Z końcem 2016 roku kolejne dwie duże marki przedłużyły umowy najmu w Galerii Szperk. W centrum handlowym o powierzchni łącznej 23 000 m kw., zlokalizowanym w Kosakowie, koło Gdyni, Neo net zajmuje powierzchnię ponad 500 m kw., z kolei Pepco ponad 300 m kw. W transakcjach pośredniczyła firma IMV Polska, zarządca nieruchomości oraz agent ds. komercjalizacji obiektu.
Jesteśmy bardzo zadowoleni, że kolejni najemcy zaufali obranej przez nas strategii rozwoju Galerii Szperk i przedłużyli z nami umowy. Jest to dowodem na to, ze przyjęte przez nas założenia i definicja Galerii Szperk, jako lokalne, rodzinne centrum handlowe jest jak najbardziej słuszna.
- komentuje Anna Pajura – Head of Center Management firmy IMV Polska.
Począwszy od lutego 2012 roku, Galeria Szperk oferuje swoim klientom mix ponad 60 rozpoznawalnych marek sieciowych, ogólnopolskich i lokalnych, w tym wiele atrakcyjnych punktów handlowo-usługowych. Do grona najemców należą m.in.: Bricomarche, Deichmann, Empik, Zoo Karina, Rossmann, H&M, Sinsay, Jysk, New Yorker, Reserved, Mohito, CCC oraz klub Pure Jatomi Fitness. Inwestycja jest przedsięwzięciem austryjackiej firmy UBM Polska, a zarządcą centrum jest spółka IMV Polska.