Neonet odświeża wizerunek na 15. urodziny

2018-11-26 | 14:18

Neonet, ogólnopolska sieć sklepów z asortymentem AGD, RTV, IT, GSM, obchodzi w tym roku swoje 15-lecie. Z okazji urodzin firma przygotowała dla klientów, wyjątkowo atrakcyjne oferty, konkurs konsumencki a także postanowiła odświeżyć nieco wizerunek.

Historia sieci sięga 2003 roku – to wtedy powstał pierwszy sklep stacjonarny we Wrocławiu. Od tamtej pory firma stawia sobie za cel fachowe doradztwo w zakresie wyboru elektroniki, telewizorów, komputerów i akcesoriów gospodarstwa domowego, którym dzieli się zarówno z klientami indywidualnymi, jak i biznesowymi. W ciągu piętnastu lat sieć rozszerzyła działalność do blisko 300 sklepów, które zatrudniają prawie 3000 pracowników. Tylko w tym roku firma otworzyła w sumie 5 nowych sklepów, zmodernizowała 25, a 13 przeniosła do nowych lokalizacji. W 2010 roku uruchomiony został sklep internetowy Neonet.pl, pozwalający łączyć sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.

W ciągu minionych 15 lat Neonet otrzymał wiele nagród i wyróżnień. W 2011 roku sieć została laureatem Gwiazdy Jakości Obsługi – prestiżowego wyróżnienia za najwyższy poziom usług i obsługi klienta. To wyróżnienie Neonet zdobywa nieprzerwanie do dnia dzisiejszego. W 2015 roku firma trafiła kolejno do „Rankingu Największych Firm w Polsce Wprost 200” magazynu Wprost, a także „Rankingu Najcenniejszych Polskich Firm” dziennika Rzeczpospolita. W 15-te urodziny Neonet został uhonorowany Złotym Godłem QI i tytułem Najwyższa Jakość Quality International 2018 w kategorii „usługi najwyższej jakości”. Wyróżnienie zostało przyznane za ofertę usług instalacyjnych, związanych z podłączeniem, uruchomieniem, konfiguracją i instruktażem dla klientów po nabyciu nowych towarów. Otrzymane wyróżnienie wiąże się również z dołączeniem do Klubu Liderów Jakości.

Z okazji 15-lecia marka zorganizowała dla klientów konkurs z licznymi nagrodami. W jubileuszowej zabawie można było wygrać bony na wycieczki o wartości 15 000 zł każda oraz setki bonów na zakupy.

Aby uczcić 15-lecie na rynku Neonet postawił też na rebranding – zdecydował się odświeżyć identyfikację wizualną. Modyfikacji poddany został logotyp, a także cały sklep internetowy – nowa strona jest bardziej klarowna, można poruszać się po niej jeszcze bardziej intuicyjnie. Firma rozszerzyła także zakres działań w social mediach, uruchamiając swój kanał na Instagramie.

Tagi: Neonet Rozwój sieci handlowych
Oceń artykuł:

Źródło: Neonet

Zobacz także

Neonet odświeża wizerunek na 15. urodziny

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.