NEINVER intensyfikuje działania skoncentrowane na rozwoju doświadczeń zakupowych klientów outletów w Europie Centralnej. W warszawskim oddziale firmy powiększono dział RETAIL, który swoim zasięgiem obejmie Polskę, Niemcy i Czechy. W tym miesiącu, na stanowisko Regional Retail Managera do zespołu dołączyła Ewa Spychalska, z kilkunastoletnim doświadczeniem zarządzania w branży.
Zespół RETAIL skupiać się będzie na rozwoju relacji z najemcami, z jednej strony analizując potrzebne dane i obserwacje rynku, z drugiej wdrażając nowe czy wręcz nowatorskie rozwiązania. Obszar działania zespołu dotyczyć ma zarówno indywidualnych salonów outletowych, potrzebujących wsparcia, jak również całych branż i konkretnych centrów z portfolio firmy.
NEINVER zarządza obecnie 16 outletami w Europie. Kolejne dwa znajdują się w fazie rozwoju- w Amsterdamie i we Francji, tuż przy granicy ze Szwajcarią. Łączna powierzchnia handlowa centrów w portfolio to 368 000 m².
- Wspólnie z najemcami pracować będziemy nad poprawą ich wyników sprzedażowych. Nasze doświadczenie na siedmiu rynkach europejskich, dostępne narzędzia analityczne w poszczególnych lokalizacjach i zespół ekspertów gwarantują mocne wsparcie dla marek, z którymi pracujemy
– mówi Ewa Spychalska, Regional Retail Manager w NEINVER na Europę Centralną.
Ewa Spychalska posiada 17-letnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych. Zarządzała galeriami handlowymi w Gdańsku, Płocku, Katowicach i Poznaniu. W swojej pracy zawodowej odpowiedzialna była za przygotowanie do otwarcia, od strony operacyjnej, pięciu obiektów handlowych. Pracowała również w zespołach zarządzających centrami outletowymi w podwarszawskim Piasecznie, Lublinie i Białymstoku. Z NEINVER związana jest od trzech lat, odpowiadając za projekty firmy w Katowicach i Poznaniu.
Zespół tworzą również: Klaudia Czyżak- Janyszko, odpowiedzialna za budowanie relacji w obszarze współpracy handlowej, analizy danych oraz konsultacje i plany naprawcze dla poszczególnych marek na terenie Polski, a także Grzegorz Maczewski - Visual Merchandiser, zajmujący się wsparciem dla najemców i centrów outlet pod kątem prezentacji towaru, wystroju salonów oraz marketingu wewnątrz sklepów.
Klaudia Czyżak – Janyszko pracuje w NEINVER od 2015 roku, wcześniej w zespole zarządzania nieruchomościami. Grzegorz Maczewski dołączył do NEINVER w ubiegłego roku. W poprzednich latach zdobywał doświadczenie w międzynarodowych korporacjach branży odzieżowej.
Indywidualne doradztwo NEINVER
NEINVER uważnie przygląda się zwyczajom zakupowym klientów centrów outlet w Polsce i na świecie, by na czas wdrażać najlepsze rozwiązania sprzyjające wzrostom sprzedaży i liczby odwiedzających. Firma unowocześnia narzędzia analityczne, gromadzące dane o zwyczajach i oczekiwaniach zakupowych klientów, by zyskać jak najlepszą wiedzę i w kolejnym kroku, udoskonalać standardy w swoich outletach. W szerokim pakiecie wsparcia oferuje m.in. indywidualne doradztwo w zakresie „Visual Merchandisingu”, internetową platformę współpracy z najemcami w poszczególnych obiektach czy badania „Mystery Shopper”, pozwalające na obiektywne kontrolowanie jakości obsługi w poszczególnych salonach.
Dział RETAIL funkcjonuje już od lat w strukturach NEINVER w krajach Europy Zachodniej, skupiając swoje działania na centrach z portfolio firmy w tej części starego kontynentu.