Sieć handlowa Netto we współpracy z Galerią Madison uruchomiła z początkiem kwietnia nową usługę kierowaną głównie do seniorów, tj. Call & Collect. Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci Netto mogą składać swoje zamówienia telefonicznie pod nr tel. 510-490-657 i odbierać je w sklepie w ustalonym z góry terminie. Rozwiązanie to ma zapewnić szczególnie seniorom bezpieczne i komfortowe zakupy, a także ograniczyć czas przebywania w sklepie do absolutnego minimum.
- Usługę Call & Collect wprowadziliśmy z myślą o seniorach, którzy w naszym śródmiejskim Netto zlokalizowanym w Galerii Madison, stanowią liczną grupę klientów – mówi Mariola Skolimowska, PR and Communication Manager w Netto Polska. - Biorąc pod uwagę obostrzenia wprowadzone 1 kwietnia przez rząd, takie rozwiązanie wydaje się optymalne dla zapewnienia maksimum bezpieczeństwa i komfortu naszym klientom. Na jego potrzeby, oddaliśmy dedykowany numer telefonu, pod którym można składać zamówienia codziennie w godzinach: 8-20, od poniedziałku do soboty.
W Madison realizujemy ideę sąsiedzkości. Dbamy o to, aby nasze działania skupiały się na wsparciu lokalnej społeczności tak w doborze oferty, jak i w różnego rodzaju aktywnościach. Dziś stanęliśmy przed potężnym wyzwaniem jakie przyniosło zagrożenie koronawirusem. Pracujemy w ograniczonym zakresie. Wprowadzenie nowych usług tj. Call & Collect w Netto czy zamówienia na dowóz realizowane przez Market Regionalny Żuławskie Smaki to działania, które mają zapewnić klientom Galerii Madison regularne i bezpieczne zakupy, bez kolejek, stresu i w trosce o ich bezpieczeństwo
– dodaje Katarzyna Łaszkiewicz, Marketing Manager Madison.
Do dyspozycji naszych klientów wciąż pozostają m.in.: dyskont Netto, Rossmann, Apteka, pralnie, salon prasowy In Medio, Market Regionalny Żuławskie Smaki i inne. Więcej na www.madison.gda.pl.