów dla biegaczy. Firma z charakterystycznymi trzema kropkami w logotypie, obecnie święci swoje triumfy na rynku azjatyckim.
Drugi tegoroczny debiut na polskim rynku to Boxeur des Rues. Włoska marka z oryginalną odzieżą dla kobiet i mężczyzn rozpoczęła obecność w Polsce od FACTORY Poznań. Kolejne salony powstały też w FACTORY Kraków oraz w warszawskim FACTORY Annopol. Inspirację dla projektantów Boxeur des Rues stanowi francuskim boks.
FACTORY Annopol zaprosił z kolei do pierwszego salonu outletowego marki Jack Wolfskin w Warszawie. To czołowy europejski dostawca odzieży turystycznej, łączącej nowoczesne wzornictwo z praktycznym wykorzystaniem w różnych warunkach pogodowych.
FACTORY Kraków
Już od pierwszych dni po otwarciu, z dużym entuzjazmem przyjęty został nowy salon Marc O’Polo. Skandynawska marka premium jest znana na całym świecie i kojarzona z szeroką propozycją, wysokiej jakości ubrań dla kobiet i mężczyzn. Do outletowych pasaży powraca Tom Tailor – niemiecka marka nowoczesnych i modnych ubrań dla każdego. Z kolei Tommy Hilfiger zwiększył powierzchnię prawie dwukrotnie. Dużym zainteresowaniem klientów cieszył się salon w Furla w formacie pop-up store, z wysokiej jakości torebkami, portfelami i dodatkami dla kobiet. Nowości w 2019 roku to również salony obuwnicze znanych marek Converse oraz Skechers. Poza tym wspomniane już Boxeur des Rues oraz Saucony. W ostatnich dniach października segment marek biżuteryjnych wzmocnił salon Yes.
FACTORY Poznań
Rok 2019 w FACTORY Poznań obfitował w wielkopolskie debiuty outletowych salonów marek premium. Calvin Klein Jeans, Tommy Hilfiger i Tom Tailor zapraszają kobiety i mężczyzn na modne zakupy ubrań, bielizny, obuwia i akcesoriów. Guess Accessories przygotował ofertę wyjątkowych torebek i dodatków dla kobiet - marka jest obecna niemal w stu krajach na świecie. Segment obuwia wzmocniły salony Geox i Crocs w pełnym wydaniu. Do tego wspomniany Boxeur des Rues, a w przyszłym roku również salon biżuterii Yes.
FACTORY Annopol
Obok debiutujących marek Boxeur des Rues oraz Jack Wolfskin, otwarty został pierwszy salon outletowy polskiego producenta obuwia 7MIL, a także popularny Reebok z ubraniami i butami sportowymi oraz Guess Accessories z torebkami i akcesoriami dla kobiet. Poza tym klientów zaprosił salon Under Armour&Keen z obuwiem sportowym i sandałami oraz nowy salon mody męskiej Bytom, który powstał obok powiększonego salonu marek Vistula i Wólczanka oraz outletu marki Greenpoint z szeroką propozycją ubrań dla kobiet. Swoją powierzchnię aż dwukrotnie zwiększył również salon sportowy 4F. W przyszłym roku do portfolio FACTORY Annopol dołączy marka Medicine.
FACTORY Ursus
FACTORY Ursus zaprosił klientów do salonu marek luksusowych z oryginalną ofertę modową dla kobiet i mężczyzn: Versace Collection, Versace Jeans, Just Cavalli, Superga oraz Giorgio. W przyszłym roku zaplanowano również specjalną propozycję ubrań z najwyższej półki dla dzieci. Otwarty zostanie też salon Kazar Studio dla klientów ceniących dynamikę, nowoczesność i unikalny charakter obuwia. Do outletu powróciła marka Tchibo z kawą, unikalnymi akcesoriami i gadżetami. Aż 230 m² zyskał z kolei powiększony salon sprzętu i akcesoriów dla domu Tefal Home&Cook. To propozycja dla klientów ceniących wysoką jakość i niezawodność w kuchni.
Najmłodszy outlet w portfolio NEINVER – Silesia Outlet w Gliwicach – w ostatnich tygodniach wzbogacił portfolio marek o salon firmy Crocs, z ofertą obuwia dla kobiet, mężczyzn i dzieci, na wszystkie sezony roku. Outlet umożliwia też oryginalną personalizację butów na miejscu.
NEINVER jest liderem rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz wiodącym operatorem w Europie. W Polsce firma zarządza popularną siecią outletów FACTORY: w Warszawie (Ursus i Annopol), Poznaniu i Krakowie oraz centrum Silesia Outlet w Gliwicach i parkiem handlowym Futura w Krakowie.