Nowy Rok, ale strategia ta sama – tak można podsumować najnowsze plany sieci handlowej Netto, która 28 stycznia powiększyła się o kolejną placówkę. Tym razem przyszła kolej na Oświęcim, gdzie do tej pory funkcjonowały 2 sklepy należące do sieci.
Nowa placówka w Oświęcimiu przy ul. Fabrycznej 1K powstała zgodnie z flagowym modelem Netto 3.0. To odpowiedź na aktualne oczekiwania klientów, którzy szukają sklepu, w którym nie tylko kupią towary najwyższej jakości w okazjonalnej cenie, ale także spędzą czas w komfortowej i przyjaznej przestrzeni. Na półkach nowego sklepu klienci znajdą jeszcze więcej świeżych warzyw i owoców, szeroką gamę produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO. Strefa TO GO to odpowiedź na zapotrzebowanie klientów, którzy cenią swój czas. Ponadto w nowym Netto szeroką ofertę pieczywa wzbogacono wypiekami prosto z pieca. W tej placówce znajdą się także: stoisko mięsne firmy Świeżyzna oraz piekarnia firmy Czernichów.
Nowy rok zaczynamy dynamicznie. Choć nadal trwa pandemia, nie zniechęca nas do otwierania nowych placówek, ani też nie wpływa na zmianę naszych planów. Nowy sklep w Oświęcimiu to doskonały dowód na to, że realizujemy nasze założenia strategiczne. Miniony rok zakończyliśmy 5 nowymi placówkami – we Władysławowie, Ełku, Mrągowie, Poznaniu i Mościskach, których otwarcie nastąpiło w grudniu. Cieszę się, że na mapie Polski w takim tempie pojawiają się sklepy Netto, bo dzięki temu coraz więcej osób będzie mogło na co dzień robić zakupy w komfortowej atmosferze. Mam nadzieję, że dzięki temu Netto szybko stanie się pierwszym wyborem klientów podczas codziennych zakupów
– deklaruje Janusz Stroka, prezes Netto Polska.
W związku z trwającą pandemią, zarówno otwarcie, jak i funkcjonowanie nowych punktów Netto będzie odbywało się z uwzględnieniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Sklep standardowo wyposażony został w komplet niezbędnych zabezpieczeń, chroniących klientów i pracowników.